Isabel tipser – brunfarge!

Annonse

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Åååh, denne solen gjør meg så ekstremt glaaad. Jeg gjør ikke annet enn å smile, spesielt når sola er så sterk at jeg kan slenge meg ut på verandaen og få litt farge på denne kroppen. Jeg har ganske lett for å bli brun, og det er på grunn av et spesifikt produkt, nemlig Betakaroten. Jeg har brukt dette tidligere, og nå nylig startet jeg igjen. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dere husker kanskje hvor dyp brunfarge jeg hadde på Paradise Hotel i fjor? Jeg har aldri vært så brun som det jeg var da, og da benyttet jeg meg av Betakaroten for første gang. Vi fikk det av produksjonen da vi var på innspilling i Mexico, og jeg ble så fornøyd med det at jeg fortsatte da jeg kom hjem også. Jeg er den typen som vil ha dypest mulig brunfarge, fortest mulig (ha ha, det forstod dere kanskje da jeg var i Spania og svidde meg…). Betakaroten hjelper med nettopp dette! Det er et must have for meg hver eneste sommer – kunne ikke klart meg uten.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Så til dere som spør hvordan jeg blir så brun? Her har dere svaret! Du kan kjøpe det her <3

36 kommentarer
    1. Kan du fortelle litt om hvor du opprinnelig kommer fra? Var det Iran? I så fall, hva er din favorittmat fra Iran? Kan du snakke språket? Hadde det vært en mulighet å lage et innlegg om det? Hilsen en som elsker å lære om andre kulturer 🙂

    2. Jeg har prøvd Betakaroten før uten å lykkes, men det kan ha noe med at jeg fort glemmer å ta piller, heheh. Men jeg skal begynne å bruke de i løpet av denne måneden og håper på bedre lykke denne gangen😛

    3. Liker strl på leppene dine nå, ser litt mer naturlig ut.. Eller bedre enn sånn de var for litt siden, nå så de litt “mindre” ut, vanskelig å formulere dette uten og høres bitch ut 😂 Det var liksom ikke baktanken nå

    4. Guuud, så fin du er på håret her! Du burde tenke på å klippe håret ditt i brystlengde 🙂 Ser voksen ut, jo!

    5. Helene: Ca to uker vil jeg si 🙂 Før det kicker inn for real. Men det hjelper jo med en gang også, men jeg føler at jeg får dyyyyp farge etter en til to uker.

    6. når vil du dele før/etter-bilder av den nye kim k rompa di? altfor nysgjerrig vettu. tenker den er flott som få hahah

    7. Kan gravide også bruke dette? Hadde vært supert på svar, da jeg som alle andre vil være tæn sommeren 2016

    8. Hei jeg lurer litt på om du og Pierre har kontakt fr PPH fra i fjor i så fall hv3m
      Har dere kontakt med Martine

    9. Anbefaler betakaroten for de som sliter med soleksamen også, norske og utenlandske:) Det er sant som Isabel sier: Brunfargen man får blir dyp og holder lenge.

    10. Hei, isbael! elsker at du svarer når folk skriver til deg i kommentarfeltet og håper så inderlig at du ikke stenger den av, men jeg lurer på om du bruker fargelinser i det siste for har ikke du egentlig lysebrune øyner?

    11. Haha Virker som Sophie E skal bevise veldig sterkt at hun OGSÅ har en fin rumpe for tiden 😛 Du lager trender for de andre bloggerene!

    12. Men du er jo brun og blid fra før, siden du ikke er norsk. Men om jeg ikke tar helt feil så har jo betakaroten mange andre fordeler som det er greit å nevne (ting som er viktigere) at det bygger opp grunnlaget og at det er vanskeligere å bli brent, samme med soleksem. Husk at én forbrenning er nok til å få hudkreft 🙂
      Apropos brunfarge, synes det er litt rart at alle brun og blid modellene har iaf. noen eksotiske gener.. Altså brun fra før, uten somarium som de markedsfører. Men de er jo brune og blide da!

    13. Ååh, jeg gikk på det før, men måtte slutte. Fikk altfor mye A-vitamin i kroppen pga det, og det er ikke bra! Gikk med nesten konstant hodepine 🙁

    14. Du er jo utlending da . Så du er jo brun hele året
      Skjønner ikke helt hvorfor utlendinger annonserer for bruningsgrad produkt å ligger
      I solen når dere er brun ? Dere har jo ikke nordisk hud som er hvit ! Hvorfor skal du sole deg ? Kan du svare
      På det for jeg skjønner ikke helt den

    15. hei Isabel kan jeg spørre hvliken produkter bruker du til å vaske ansikte ditt med eller fjerne sminke <3 du har så fin hud <3 hva vaske du med morgen/kvelden

    16. Hei! om jeg startet på betakaroten, må jeg fortsette å bruke det hele tiden da? eller går det ann å bare slutte med det rett etter jeg er kommet hjem fra syden og ikke trenger det mer?

    17. hei, heg fikk nettop den gratis pakken på betacarotene å lurte på hvordan jeg avslutter det slik at jeg ikke får flere? er desperaaat

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg