Tenk om jeg blir singel?

En bekjent av meg, som også er en offentlig person, i Sverige, ble akkurat singel. Det ble slutt mellom henne og sin kjæreste, og herregud for et stort spetakkel det har blitt i media. Det er jo allerede så belastende å i det hele tatt gå gjennom et brudd. Ikke nok med det, man skal også ha et hav av mennesker sine meninger angående det hele. Det får meg til å tenke på om jeg noensinne skulle blitt singel. Det håper jeg virkelig aldri at jeg blir, for jeg tror av hele mitt hjerte at jeg har funnet mannen i mitt liv. Men risken er jo alltid der, som i alle forhold. Tenk hvor vanskelig det hadde vært? Jeg vil ikke engang tenke tanken. Jeg kan se for meg hvordan media tar av, og følgere som mener hit og dit.

Kjærlighet er det fineste som finnes i denne verden, men gud så jævlig det kan føles også. Man vet jo ikke med hundre prosent sikkerhet at man faktisk har funnet sin soulmate, selv om man tror det. Jeg har troen på at man virkelig kan føle det på innsiden, når det er ekte kjærlighet og «ment to be». Det som er mest skremmende er at man er to stykk i et forhold, hvor man ikke vet garantert at ens partner vil føle det samme for deg livet ut, som du vil gjøre for han.

Nei, dere… La oss håpe at Pierre vil være min for alltid, jeg kunne aldri sett for meg et liv foruten ♥

18 kommentarer
    1. Hahahaha.
      Drit i kommenter om dere ikke har noe fornuftig å si. Jeg ler av dere…
      Lattelig å sitte å se på.. At dere bruker tid på noe som irriterer så mye ?
      Dere har vel ikke noe annet å gjøre 😃
      Jeg syns veldig syns på dere !!!
      Hahahahahhahahahaha.
      Jeg synes du er flink Isabel 👍
      Drit i hva folk sier om hvordan du skriver eller hvis de er misfornøyde med hva du skriver om..
      Folk vil alltid dra deg uansett hva du gjør. Så du får stå på ditt og gjøre det du vil.. Det er det som betyr noe her.
      Dine tanker og ord ! Ingen andres.
      Dere får lage deres egne blogger og skrive det dere synes er interessant å skrive om..
      Jeg lover dereeeeee det er vanskeligere en dere tror..
      Hahahaha

    2. Når du selv velger å være det du selv mener er en “offentlig” person, så må du også akseptere at både media og “følgere” har en mening om det. Men jeg tror ærlig talt ikke at så veldig mange kommer til å bry seg nemneverdig. Mange store bloggere som har gått gjennom brudd, uten at det har vært mye oppmerksomhet rundt det.

    3. Hei 🙂 Bruker du flytende foundation under pudderet, eller har pudderet så god dekkevne at det holder med bare pudder? 🙂

    4. Gjøre vel ikke noe om du blir singel og at mange vet hvem du er,da kan du velge og vrake så mye du vil sikkert ,spesielt siden du opererte deg

    5. Herlighet så mye hat folk skriver bare i kommentarfeltet her.. Skam dere! Dere må ha det utrolig forferdelig med dere selv. Siden dere er kvinnfolk så burde dere oppmuntre hverandre! Ikke trakke ned. Jeez

    6. Bloggen din begynner å bli kjedelig nå Isabel 🙁
      Du reposter bare gamle blogg bilder med noe tekst liksom.. Hvorfor kan du ikke ta nye bilder..? Vet du har operert rompa, men du får vel tatt “vanlige” og nye bilder av deg selv selvom?

    7. Æsj skam deg.hvorfor tar du rumpeoperasjon æsj æsj😷😷😷😷tren deg heller til større rumpe smarting trenger ikke å få tøffe deg bare fordi du har penger

    8. å for et styr, verdens undergang. du måtte liksom få frem at den bekjente av deg er en offentlig person hahha. digger bloggen din, den er så latterlig dårlig at det gjør alt 10 ganger bedre.

    9. ^Ja, Saga og Adam. Det er tungt, men når tiden har gått, så vil det føles som om man aldri hadde gått gjennom noe så tungt.

    10. Tviler på att noen hadde brydd seg sånn voldsomt om det hadde blitt slutt mellom dere.
      Kjære folk .. Virker som dere tror dere er Becham ellerno .. Kanskje jekke ned noen hakk!

    11. Tviler uhyre sterkt på at så mange hadde brydd seg.. tabloidene og de som sitter dag ut og dag inn på forum som kvinneguiden hadde kanskje brydd seg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg