JEG ER KLAR

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

JUMPSUIT: HERE / annonselink


Ny uke, nye muligheter! Jepp, så klisjé er jeg denne mandagen.

Denne uken byr på en del jobb, og det ser jeg frem til! Jeg elsker følelsen av å være produktiv og det å utfordre meg selv, og nettopp det blir det mye av. Jippi! Morgenen så langt har bestått av kjærestekos, smakfull frokost og sett litt på YouTube. Jeg skal straks sette i gang med å tømme mailboksen før jeg skal intervjues. Det blir spennende 🙂 

Jeg ville bare innom å si hei, og ønske dere en super mandag. Stor klem fra meg!

14 kommentarer
    1. Du har en fin blogg 🙂 men jeg synes at nesen din var penere i før, minner meg litt om Michael Jackson sin nå :/ ikke slemt ment.. ha en fin dag 🙂

    2. Du har så utrolig fine bryn! Og du er så veldig pen og snill<3 virker kjempe hyggelig! Veldig glad du ble fornøyd med nese operasjonen! Du ble fin<3

    3. “men jeg synes at nesen din var penere i før, minner meg litt om Michael Jackson sin nå :/ ikke slemt ment..”
      Ikke slemt ment? Det er jo en slem ting å si, synes du ikke? Makan. Typisk sjalu jenter, tror man kan lire av seg al slags drit bare man slenger på at det ikke var slemt ment. Et råd på vegen; har du ikke noe fint å si kan du klappe igjen 😉

    4. Hei! Synes du er heldig som liker å arbeide, selv er jeg veldig lat og vil helst holde meg unna alt av arbeid, haha! Jeg lurer bare på om du kunne hatt mer innlegg der du kanskje tipser om sminke som kan være litt budsjettvennlig, nettbutikker du synes er bra og kanskje steder du har vært som du synes er verdt å tipse om til ferieidéer? 😉 Elsker bloggen din, men synes du har skrevet litt korte innlegg med lite innhold i det siste. Jeg skjønner godt at det kan være vanskelig å komme på ting å skrive om, og alt som har hendt med Pierre den siste uken så er det såklart andre ting du har å tenke på. Ville bare tipse deg litt dersom du kan være interessert i å skrive noe om det! Håper det går bra med Pierre og at dere tar vare på hverandre, håper dere får en fin dag! 🙂

    5. Du skrev: Jeg tror at dette vil være veldig spennende for dere å følge meg med på, med tanke på at det ikke er så mange som snakker åpent om det. Det er jo lite historier der ute om nettopp det, så derfor er det kanskje litt gøy for dere å bli med på min journey.
      Hvorfor kan du ikke vise bilder engang da?
      🙊

    6. Jeg digger på ingen måte operasjonene du har gjort på deg selv, og er i grunnen i mot det hele. Men en ting skal du ha, du har vært ærlig om det og tatt imot kritikken med rak rygg, det er beundrende. Så må spørre deg; irriterer det deg ikke at Sophie Elise har operert rumpa, uten å være ærlig om det, for å så hate på deg? Du har ihvertfall bein nok i nesa til å stå for det du gjør, selv om det er på tryne.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg