Ukens spørsmål

Lurer fortsatt på om du samler på Hello Kitty ting enda?

– Ha ha, du må være en gammel leser 😀 Jeg samlet på Hello Kitty ting i lang tid, men det dabbet av for to år siden, tror jeg. Jeg vet ikke hvor greiene er en gang 🙁 Det er litt trist… Noe av det har lillesøsteren min fått, da. Jeg var helt manisk – alt jeg så, kjøpte jeg. Merkelige greier.

Er du sjukt kalvbent eller står du å “bøyer” deg/svaier i ryggen slik at det skal se ut som du har tidenes gap?

– Vel, jeg har fått mange kommentarer på at lårene mine har blitt tynnere og at jeg har fått større tightgap, og det kommer ikke av at jeg bøyer meg bakover som mange tror. Jeg har jo, som dere allerede vet, lagt meg under kniven, og det resulterte i tynnere lår, også. Så der har dere svaret på det 🙂

Jeg lurer veldig på hvor du har kjøpt toppen/genser du har på deg på bilde? Utrolig fin 🙂

– Tusen takk! Det er en body fra Romwe. Elsker den!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Har dere flyttet til Sverige eller er dere kun på besøk?

– Vi er bare på besøk. Pierre har noen legetimer neste uke som er veldig viktige som vi må dra på. Vi kommer hjem til Oslo igjen veldig snart!

Jeg synes rumpa er i største laget, så jeg er absolutt in for at du ikke gjorde den enda større! Den er big nå lism. Just sayin. Fin er du <3 Hvordan er det å sitte nå?

– Hei! Vel, det er noe merkelig å sitte nå. Det skal jeg innrømme, ha ha. Det føles som om jeg sitter på to betongklosser, men det blir å gi seg etterhvert som det mykner til. Akkurat nå er det ikke veldig behagelig, nei. Jeg kan ikke sitte på rumpen over lengre tid, da verker det.

Kan du lage et innlegg hvor du viser/forteller om hva du skrev på søknaden for Paradise hotel? Hadde vært utrolig morsomt å lese.

– Godt forslag, det kunne vært et morsomt innlegg! Jeg har dessverre ikke den søknaden lagret, men jeg husker sånn ca hva jeg svarte på de ulike spørsmålene. Jeg kan jo skrive et innlegg om det, så kan jeg gi tips til neste søknadsrunde, også!

Skal du til Rhodos i sommer?

– Ja! Jeg blir ikke lenge da, slik som i fjor, men jeg kommer til å reise ned inn i mellom. Jeg elsker øya, det finnes ingen ting gøyere på sommeren. Dessuten er jo Sara og Mathias nede å jobber hele sesongen, så det gir meg enda større grunn til å besøke Rhodos mer enn en gang de neste månedene. Jeg skulle ønske jeg kunne vært der lenge, men på grunn av jobb og et prosjekt vi har på gang, lar det seg ikke gjøre. 

Bilde fra slutten av sesongen i fjor. Denne dama! Altså, jeg savner deg Saraaaa. Sees snart!

21 kommentarer

Siste innlegg