Pierre har bestemt seg…

Vi har vært et fantastisk team når det kommer til blogg-arbeid og alt som ligger bak det. Vi har tatt hverandres bilder, hjulpet hverandre med rettskriving og innlegg. Vi har brainstormet sammen, vi har delt mye av vårt liv med dere lesere. 

Det er trist, men samtidig er det forståelig fra min side. Det har seg slik at Pierre har tatt besluttet om å slutte å blogge. Han har i grunn ikke trivs med det noe spesielt den siste perioden, rett og slett fordi at han ikke er i sitt ess når han føler at han må dele så mye av seg. Pierre er en veldig privat person sånn egentlig, tro det eller ei. Jeg synes at han har gjort en fabelaktig jobb med bloggen sin, og han har søren meg klart å bli Norges største mannlige blogger. Det er jammen meg ikke verst!! 

Det er veldig viktig for oss at vi begge jobber med noe vi virkelig føler er givende, og noe vi trivs med. Vi har mange baller i luften, og det blir andre ting Pierre kommer til å satse på nå. Og jeg er så stolt! Selvsagt er det like kjedelig som alltid, at jeg ikke kan fortelle nøyaktig hva, men jeg kan hinte så mye som å si at det har med TV å gjøre. Iiih! Det blir ikke det siste dere ser av han, det kan jeg love 🙂

Nå lukkes døren for dette kapittelet, men han gleder seg til å åpne neste! Spennende tider, dere. Og dere som synes at dette er trist – dere kommer jo til å se han her på min blogg selvsagt! 🙂 

Dere kan lese hans siste innlegg hvor han forklarer her.

23 kommentarer

Siste innlegg