Dagen i dag!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hei fine lesere!

Nå er jeg tilbake på plass etter en lang dag i byen. Jeg var på et møte, og så ble det god lunsj og litt shopping etterpå. Istanbul er så fantastisk fint, jeg har nesten lyst til å flytte hit. Bare nesten, he he. Temperaturen er super, det er 22 grader i luften og strålende sol. Sommeren er her for fult, og det klager jeg ikke på! Jeg hører rykter om at været er strålende hjemme i Oslo også? SÅ deilig!

En ting jeg legger spesielt godt merke til her nede er menneskene. Jeg blir så glad av å se hvor hyggelige alle er her! Alle er så blide og imøtekommende, og smiler til ukjente på gata selv om man ikke kjenner hverandre. Slik er så utrolig hyggelig! 🙂 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Denne deilige mannen her, altså… I’m a lucky girl!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mums!

18 kommentarer
    1. Anonym: Haha, hva i all verden? Først la jeg ut en video hvor jeg sa at jeg holdt på med et nytt blogginnlegg, for å så skrive at det var ute??? Wow, så sinnsykt lureri.

    2. Du skriver mange korte og unødvendig innlegg nå. Du sier hele tiden at det er noe som skjer, men du sier aldri hva. Sånne innlegg er kjedelig, hadde heller satt mye mer pris på at du satt av litt tid til å skrive lengre innhold og mer utfyllende. Hvis du mangler inspirasjon, spør leserens dine!
      Ellers kos dere i Istanbul!
      Har Pierre fått ny tattovering bak øret?

    3. I forge innlegg står de at senere i dag skulle det komme en real oppdatering?!? Hvor blir de av for sette er jo ingenting egentlig

    4. Jeg syntes du er ei fantastisk jente Isabella!:)
      Men en ting… At du skryter på Snapp av hvor mye penger du har og shopping helle tiden er kvalmt! Så klart du fortjener det alt slik som andre hardt arbeidende…Men når du forandrer oppførsel pga pengene du tjener og helle tiden må vifte med dem på Snapp,det er bare kvalmt av deg:s

    5. Hilde: Hun ligner IKKE på Kim Kardashian. Isabel er noe helt for seg selv. Veldig vakker 🙂 Men ikke Kim K.
      Håper du koser deg i Istanbul. Her i Ålesund snør det, hagler og det er sol. Forskjellige årstider på en og samme dag. Nyyyyyt turen din 🙂

    6. Jeg har lenge lurt på om du bruker linser? Isåfall hvorfor? Du har jo superfine naturlige brune øyne…

    7. Du kler det sorte håret, men ellers skal du vite at du er veldig fin naturlig, altså uten mye sminke og operasjoner 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg