du trener, jeg kjøper

He he, jeg må bare, dere. Kritikken har jo ingen ende, og i dag ble jeg tagget i et bilde på instagram hvor en treningsfrøken skrev følgende “du kan jo trene, og slutte å være så forbanna lat”, eller noe i den duren.

Mitt svar: du trener, jeg kjøper! 😉 

Foruten om det har jeg hatt en super fin kveld. Jeg er tilbake i Falkenberg, og siden jeg kom har jeg blitt servert verdens diggeste kyllinggryte og sett på film sammen med Pierre og svigermor. Jeg koser meg så masse her! Skikkelig avslappende og hyggelig kvalitetstid – det er så godt med et lite avbrekk fra all hverdags-støy. Nå skal vi se litt serier og kose oss med litt svensk godis. Det finnes jo ingen ting bedre, spesielt ikke for slike sukker-monster som meg. Guiltyyyy.

38 kommentarer
    1. Kan du legge ut før å etterbilde av rumpen din? 😍 Hellst litt bilder som er tatt rett etter operasjon, og ett par dager etterpå også 😇

    2. Du er så nydelig Isabel! 🙂 ELSKER at du er så “bitch” og forteller akkurat det du tenker på bloggen, og at du er så ærlig!
      Drit i det alle haterene 😀 Stå på!

    3. Helt enig med deg Tina 🙂 Synd det ikke går an og komentere på sophie sin blogg. Det blir for dumt og si hun trener og vipps har hun den neger rummpen. Skikkelig utstående. Det gikk jammen fort 🙂 å fælt så hun har begynt og ta bilder bakfra pluttselig. Nå er det ikke puppene som er i fokus. Hun bader med rumpen oppe av basenget! Den flyter vell over vann flaten

    4. Hei! Jeg så deg på T-banen på jernbanestasjonen i dag 😊 jeg gikk av når du skulle på. Jeg ville bare si at du er utrolig vakker! 😊 håper alt er bra med deg!

    5. Hei Maria! Isabel jobber som blogger, derfor er hun så rik som hun skryter av, og derfor er hu så opptatt av penger, og alle overfladiske ting, og derfor er hun hele tiden ute og reiser..

    6. Men jeg lurer fortsatt på hvorfor du ikke trener/trente rumpa, slik at du kan være stolt av den fordi den er DIN?
      Rumpa di, puppene dine, eller ansiktet ditt er jo ikke ditt. Personlig liker jeg ikke den nye nesen din som former hele ansiktet, men uansett så vil du jo aldri kunne kalles naturlig pen. Så derfor lurer jeg på hvorfor du ikke trener det som trenes kan, slik at du i hvertfall har noe å være stolt av? 🙂
      j23

    7. Maria: Hun tjener nok fett på at folk leser om hennes patetiske og overfladiske liv. Synes synd på familien hennes og evt barn i fremtiden som kan finne frem til disse innleggene.

    8. Har sendt deg en mail angående neseoperasjon, kan du svare på den når du får tid? Er så stresset for hvordan jeg ser ut nå 🙁

    9. Men du må skjønne Isabell at det er jo litt rart å høre fra en som har gått idrettslinja at du rett og slett ikke gidder å trene kroppen din. Trening er jo ikke bare for å forme og få større muskler men også holde den i form. Trening har mye helsegevinster og en som lever et jetset liv som deg skulle man tro var litt opptatt av det og ikke bare en quickfixer. Hva gjør du når du møter på et problem med kroppen din som ikke kan opereres? Jeg mener ikke å skrive dette som kritikk til deg for vi alle bestemmer over våre egne kropper og hva vi gjør med den.
      Men synes det er en dårlig holding ved å si “noen trener, jeg kjøper”. Tenker du over alt det du tilfører og gjør med kroppen din? Det er jo ting som ikke skal være i kroppen og det kan sikkert dukke opp komplikasjoner senere pga av alt dette.

    10. Haha, Jantenorge 😛
      Jeg syns det er en god ting at du er ærlig, bedre det enn SE som tydeligvis spiller på lag med en som kan utføre magi og lage bolleræv på henne i løpet av en ukes tid. Hun ser feit ut, men det var vel det hun ønsket.
      Du ser fin ut, ikke overdrevet. Håper du slipper komplikasjoner håper også at Pierre holder seg frisk, at de finner ut hva som skjedde og at det ikke skjer igjen.
      Peace and love.

    11. Hva faen er galt med folk nå til tider? Liksom, f.eks vist en person vil ha større, finere rumpe så trener de den å det er det vist ikke noe galt med? sånn på hvordan måte er det så utrolig galt å operere en fin, større rumpe vist det å trene den finere og større gir likt resultat uansett? folk ass

    12. Jeg skulle ønske jeg var som deg jeg, så jeg hadde penger til alt jeg ville og kunne kjøpe alt jeg tenkte på! Jeg skulle ønske jeg hadde alt som du hadde, så jeg lærte meg verdien av alt jeg har! Men det er jeg ikke.

    13. Åh, må le litt🙊😅 det blir så feil måten du skriver og legger frem dette innlegget… “Du trener og jeg kjøper” greit det, men du burde spesifisere det mere. Fordi man trener jo ikke kun for utsendes skyld. Trening er så viktig, for å leve ett best mulig liv. (Mener ikke å trene helt sinnsykt mye, men slik at helsa holder seg fin)
      Og for all del, du er pen! Både naturlig og unaturlig😊 Er helt innafor å fikse på seg selv å gjøre seg selv til noe man selv mener er en “bedre versjon av meg” men er og viktig å trene og spise sunt (noe du kanskje gjør? Isåfall burde du få det frem også slik at du slipper all det ufortjente hatet)

    14. Dere over, Isabell har tidligere skrevet at hun gikk idrettslinjen og har forsøkt med både trening og kosthold før hun valgte å operere seg. Det at hun skriver “jeg kjøper” er nok med en smule ironi og glimt i øyet 😉 la nå jenta være.

    15. Du sløser penger. Jeg ser ikke en dritt forskjell på rumpen din. Den ser helt lik ut forfra, fra siden osv.

    16. Åh jeg får bare ikke sagt det nok hvor latterlig det er av Sophie Elise å lyve om den rumpa si. Det er helt på tryynet. Hvor dumme tro hun vi lesere er? Man får ikke så stor rompe av å trene i noen uker. Give me a break. Bra du i det minste er ærlig, Isabel 🙂 Kan du ikke skrive et innlegg om dine tanker rundt Sophies rumpeoperajon og hvordan hun lyver? kanskje hun skjønner hvor tragisk det er.
      The most mischievous liars are those who keep sliding on the verge of truth

    17. Hei!
      Bare lurer på om du kommer til å legge ut bilder for å vise forskjellen før/etter operasjonen? Syns det virker som det ble veldig naturlig 🙂

    18. Du burde tenke på helsa di du også,spes etter at pierre ble syk. Det hjelper ikke og opperere seg pen hvis helsa er dårlig. husk på at du skal bli gammel du også. vi som trener føler oss mye bedre!

    19. Du svarer jo nesten aldri på kommentarer lengre 🙁 kan du plis si hvor den nydelige blusen du går med kommer fra

    20. Isabelle later som hun har så mye penger hun vet du. men istedenfor å investere i noe lurt, så kaster hun dem bare vekk. I tillegg så ødelegger hun seg selv, og bruker billige kirurger. DET er ihvertfall helt tydelig.

    21. Morsomt at du svarer med “du trener, jeg kjøper” når du selv sier at du har gått på idrettslinja. Du burde vite selv at trening ikke kun handler om utseende. Du kan ikke kjøpe alle de andre fordelene man får ved trening.

    22. Såå mange bedrevitere på ett sted a’gitt!
      Hvor mye penger noen tjener, hva man velger å gjøre med kroppen sin eller hvilke andre valg noen tar er jo ingen andre enn isabell sin sak.
      Get over yourself.
      Isabell du er så rå, ikke la deg vippe av pinnen pga noen sjalue lesere.

    23. Meen.. Det ER jo latskap og kjøpe i stedet for å trene? Det er jo klart det å ta letteste løsnngsvei. Finnes mange jenter som har råd til å kjøpe seg en helt ny-ikke ekte rumpe, men som heller trener.

    24. Vet du om Sophie Elise har tatt samme operasjon som deg på rumpa? Hun har fått ganske stor rumpe på liten tid, du er i hvert fall ærlig om det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg