urolig

Usch.. Jeg blogger med ubehag i kroppen. Jeg fortalte jo helt kort at vi var hos legen tidligere i dag, og der kom doktoren frem til at Pierre måtte legges inn på sykehus i natt, for å bli undersøkt ytterligere. Han skal være under observasjon de neste 24 timene, og få sjekket formen ordentlig. Vi er urolige over at det anfallet hendte på grunn av andre årsaker, og derfor vil vi få svar på alt, og kunne utelukke flere saker. Det anfallet var ikke noe lite, det var ekstremt skummelt… 

Så nå er jeg på vei til Oslo som sagt, for å hente noen greier, for å så komme rett tilbake i morgen. Han må overnatte på sykehuset i natt, og der får jeg ikke sove sammen med han, så da er det like greit for meg å få unnagjort dette her, mens han blir undersøkt. Mest sannsynlig er det ingen ting farlig, men det er ekstremt viktig å sette helsen først og derfor sjekke at alt er som det skal. Min elskling, usch… Jeg hater når helsen skremmer på det viset – det er så forbanna ubehagelig. Ah, nei.. Dette kommer til å gå bra! 🙂 Jeg er på plass igjen i morgen, for å bli med å hente han ut ♥

Ta vare på dere selv, fininger. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mitt alt.

21 kommentarer
    1. Bloggen din har blitt så kjedelig i det siste! Du skriver kun om Pierre og operasjoner, du må jo skjønne selv at det kan bli kjedelig å lese om vell 🙂

    2. Når jeg får slike anfall er det kjempe skummelt. Noen ganger føles det ut som om at jeg ikke får puste og det klikker helt og det ender med besvimelse masse som skjer på en gang om det er skikkelig ekkelt . Ønsker han god bedring og ønsker deg en god reise ❤️

    3. Åå nei😧 Håper alt er som det skal💕 Ingen ting er verre enn når de man er glad i har det vondt😔 Men jeg vet at dere alltid passer på hverandre og er der for hverandre når dere trenger det, så det går helt sikkert fint💕 STOR bamseklem fra meg💕😚

    4. Haha, jeg har følgt med på bloggen din lenger men blir litt nyskjerrig her haha. Siden du har operert både pupper, nese og rompe og aldri vist før etter bilder. (jeg mener selv du var fin nok fra før) Men er det mulig at du kunne lagt ut før og etter bilder?
      suss og klem

    5. Uff så trist å høre. Håper det går bra med han❤️ Det ordner seg nok. Stor klem fra meg til deg

    6. Tenker på dere begge to. Men det går nok bra, håper Pierre har det fint, og du også. Og se noen man er så glad i ha det vondt, og man føler seg hjelpesløs er noe av det vondeste. Men det hørest ut som det går bra, så all god bedring til Pierre! 🙂 Foresten så vil jeg bare si Isabel, alt hatet som du får, som du virkelig ikke fortjener, håper du klarer å ikke trekke det til deg, selvom det må være utrolig vanskelig.. Alle tar til seg sånt, men håper du klarer å ikke ta det så nærme, fordi du vet at du er et menneske, alle gjør feil, og du er jo den snille jenta, du gjør alt det får din del, og det er jo en grunn til at du gjør som du gjør, som vi ikke vet alltid. Du er nydelig uansett, har alltid tenkt, hvor utrulig nydelig du er, helt siden jeg såg deg på paradise. Du er en sykt fin jente, som mange er veldig messunelige på, det merker man. Mange mennesker klarer ikke å hylle andres suksess. Du har kommet deg så langt, og har tjent mye penger, og du ser helt nydelig ut. Og det klarer ikke alle som hater på deg og akseptere, de er sjalu, mange av dem. Du er en SNILL dame! Som fortjener alt godt, ingen fortjener så mye hat. Du har da ikke gjort noen her noe vondt, av å ta valg som gjelder kun deg.. Men er ikke for operasjon heller på noen måte, men uansett så er du bare et menneske. Ønsker deg alt det beste, og Pierre, god bedring til han. Det ordner deg nok <3

    7. God bedring til Pierre<3 Alt kommer til å gå bra!! 🙂 Sender varme klemmer til deg Isabel:):)<3

    8. Jeg fikk akkurat samme anfall som, Pierre. Det var angst, eller panikk angstanfall. Jeg har hatt det i 5 år nå :
      Jeg fikk det etter masse festing, med og uten drugs. Det er ikke noe gøy 😐 Beste er og ta det rolig leeeenge, og ikke drikke 🙂 God bedring, til dere begge <3

    9. hei Isabell. jeg har alltid hat en god relasjon til kroppen min å jeg har nesten helt lik kropp som deg (før operasjonene hehe.) liksom fyldige pupper, ikke verden største ass, tynn overleppe og hatt en litt hengende nesetipp ( Slik at vis jeg tok en duckface selfie så vill liksom leppa komme borti nesa.) men jeg har like vell ikke fått dårlige selvtilitt vis du fatter hva jeg mener. men etter at du begynte opperere deg så mye så har jeg begynt å tvile, veldig. å jeg mener veldig. blir ganske såret av det til og med. du skal få gjøre hva du vil selfølgelig. men jeg tenker du endret på det fordi du ikke var fornøyd, du var ikke fornøyd fordi det ikke var fint nokk, du syntes ikke du selv var fin. hadde du synes at jeg var stygg vis du hadde sett meg da? håper på svar ilu <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg