Dine problemer blir til mine

Hvorfor? Jo, fordi jeg er en jævlig trofast venn.

Jeg har hatt mange venner opp gjennom årene, og jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har blitt blandet inn i mine venners problemer eller drama. Og vet du? Jeg gjør det med glede! Jeg gjør det på eget initiativ. For i mine øyner er det slik det skal være – min venns problemer blir automatisk til mine. Lojalitet er så utrolig viktig – ikke bare i gode tider, men også i kjipe perioder.

Et eksempel som er en typisk gjenganger er dette med å bli venn med «fienden» til din bestevenn. Jeg har full forståelse for at man kanskje kan klikke med den personen og at h*n kanskje aldri har gjort nettopp deg noe, men dersom din nære venn har beef med den personen synes jeg at det er upassende å bli venn med akkurat den personen. Det er her lojaliteten kommer inn. Jeg synes at det er viktig å alltid backe hverandre! Det er alfa omega i et vennskap, i mine øyner.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dessverre er det ofte slik at de rundt en ikke ønsker å blande seg inn, og derfor kanskje henger med fienden likevel. Det synes jeg blir å trosse din venninne. For hvorfor skal man? Det kommer selvsagt an på hvordan hele situasjonen er, men nå prater jeg mest om det å bli venn med den ukjente personen, som du allerede vet at din venn er i uenighet med. 

Er du min venn kan du regne med meg 100% i alle oppturer, men også nedturer. Jeg støtter deg uansett hvem du blir plaget av. Og nei, jeg blir ikke å henge på Baroque poserende med en snyltet Cava-flaske med din fiende any time soon. Jeg blir å snappe tilbake på h*n så fort personen åpner sin kjeft. Og jeg gjør det før du i det hele tatt har sagt et eneste ord selv. Jeg har din rygg! 😉

61 kommentarer
    1. Javel, du snakker som om du har mange venner? Hvem er de og hvor er de?
      For i nå i flere månender så har du bare vært med Piere, han er den eneste du har??

    2. Hahaha fyfaen du må alltid få inn i hvert innlegg at du tjene dine egne penga og alle andre snylte :p

    3. Ida: Det stemmer absolutt ikke 🙂 De fleste vennene mine bor i Stavanger ettersom det er der jeg har bodd før jeg flyttet hit ifjor. Jeg er ofte med venninner i Oslo også, men det er ikke noe jeg ofte blogger om ettersom ikke alle synes det er så kult å komme på bloggen. Hehe.

    4. Veldig bra innlegg! Du burde klippe deg, Isabel. Tror du hadde vært ekstreeemt fin med litt kortere hår

    5. Isabel,di jævla plastikk fitta! Korti ska du lære?😂
      Bena dine ser ut som 2 agurk stilker,ræven din å kroppen
      din henger ikke sammen lenger. Off! Synd i deg om 5 år..
      Tryne ditt ligner Michael Jackson etter nese operasjonen
      og leppa di? Vel,flodhest bitch! Pierre e den eneste du har.
      Skjønn d,få d inn da kjærring. E jo bare han du e med.
      Så avhengig å redd? Håper han e utro så du får kjenne på d
      Du fortjener d!;)

    6. Åå sminken din <3
      Sykt fint, du burde gå sånn oftere! Og please lag en sminkevideo/get ready with me video 🙂
      "This girl" må virkelig lære seg manerer. Hun hadde nok aldri turt å snakke sånn til trynet ditt, men bak skjermen er hun jævlig tøff.

    7. Men altså, hva faen?
      Jeg blir så totalt overrasket over hvordan folk kan kommentere og oppføre seg. Jeg håper på en måte for din del (du over her) at du er typ 10 år, for da har du fortsatt tid til å vokse opp og du er litt mer unnskyldt, selvom det ikke er greit uansett.
      Du forstår vel at alle som leser dine kommentarer bare syns synd i deg? Det er et kjent faktum at folk som kommenterer dritt ikke har det bra med seg selv. Jeg syns synd i deg selv, håper du får det bedre asap.

    8. Skulle ærlig hatt en venninne som deg. Jeg og bestevenninnen min ble uvenner for et år siden, og alle mine venner har i etterkant også blitt nær venn med henne. Noen til og med ditchet meg for å være med henne, og da snakker jeg barndomsvenner av meg som har møtt henne 1-2 ganger. Lojalitet er det viktigste i ett vennskap, men mange tar det forgitt. Det som er værst er når du gang på gang støtter vennene dine, men at de ikke er det for deg da du går gjennom noe tungt.

    9. Nå må du roe deg kraftig ned “This girl”, jævla hater. Har du ikke noe filter i det hele tatt. Hvis du ikke har noe pent å si, kan du holde godt kjeft. Hun må få lov til å gjøre hva faen hun vil, og du har ingen rett til å komentere noe stygt om henne. Hun er en person hun også… akkurat som deg, så du bør slutte å snakke stygt, for det speiler tydelig personligheten din… og som jeg ser det, er ikke det et fint syn.
      Synes hun er nydelig jeg…
      BTW… hvor kjøpte du leppestiften og hva heter den…

    10. Hei, Isabel:)
      Jeg skriver ikke dette som hat. Men jeg og mange fler begynner å bli litt lei av alle de mislendende overskriftene på Instagram.. Jeg var kjempeglad i å lese og se hvordan livet ditt var, men nå er det blitt til at jeg føler meg lurt veldig ofte når jeg går inn på bloggen din og teksten ikke henger på greip.. Håper virkelig du tar dette til deg… Selvom det skaffer lesere, så er det ikke alltid det lønner seg i lengden:/❤️
      #nohate

    11. Må bare komme med en kommentar her.
      Det virker ut som uansett hva du skriver,mener eller hva du gjør,så skal alltids noen små nettroll komme med noe spydigheter.
      Men, alikvel fortsetter du å blogge og dele privatlivet ditt med alle som leser.
      Jeg kjenner deg ikke, men ser på deg som ei sterk og flott jente/dame med mange fine og sterke meninger.
      Flott du ikke lar deg knekke.
      Hilsen Line. ☺

    12. Du kler så godt matte leppestifter! Blir jo alltid like satt ut av bildene du legger ut når du bruker matte leppestift istedenfor lippgloss❤️ Kjempe fin er du, Isabel! Bra innlegg foresten

    13. Hei Isabel,
      Jeg har aldri verken sjekket kommentarfeltet ditt før, eller kommentert selv. Tilfeldigvis gjorde jeg det nå, og er sjokkert over hva folk får seg selv til å si. Jeg er kanskje ikke helt enig i at du trengte operasjonene du har gjennomført, men du er likevel like flott som alltid. Du har ofte litt misledende overskrifter, men forstår at dette er en del av jobben din. Du er en veldig flink skribent, og du fremstår som en veldig sterk person!
      Fortsett med å jobbe hardt for drømmene dine, og fortsett å være den gledesspredende og talentfulle deg. Jeg ønsker deg alt det beste!!

    14. Dette var et av de bedre blogginnleggene du har skrevet på lenge Isabel, så tommel opp for deg👍☺️

    15. Eldre enn Isabel å eldre enn dere andre som kommenterer
      her hos henne 😉
      Hun har jo fan’s ned til 10-13 år🤓😂
      Dessverre,tar ikke noe til meg! Isabel bør passe seg,hun ødelegger
      små jenter til å vil operere seg. Hva faen,så hun
      bør være jævla forsiktig den jævla tøsen der
      Æsj! Flodhest fitte! Kan godt gå å henge seg så e alle kvitt henne 😉

    16. Du er virkelig pen både på innsiden og utsiden,Isabel! ☺Ønsker deg en riktig super helg når den tid kommer! Kram fra meg

    17. Et lite tips, du kan skaffe deg Kylie lip kits og lage “review” innlegg/video. Hadde vært sykt interessant og gøy å se 🙂

    18. Herlighet! Kjenner jeg blir irritert.. Hvorfor i all verden kave seg opp ved å si hun ikke har venner. Virkelig lav mål. la no Isabel styre på med bloggen uten at dere skal slenge løs her inne. Hun spurte ikke om dere kunne fortelle henne at hun ikke har venner lol. Måtte bare få det ut. Men blir så forbanna og kjenner jeg blir sliten over dere som gidder å bruke energi på å besøke bloggen for å bare kommentere unødvendig.

    19. HELT enig med deg!!! Har altfor mange “veninner” som ikke “orker å blande seg inn” i noe som helst. Slike overfladiske drikkevenner.. de vurderer jeg å droppe snart egentlig. Har én god venn som alltid stiller opp og har den samme innstillingen som du har i innlegget her, og hun er gull verdt for meg. Trenger egentlig ingen andre. Du virker som en god venn å ha! 🙂

    20. Det spørs akkurat hva denne fienden hadde gjort. Jeg gidder aldri å blande meg inn i andres drama, venner eller ikke. Om ei venninne har et problem med ei annen jente, så får hun ordne opp selv. Jeg har opplevd flere ganger at ei venninne har et problem med ei annen, og så viser det seg (fra mine øyne) at det egentlig ikke er et problem i det hele tatt, og da blir det for fjortisdrama for min del. Så nei, jeg gidder ikke å åpne kjeften mot ei “bitch” bare fordi at ei venninne har en beef med vedkommende. Ellers er jeg en god venn, haha!

    21. Kommer aldri til å slutte å lese bloggen din! Blir kvalm av noen av kommentarene her, men sånn er det, noen må bare la usikkerheten sin gå utover andre som har oppnådd suksess, sjalusi vet du!
      Ellers ville jeg bare si stå på! Fortsett med det du gjør, og aldri ta deg nær av de spydige kommentarene du får, du er nyyydelig!!
      Likte dette innlegget selv om jeg ble litt trist.. Har ingen nære venner, skulle hatt en som deg! Ha en fin kveld videre Isabel <3 Du fortjener det beste!

    22. Personlig så synes jeg dette er slike holdninger man har når man er 14 år, og da kommer man kanskje unna med det. Jeg er fullt klar over at ikke alle i hele verden like meg eller har lyst til å være venn med meg. Og jeg har det på akkurat samme måte. Og det er helt ok. Derfor så vil det jo være naturlig at noen andre i verden liker og er venn med noen jeg ikke er venn med, og det er ingen big deal. Så lenge enn ikke absolutt må snakke stygt om andre mennesker, og fortalt hemmelighetene til de som har en “beef” fordi da er enn jo bare en falsk venn og jeg kan skjønne det blir problemer.

    23. Til “This girl” som kommenterer over her.
      Jeg siterer det du skrev “Eldre enn Isabel å eldre enn dere andre som kommenterer her hos henne ;-)”
      Hadde du vært eldre enn alle oss her, hadde du nok hatt større vett enn det du har. Ja selvfølgelig, finnes det voksne nettroll. Men herregud, voks opp du da! Har du ikke bedre å skrive, så hold det for deg selv. Det er så unødvendig at sånne drittunger som deg slenger med kjeften.
      Isabel er en bra jente. Og hun velger selv hva hun ønsker å gjøre. Det er ikke ditt valg, kun Isabel. Hun er vakker og hvis hun ønsker å operere seg – så la hun gjøre det. Jeg blir så sint av slike folk som skal kommentere dritt, men ikke kan stå for det de skriver eller sier.
      Du er nydelig Bella. Drit i nett troll! Du er bra <3 ha en fin kveld!

    24. Dritbra innlegg <33 Kjenner meg så godt igjen 🙂 Har vært fast leser helt siden forrige PH sesong, å føler jeg har blitt utrolig godt kjent med deg som person utifra det du skriver på bloggen. Enkelte folk er så blind å føler nesten at de prøver å misforstå alt med vilje kun for å finne på noe hat å skrive, haha. Det blir for dumt, værtfall med tanke på hvor gammel noen av de er også. Men jaja, jeg sier de får styre på med hva de vil, også får andre heller sitte å le litt av de kommentarene, haha :-). Forhåpentligvis veier alle de positive kommentarene over de negative uansett<3

    25. Virker ikke som du har så mange venner igjen. Bare deg og Pierre. Nå burde du ta opp venner, og leve litt igjen. Og nei ikke bare ferier med dere to. Snorketisnork. Bloggen var litt av alt. Når er det booooring, gjentar deg selv med samme maten og kun fokus på deg, deg, deg. Ja da blir livet så mye bedre.. Jeg detter snart av denne bloggen…..zzzzz

    26. Leste den kommentaren om at beina dine ser ut agurker, og jeg kjenner at jeg blir så irritert. Det er sånn klassisk kommentar folk kommer med når de ikke har noe negativt å si om deg. Fikk selv en kommentar fra min “beste vennine” imens hun sto og sammenliknet seg selv med meg. Jeg har aldri fokusert så utrolig mye på hvordan hun så ut, men jeg var iallfall veldig fornøyd med meg selv, og så aldri på bena mine som et problem. Etter hun hadde påpekt at jeg hadde finere øyne, finere nese, finere pupper, finere midje, FINERE TÆR?!, så måtte hun også påpeke at det var nå godt at jeg hadde stubblegger. Men men, Isabell. Både jeg og du er perfekte, så vi kan bare gi faen i haters. Har helt like bein som deg, og ser ikke noe problem i de selv.

    27. ENIG!! Bestevenninna mi inviterte en som såret meg skikkelig i bursdagen hennes, enda de nesten ikke kjenner hverandre. Var nesten så jeg ikke turte å gå, var så redd for å begynne å grine når jeg så han.. Gikk heldigvis bra, men jeg koste meg ikke i overkant, akkurat..
      Når bestevenninna mi hater noen, hater jeg dem og. Bare kjipt at min bestevenninne ikke har samme syn på det…

    28. Eller du kan bare forholde deg nøytral og la dem ordne opp selv? Du er seriøst kun oppfostra på drama… Selv om ei venninne av meg ikke liker ei annen, trenger ikke jeg gå rundt å være bitch mot denne personen og hate henne. For en fjortiss du er.

    29. Morsomt innlegg å lese. Spesielt når jeg er fra Stavanger selv, og igjennom hele oppveksten min var drama overalt. Det verste jeg visste var venninner som absolutt skulle krangle med andre for så å tvinge meg til å bli uvenner med de jeg også.
      Når man er ung og dum så tør man kanskje ikke å si fra at det blir for dumt. Heldigvis vokser man ett par ”gode baller” med tiden xD Sa pent ifra at jeg ikke skulle involveres i dramaet. Lojalitet er noe som ikke kan kjøpes men vinnes. Alt for mye falskhet og baksnakking blant kvinner til dags. Det beste er å holde på de som har vært der for deg i tykt og tynt.
      ps: Jeg må si at du passer sideskill bedre enn midskill pga liten panne. Ikke ta det som hate, men jeg har selv liten panne og det er bare ikke flatterende. Du er en nydelig jente og jeg elsker stilen din:)

    30. Jeg er veldig glad for at mine foreldre lærte meg at mine venners uvenner ikke trenger å være mine uvenner også, og at åpen, direkte og vennlig kommunikasjon skaper integritet og gir gode, trygge og stabile relasjoner. Det må da være trist å ha uvenner? Og hvis man i tillegg skal være uvenn med sine venners uvenner, gir man vel plass til mye negativitet i livet sitt?
      Peace & Love ❤️

    31. This girl: Woow, så tøff du er..Kan du skrive ditt fulle navn eller? Eller er du gammel og sjalu? Kom igjen da, JEG UTFORDRER DEG.. Skriv det fulle navnet ditt.. Feiging!

    32. Mange kommentarer her er usaklige, og går som personangrep til deg. Skjønner ikke hva folk tenker haha, er de virkelig så dumme?
      Men oppe i alt dette er jeg faktisk enig i en ting. Jeg blir også skuffa når jeg leser overskriftene dine, og teksten ikke henger på greip. Det er pr-stunt og slikt, ja, men som sagt lengre opp så lønner det seg ikke i lengden. Du er smartere enn dette, og du vil ikke skape irritasjon hos leserne dine, vel?
      Det var nettopp dette som fikk meg til å irritere meg såpass mye over mammatilmichelle. Flere grunner til at jeg ikke taklet henne selvfølgelig. Men overdreven bruk av pr-stunt er så overfladisk…
      U know better girl ilu

    33. This girl: Kom igjen! Du er så jævlig stor i ord. Hva er navnet ditt? Tar mer enn gjerne opp diskusjonen med deg. Du ble stille nå? Med mindre du skriver navnet ditt her i løpet av dagen betyr de kommentarene du har skrevet nada null! Så hva blir det til? Ser for meg at du sitter hjemme med halv fett hår og en vekt på over 100kg + ingen med respekt for seg selv, eller andre for den slags skyld skriver sånt som du gjør til Isabell her helt uoppfordret. De setningene du har skreve her til Isabell er sikkert det mest sosiale du har gjort denne måneden. Vær så snill og bevis for meg at eg tar feil! Hvis ikke, er du ikke annet enn en liten, ubetydelig dritt. Så igjen, væææær så snill! Bevis for meg at jeg tar feil av deg! Klokken går din ubetydelige dritt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg