Bestill gratis produkter og vinn gavekort!

Annonse


Hei dere!

I dag har jeg et supert tips til dere. Sommeren er jo rett rundt hjørne, noe som betyr lettere klær, eksponerte ben og bikinisesong! I den forbindelse har Shai, som jeg har fortalt dere om mange ganger før, satt i gang en perfekt kampanje til mine gode lesere! Dere kan altså nå få Shaifavorittene gratis. Det er en toalettmappe fullstappet med Shaihøvelen + 2 refillblader, 3 Shai bikinihøvler (disse er supre!), dusjsåpe og en scrub! Alt dette får du gratis, og har en verdi på nesten 400,-.

Ikke nok med det; alle som bestiller denne gratispakken er med i trekningen av valgfrie solbriller/gavekort for 1500,- kr på Synsam! For å delta i trekningen må du legge igjen din mailadresse i kommentarfeltet. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Derfor elsker jeg Shai, og ønsker at du også skal teste det ut:

♥ Den barberer helt utmerket og er skånsom mot huden. Jeg synes at den er bedre enn alle andre høvler jeg har prøvd, sånn helt ærlig! Den har faktisk blitt testet av over 100 000 kvinner i Norge, og det med god grunn. 

♥ De gir ut gratis prøve-kit, så uansett taper man ingenting på det. Man får en gratis toalettmappe med alt du har behov for ved barbering.

♥ Man får det levert rett hjem i postkassa. Enkelt og greit! I tillegg er den mye rimeligere enn alle andre høvler i butikken.

Bestill gratiskpakken her <3 Lykke til alle sammen!

79 kommentarer

Siste innlegg