SPENNENDE TIDER!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

ENDELIG er jeg hjemme. Eller, hjemme og hjemme… Jeg er hos mamma en liten tur. Jeg har vært på farten siden tidlig i morges på ulike møter og ærender. Produktiviteten har vært på topp, og alt som har måtte gjøres, er gjort. Klapp på skuldra til meg selv! Jeg og Pierre er så ekstremt overlykkelige, for på det ene møtet i dag fikk vi en rå mulighet. Vi gleder oss til å se hva det blir til, men bare det at andre ser et så stort potensial i oss gjør meg så glad! Spennende tider i vente. Jeg kom akkurat hjem fra Brow Rehab som var dagens siste stopp hvor jeg fikk bryna mine fikset av min faste Elin. Hun er helt amazing! Spør etter henne om dere skal booke time der 🙂 

Nå skal jeg straks hjem, jeg venter bare på Pierre i grunn. Han kommer å plukker meg opp, så stikker vi hjem og pakker koffertene til i morgen. Jeg oppdaterer dere mer senere, nå skal jeg spise mat! Skrubbsulten. Klem!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Her hos Brow Rehab etter endt behandling. Se så fine bryna mine ble! On fleek 😉

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

21 kommentarer
    1. Hei! 🙂
      Kunne du snart ha skrevet et innlegg om valget med å operere nesa i Istanbul?
      Hvorfor akkurat der? Hvilken klinikk/kirurg?:) osv…
      Hadde vert veldig fint :):)
      Ha en fin kveld 🙂

    2. Heyy vakre deg😊 helt nydeleg du vart på håret.
      Minte meg om Kim Kardashian❤️😊
      Jeg såg nettopp noen flotte svarte sko på snapchat, hvor har du kjøpt de?😊kjempe stilige 👍😊

    3. Flott !
      On fleek ja, og ligner Kim KW:)
      Vet du va folj mener når de skriver ” lb ” under hvert av Kardashian bildene på Instagram osv?
      Klem fra Finnmark:)

    4. Skal du se på paradise hotel idag? Hvem heier du på? BTW jeg er RUSS yeah!!!! Ventet på det veldig lenge , siden barndomen. Kan du tro det?💯👆🏾🎉🎉

    5. Ååå du er så fin med det svarte håret Isabell!!! Det kler deg dødsbra!!! Kunne du laget ett innlegg om brow rehab, eller hvertfall lagt ut før og etterbilde denne gangen??? Har lyst til å dra dit, men vil se før og etter bilde!!!💛💛💛💛

    6. Hei 🙂 har skrever til deg på bloggsiden din på fb og på instagram, men har ikke fått noe svar enda. Svarer du bare her på bloggen? 🙂

    7. Du over her som lurer på hva “lb” betyr. Det betyr “like back” og er rett og slett kun for at folk skal gå inn å like bildene deres.

    8. Har aldri syntes du var sånn wow pen eller likt deg noe voldsomt.. Men det er feil å dømme mennesker før man har møtt dem, og jeg gjør den feilen stadig vekk. Kanskje jeg hadde syntes at du var en helt fantastisk menneske, eller kanskje ikke! Dømme skal man uansett ikke gjøre…
      Men WOOOOW, etter du farget håret ditt mørkt så ble du plutselig døds babe! Trodde ikke hårfarge hadde så mye og si, men der tok jeg altså kraftig feil.
      Døds pent 😀

    9. Ser du svarer på flere kommentarer over her, men du ignorerer totalt den kommentaren på toppen her ang Istanbul og operasjon.
      Utrolig skuffende at du ikke gidder å ta deg tid til å svare. Du skriver over her; “kontakt meg gjerne på mail”. Men d er tydeligvis heilt nytteløst, du svarer jo ikke der heller☺️ Hadde igrunnen et veldig bra inntrykk av deg (til å begynne med), og tenkte hun her var interessant å følge.. Har ikke d samme inntrykket nå….😕Veldig skuffende at du ikke gidder å svare på slikt👎🏼 var SÅ positiv overrasket over at du delte så mye av inngrepet. Hadde satt veldig pris på noe ordentlig svar- helst på mailen som ble sendt for sikkert 2 mnd siden…… Litt kjedelig å måtte poste slikt “offentlig” for å kanskje få en respons… Menmen…☺️ nå virker jeg sikkert veldig kjip, men d er igrunnen utrolig frustrerende å vente på et svar en aldri får…(tenker på mailen da, ikke d enkle sprm over her)
      Ha en fin kveld…☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg