JEG VET HVEM SOM VINNER PH

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

SPENNENDE UKE I VENTE! Semifinale-uken på Pærra starter i morgen, og det er snart slutt på sesongen. Det har gått fort, har det ikke? Det føler jeg! Finalen blir gøy å se, selv om jeg allerede vet utfallet. Not so fun kanskje, da det ikke er spennende for min del, men det er jo gøy å se hvordan det utspiller seg likevel.

Hvem tror du vinner årets sesong? Tror du kulen går i bakken? Det er akkurat likt i år, som det var i fjor. Hele instagram florerer over med kommentarer over hvem som vinner. Carl Aksel og Eileen! Øystein og Sandra! Nina og Jonas! Man blir jo helt forvirret om man skal tro på kommentarene, ha ha. Jeg husker da vår sesong gikk, og alle var helt sikre på at CF skulle vinne. Ikke nok med det, men han skulle visstnok smelle kula i bakken, også. Well, det skjedde ikke. Så det spørs jo om kommentarene har rett i år, da. 😉

31 kommentarer
    1. Heei😍Jeg gleder meg syykt😍Er helt enig med deg tiden har hi gått helt syykt fort😍Gleder meg til finalen😍

    2. Skriv hvem som vinner på en lapp, ta bilde av det. Så kan du legge det ut etter ph for å se om du egentlig visste det. Fordi da kan man se når du tok bildet :)) tør du det?

    3. carl og eileen havner i finalen og carl kaster kula i bakken. de stod mot øystein og sandra, men eileen og carl fikk flere stemmer.

    4. hahahaha ja også sa folk “Tv3play la ut finalen med et uhell!! Jeg så episoden før dem sletta den!! CF vinner :)))))” ler

    5. Du som spør om hun tørr å skrive på en lapp; hun kan da bare å skrive flere lapper…. ikke spesielt skarp du 😉 stå på isabell :-*

    6. Er det ikke slik at om deltakerne røper hvem som vinner, så får dem en slags “bot”? Har lest noe om det .. Hmm

    7. Får ikke deltagerne bot om de røper hvem som vinner da. 200000 har jeg hørt?? En som kommer fra der jeg bor var med i årets sesong og det hadde han sagt til en bekjent…

    8. Tulling du over her, Stine har jo gått ut. Tvilsomt at hu kommer inn i finaleuka.
      Hun vet det fordi hun har bekjentskaper til den personen som vinner, bare la det vær.
      Vent å se, de fleste kommer jo til å se det selvom dere vet eller Tror dere vet hvem som vinner.

    9. Selvfølgelig kan Stine vinne? Folk kommer inn i hytt og pine de siste ukene. Mitt verste scenario er at Sandra og Carl Axel vinner. Det er de verste spillerne. Håper heller øistein og eileen vinner 🙂 de har klart og holde sammen selv om de er fra to forskjellige allianser :p

    10. dumt du skrive det, siden du flere ganger har skrever team carl så forstår fornuftige folk at det er han som vinner…

    11. Går du utifra hva du tror selv og regner med fordi spillet ser ut til at det blir slik, eller er det slik at noen ikke har klart å holde kjeft og du bare måå skryte på deg at du vet haha, vedkommende som har sagt det får ihvertfall en stygg bot da. For det er jo ikke lov.

    12. Haha ingen av dere klarer å gjette riktig? det er eileen og Øystein.. Er man kompis med en av deltagerne er det jo ingen som klarer og holde kjeft etter et par drinker.. Sladder sprer seg fort på tjuvjolmen haha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg