Sykeste – tenk at det var meg!


I CAN & I WILL DO IT

Gjett hva dette været (ja, her babler jeg om det jævla været igjen haha) har motivert meg til å gjøre? *Trommevirvel*. Starte hver morgen med en powerwalk! Temperaturen er så fantastisk, og da tenker jeg at jeg må utnytte det med å være litt mer aktiv. Dette så dere kanskje ikke komme? He he, ikke jeg heller. Men etter forrige ukes hendelse med Pierre har vi vel fått en støkk begge to, og blitt påminnet om hvor viktig det er å ta vare på helsen. Så, derfor skal vi begynne å ta en fresh PW hver dag. Med tanke på at jeg jobber hjemmefra, foran en pc hele dagene, er jo obviously ikke aktivitetsnivået noe å skryte over, akkurat. Dette blir bra, dere! 🙂 Jeg er klar for å føle meg litt mer sporty igjen. Tenk at i fjor trente jeg to ganger daglig pluss at jeg gikk tre år på idrettslinja? Sykt – tenk at det var meg, tidenes lateste! Hvor ble det av sporty-Bella? Hun forsvant så fort PH inntraff, ha ha.

19 kommentarer
    1. Tror du at du hadde “fått lov” av norske leger til å gjøre dette inngrepet i Norge? Om du hadde hatt nok fett til å gjennomføre det? Utenlandske leger har jo ofte lavere terskel for å utføre operasjoner enn det norske leger har. Det er billigere ja, men det er jo ganske viktig å gjøre det riktig. Hvorfor har du ikke gjennomgått en eneste operasjon i Norge? Hva skjer om du får komplikasjoner på puppene, nesen eller rumpa? Nå ser du veldig tynn ut på beina..som en 12 år gammel gutt og du ville jo har former. Har de tatt det fettet du hadde der og lagt det inn i rumpa? Mange spørsmål, men det er interessant å høre dine synspunkter om det hele!

    2. du trenger jo ikke, du har jo betalt penger for å få unatulig rompe og fikset på mye annet. Blogginnleggende til andrea og mammatilmicheel er myee bedre og mye mer natulige. De viser seg selv og hvordan de er og skriver om spennede og viktige ting!! Dårlig forbilde er du

    3. Haha både Andrea og mamma til michelle har opererte , så hvor mye mer naturlige de er skal du ikke være så sikker på du.

    4. ikke sånn naturlig men at når de blogger er alt mye mer natulig. Jeg syntes ikke isabel er natulig når hun blogger lenger. Alt er overfladisk og hun er et dårlig forbilde. Har mamma til michelle operert seg?

    5. Du trenger ikke tenke så mye over at du trente såpass mye før ph, du er fortsatt tynn og ser sunn ut 🙂 Det er det viktigste, men og gå en lang tur hver dag burde gjøres. Få litt styrke i kroppen skader ikke for skjelettet ditt. Spis sunne middager og gå et par turer så føler du deg 10 ganger bedre bare. Stå på, du er flink

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg