JEG TRODDE ALDRI DETTE VILLE SKJE MEG

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

LIVET.

Jeg kunne aldri forestilt meg at jeg ville være tilfreds og lykkelig med livet mitt. Jeg har det så sinnsykt bra for tiden! Overdrevent bra. Karrieremessig, på privaten og generelt alt er bare helt fantastisk – jeg har faktisk ingenting å klage over. Ingenting! Jeg kan ikke huske at jeg noensinne har hatt det slik tidligere. Lykkerusen renner over, og herlighet så deilig det er! Det har gått på skinnende spor de siste månedene, sett bort ifra anfallet til P, og jeg trodde ikke det var noe som kunne toppe kaka enda mer. Men gjett hva? I går fikk jeg forespørsel om noe som har vært en drøm for meg lenge. Det var helt surrealistisk at det faktisk har skjedd! Jeg tror i grunn ikke at det har gått opp for meg helt enda.

Det er ikke ofte slik at jeg ikke får sove på nettene fordi at jeg er så overlykkelig og glad, men nå for tiden er det akkurat slik det er. Livet smiler 🙂 Nå skal jeg gå å smile videre, ha en super dag alle fine! Stor klem fra meg.

29 kommentarer
    1. Vel.. karrieremessig og på privaten. For det første, hvilken karriere har du? og for det andre, jeg kan ikke se at du har det så bra på privaten bortsett fra at du har Pierre og din nærmeste familie. Venninner har du hvertfall ikke. Hvor er de i tilfelle? men bra for deg at du har Pierre og er lykkelig med det livet du har 🙂 det er bra å ikke kreve så mye, og at du trives slik 🙂 klem.

    2. Troya: Det er så trist med personer som deg, Troya. Hvorfor kan man ikke glede seg på andres vegner, og bare MÅ legge igjen en dum kommentar? Jeg blir så lei meg av slikt, kan ikke jeg få lov til å være lykkelig uten at du må påpeke dumme greier?

    3. Vet dere hva det å ha åpent kommentarfelt betyr? Det innebærer at Isabel har tillit til sine lesere, og at vi bør lese og kommentere med respekt. Kan vi ikke prøve å kommunisere på en fin måte tilbake til bloggeren som deler veldig mye av sitt daglige liv til oss? Ha en fin dag videre, Isabel. Vi er så mange som er takknemlige for at nettopp slike varme personer som deg finnes. Klem. 🙂

    4. Har du fylt den nye rumpen din med fett fra innsiden av lårene dine? Så nesten sånn ut på et av bildene.

    5. Så bra at du har et så godt humør om dagen! 🙂
      Elsker sånne perioder der alt bare går den veien man vil. Jeg må si at jeg elsker bloggen din, og syns du er veldig flink til å holde humøret oppe. Det så dumt at noen skal komme med negative komentarer. Liksom har ikke dere mennesker lært av foreldrene deres at hvis man ikke har noe fint å si, så kan man bare holde kjeft? Men uansett så er jeg utrolig glad på dine vegne, og ønsker deg en kjempefin helg uten noen bekymringer! Stoooor klem <33 Heier på deg Isabel!

    6. Jeg er glad vi kan kommentere bloggen din, er kjedelig med topplagene som har stengt kommentar feltet. Det sier litt om hvor mye du ikke bryr deg om skygge meldinger. 🙂 fått kjøpt dere hus??

    7. Troya, vel hun har jo faktisk en bloggkarriere. Hun har jo blogget i en del år, bare se på arkivet, og har gått fra å være en blogg nesten ingen leser til en blogg mange leser. En karriere er altså et vellykket yrkesaktivt, vil jo si hun er vellykket med alle leserne hun har. Selv om jeg kanskje er uenig i mye av det hun bruker til å dra lesere og “clickbait” overskriftene så kan man jo ikke late som at hun ikke har alle de leserne hun har.

    8. Så fint å høre <3 jeg elsker å følge deg på snapchat, men synes det er ganske slitsomt når du ofte poster 4-5 snapper om akkurat det samme innlegget. Holder det ikke bare med 1 snap om det?

    9. du hadde sikkert ikke vært lykkelig hvis du ikke hadde hatt råd til å operere deg
      Mange av dere bloggere oppføre dere som at når det mesta er operert da er dere kjempe lykkelige plutselig

    10. Hvorfor har eu shorsten nesten med halsen din? Når du ikke har rumpe nok til å ha shorsten der du har nå?
      Trodde du skulle få en skikkelig rumpe jeg.
      Ser nesten ikke forskjellig , bare at den er blitt bitt litt sprett??
      Når man først legge seg under kniven, så skal operasjonen være verdt det,ser ikke ut som det skjedde i ditt tilfelle dessverre.

    11. Skjærp dæ… kajs -.- e det mulig !!!
      Finn dæ en ny hobby enn og slæng dritt om folk, det vil ikje ende godt me dæ om nån år, du vil angre så du spyr av oppførselen din !

      Fin du e Isabel ♡

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg