JEG SLITER…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå er det på tide med drastiske forandringer, dere.

Jeg har lenge tenkt på å tatovere meg, og jeg har jo allerede spurt dere om tips en gang tidligere. Det var dog noen måneder siden, og jeg har fortsatt ikke fått noe blekk på kroppen. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har sagt “nå vil jeg tatovere meg!” til Daniel, broren til Pierre, som er en ekstremt dyktig tatovør. Har det skjedd? Nei… Jeg vet jo ikke hva jeg vil ha! Dere kan i grunn bare kalle meg Vingle-Petter da jeg hele tiden endrer meg. En ting er hvertfall sikkert og det er at jeg vil ha tekst på låret. Det har jeg stått fast ved siden i fjor sommer, så det er i det minste bestemt. 

Jeg er skikkelig pussy når det kommer til smerte (det skulle man tro at jeg har blitt herda mot etter x antall inngrep haha), og det skremmer meg litt. Har du tatovert deg, kanskje? Jeg hadde blitt veldig glad av å høre deres erfaringer. Angrer du? Jeg er så redd for at jeg kommer til å mislike det jeg går for etterhvert. Hmmm! Dette er vanskelig, dere. Med tanke på at dette blir min første tattoo, er jeg nok ekstra prippen på hva jeg vil ha. Jeg SKAL tatovere meg i løpet av den neste måneden, før jeg reiser på eventyr igjen. Get ready Danne! 

Jeg står mellom to valg: engelsk eller arabisk skrift. Jeg tror arabisk hadde vært sykt kult – jeg synes at skriften er fantastisk fin! Og da blir det jo i tillegg noe ekstra spesielt ved den, noe ikke alle andre har. Hva tror dere? Jeg blir glad for all hjelp ♥  

101 kommentarer
    1. Hei Isabel! 😊 Først å fremst vil jeg si at jeg digger bloggen din! ❤️ Jeg har 2 tattoveringer, å jeg angrer ikke på de i det heletatt 😊 Jeg har en på magen/hofta, og en på den indre siden av høyrehånda, denj eg har på magen/hofta er en blomst uten farger, og på hånda har jeg 3 diamanter og en krone. Angrer ikke et sekund heller, jeg ville ha gått for den arabiske skriften om det var denj hadde syntes var finest, men jeg syntes det er finest med engelsk, håper du klarer å bestemme deg for hvilken du vil ha! 😊 XoXo ❤️

    2. velger du arabisk bare fordi skriften er fin eller fordi du har noe tilknyttet til det? hvis ikke er det bare dumt. Gjør som ikke alle gjør, skriv noe på norsk haha:).. Som sophie: fornøyd, på fingeren. Vi er norske hvorfor skal vi skrive ting på engelsk eller andre språk?
      Er du usikker på tattoo burde du vente til du faktisk ER helt sikker. Hvorfor gjøre noe så drastisk som er så vanskelig å fjerne om du skulle angre. Altså det finnes jo inngrep men det følger jo med ulemper der også. Isåfall burde du heller ta noe som du ikke ser like mye, og noe mindre igjen. For eks på innersiden av foten eller en liten søt en bak øret.
      En ting er sikkert, og det er at det er utrolig dumt å ta tatovering og haste seg med det innen en mnd, da du enda ikke er sikker.. Hvorfor velger du å gjøre det, hvorfor så travelt?
      Jeg er selv veldig glad i tattoveringer og tenker å fylle full arm da jeg blir eldre og har råd og føler jeg vet hva jeg skal ha til punkt og prikke. Jeg har det ikke travelt.

    3. Hva med å ta noe mindre først, bare for å hoppe i det? Noe lite og enkelt, gjerne en plass som er enkel å skjule. Jeg har 4 stk, angrer ikke, men lyst å bygge på flere av dem. Man blir fort bitt av basillen, så en tattoo blir ofte til fler 😀

    4. Jeg har tatoveringer, og er veldig fornøyd, smerten er jo forskjellig fra person til person men jeg syntes ikke det er noe vondt i det hele tatt 🙂
      Lykke til 🙂

    5. Jeg synes definitivt du burde ha arabisk skrift! Det gjør den litt mer unik enn engelsk 🙂 Har selv tatovering, og synes ikke det var vondt i det hele tatt! Men det kommer jo litt an på hvor på kroppen du vil ta den:)

    6. Jeg har opptil flere tattoveringer, tok en på låret i fjor, og jeg personlig syns ikke det var så vondt 🙂 bare å hoppe i det Isabell, vist du vil ha:) jo mere man venter jo mere gruer man seg, tenker på smerte osv 🙂
      Jeg har blitt frelst i tattoo, og jeg skal ha masse masse mer =D

    7. Jeg har tatovert en rose på armen og et kjede som betyr veldig mye for meg. kjedet henger liksom under rosen. Jeg tok den da jeg ble 16 og er superfornøyd, angrer ikke i det hele tatt. Hvis man virkelig har ønsket seg det en gang, hva er vitsen med å angre da? Det er jo en grunn til at man har ville hatt lyst på den så:)

    8. Jeg har en tatovering på låret og den andre har jeg rett over ankelen!
      På låret har jeg skrevet den setningen min samboer sa til meg dem dagen vi ble gift!!
      Og rett over ankelen har jeg skrevet mamma’s navn på kinesisk!

    9. Hei! Jeg har en tatovering og vil bare fortelle deg at smerten ikke er noe å uroe seg for. Ja, alle har jo ulik smerteterskel men allikevel så er det ikke sååå vondt og det er over på et blunk! (For oss som ikke har svære tatoveringer med masse fargelegging osv). Du skal jo også ta på låret og der er det på en måte tykkere hud og mer fett enn enkelte andre steder, så det går nok bra altså. Jeg har en tatovering bak øret, altså rett på det “benet” bak der og det skal visstnok være et av de vondeste stedene? Men det var ikke uutholdelig liksom, og det er som sagt over før du vet ordet av det 🙂 Du må jo så klart være helt sikker på at du vil ha det du vil ha før du tar en tatovering, men ikke la smerten stoppe deg i hvert fall, for det er ikke noe å grue seg til, og som sagt over før du vet ordet av det 🙂

    10. Definitivt arabisk skrift, det er unikt og faktisk veldig kult, også kommer folk til å spørre deg hva det står👍🏻 hehe

    11. Syns det er sykt fint med skrift langs rista på foten, har skikkelig lyst til å tatovere der selv, og føler det passer veldig bra som førstegangstatovering, da den er ganske diskret, men fortsatt veldig fin! Vil virkelig anbefale deg å søke litt og se på bilder av tattoo langs rista, det er såååå fint!!!

    12. Hehe, kanskje litt dårlig gjort å skrive dette, men jeg har tatt brystoperasjon og har tatoveringer. Syns tatoveringene var 100 ganger verre enn operasjon 😛
      Det blir sikkert fint, men tenk deg godt om 🙂 Liker bloggen din!

    13. Jeg synes ikke du skal tatovere deg, men kun fordi jeg er en som synes det blir stygt når man blir eldre. Liker kroppen litt sånn som den er uten kunst på en måte også. Men det er kun hva jeg synes, andre kan ha en annen mening så du må nesten føle litt på det selv, og mest legge vekt på hva det er du føler og synes om det. Jeg har også erfaring med å la meg bli tatovert, jeg angret og den er nå fjernet. Synes det å fjerne den gjorde mer vondt enn å ta den. Men smerten er uholdbar, både når det gjelder å ta en tatovering og det å fjerne en. Men hvis du skulle ha gått for en av de bildene du har brukt som eksempel i innlegget så ville jeg ha gått for den første til venstre. Synes den var lekker og feminin, og absolutt arabisk skrift. Jeg tror uansett hva du velger gjøre så vil du forbli mega babe, for alt kler den smukke!

    14. Jeg ville ikke tatt arabisk med mindre jeg kunne språket eller hadde en kobling til språket. Synes det er jalla at norske folk har kinesiske tatoveringer f.eks. Føler man med arabisk tekst fort kan bli stemplet som muslim, så det er jo verdt å tenke på. Og jeg ville valgt et annet sted enn låret som første tatovering. Spesielt på deg som går i lårkorte klær når vi andre går i boblejakke – bør virkelig ikke være noe du kan angre på senere 🙂 jeg har langs ribbeina og synes ikke det var så vondt, kroppen lager masse adrenalin som hjelper oss å tåle smerte 🙂

    15. Finest med arabisk tekst og at tatovering er som på bildet til venstre! Sykt fint!! du kommer til å kle det <3

    16. Jeg har en tatovering på innsiden av armen, og dette var vondt, men det er ikke uutholdelig 😉 var også redd jeg skulle angre etter jeg hadde tatt den, men nå angrer jeg ikke et sekund! Det jeg har tatovert er også ganske personlig og vil følge meg livet ut, så jeg var sikker på at jeg ville ta den, var bare redd for å angre 🙂

    17. Hei:) jeg synes ikke du skal gjøre dette! Du er så utrolig ren og flott!! En tatovering vil veie deg mot tacky.. Og det fortjener ikke ditt vakre og elegante vesen!!
      Du skal ikke gruble over en tatovering, et merke for livet. Du skal vite at det er noe du aldri vil angre på.
      Hilsen en som har brukt det tre dobbelte av penger på å fjerne sin tekst som hun skrev for tre år siden.. Stay classy og clean Isabell!! Du er nydelig!

    18. Skal du ta tatovering så hadde jeg ikke anbefalt på låret. For det er ikke fint, og nei, du burde ikke ta det på arabisk? Det er bare mine meninger da, du gjør som du vil selvfølgelig, men i mine øyne synes ikke jeg det er noe fint 🙂

    19. Jeg har selv tre tattoveringer, og jeg kan love deg at smerten ikke er så ille som alle skal ha det til 🙂 Jeg har tatt på tre av de “vondeste” stedene, og hadde lett gjort det igjen uten å nøle. Smerten varer dessuten ikke lenge i det hele tatt, spørs jo litt hvor stor du skal ta. Ikke tenk på smerten, Isabel 🙂 Den er ikke ille, og resultatet kommer til å være verdt den lille smerten som er! Synes du skal gå for arabisk skrift, det gjør den litt mer spesiell. Lykke til <3

    20. Kjøp deg sånn krem som barna får før blodprøve. Emla/embla krem eller hva det heter. Da blir huden bedøvd og du trenger ikke tenke på smerter iallfall :)!

    21. Jeg har en tatovering på venstre arm, og det er fordi den betyr noe for meg. Jeg er ikke den som tatovere noe bare fordi det er kult, detter er blekk som blir værende på kroppen for alltid. Så tenk nøye gjennom før du bestemmer deg:)
      Selv tenker jeg på en dreamcatcher på halsen, noe som igjen betyr noe for meg:)

    22. hei Isabel!
      jeg syntes du burde velge arabisk skrift det var utrolig fint! likte også hva det betyr:) håper snart på bilder av din nye tatovering:)))))
      klem en stor fan som har fulgt med på deg lenge nå<33

    23. Har en ganske stor tattovering på siden av rumpa og nedover låret, ikke vondt i det hele tatt!
      Synes du skal gå for arabisk

    24. Jeg har 3 tattoveringer, 2 på venstre arm(en på undersiden og den andre på oversiden) å en på høyre underarm. Den tattoveringen som desidert gjorde mest vondt er den jeg har på venstre håndledd siden huden er tynn der. Men ingen av de andre var vonde, eller jo, den på høyre underarm var min første å gjorde litt vondt. Vil si jeg har en blanding av smerteterskel, siden jeg som regel holder på å ”dø” bare av å ta blodprøve så vil jeg si at jeg er ganske så tøff som tørr å ta tattovering.:p
      Men alt i alt, så er det lyden av den greia de bruker for å tattovere med som er jævligst av alt, den bråker så innmari at jeg får hodepine, derfor jeg ikke tar tattoveringer på en stund. Angrer ikke på noen av mine tattoveringer, da 2 av dem betyr noe for meg og den siste var mer spontan og ble plukket ut fra en random bok på studioet dems.

    25. Jeg har 7 tatoveringer i den stilen du vil ha, og kan helt ærlig si at jeg var kjempe stolt av dem først men nå vil jeg ha de bort. Skammer meg sykt når jeg tar av meg klær eller på sommeren med mindre klær. Skulle ønske jeg bare hørte på alle som skrek at jeg ikke burde :p det er selfølgelig ditt valg, men jeg personlig angrer på hver bidige. Og de skal vekk 🙂

    26. Jeg tok en liten tattovering på armen og angrer ekstremt mye. Dette er vel og merke 3 år siden, men det er ikke bare-bare å fjerne heller (det er smerte det). Du bør virkelig tenke deg om to ganger, om 10 år er kanskje ikke den tatoveringen man tar i starten av 20-årene like kul 🙂
      Hilsen en som har en søster som tatoverte seg altfor mye da hun var 22, nå er hun 27 og har barn og angrer som bare det! Hun har fjernet de fleste nå og hun sa at den smerten er helt forferdelig..

    27. Må innrømme at jeg syns tatoveringer er litt tacky.. Liksom blir litt sånn skrift på huden haha. Men på noen er det jo litt kult da så spørs litt

    28. åh, er ca ti år eldre enn deg med en tatovering på låret(!!) jeg å. Min er litt lengre oppe da. Angrer en del. Mye pga en barnselig quote, så hvis du absolutt skal ha bør du droppe en tåpelig quote hehe. Lykke til uansett hva du bestemmer deg for.

    29. Heei, Isabell! Jeg elsker bloggen din og du virker som en veldig snill person som tar livet med ro. Jeg synes du bør ha en tatoo som beskriver deg som kanskje. Hakuna matata eller ingenting er som å ta livet med ro med en pils eller to! Eller noe sånt, men du kom selv med noen supre ideer. Prøv å ikke gjør noe du kommer til p angre på. Et tips er en tatovering som ikke blir sett u der en dress. 😍XoXo😍

    30. Jeg tåler så og si ingenting når det kommer til smerte, men å tatovere seg gikk greit. Bare ubehagelig:-)

    31. Arabisk…. Hvorfor i alle verden vil du det da? Her opererer du deg slik at du får et tilnærmet Nordisk utseende og så tatovere arabiske bokstaver. Neidet kommer du garantert til å angre på

    32. 1. Hvorfor ta tatovering om du ikke er helt sikker.. Idiotisk
      2. Det er enda mer idiotisk å ta den på et språk du ikke har noen tilknytning til kun fordi du syns det ser bra ut
      3. Overskriftene dine hvor du skal virke dramatisk og interessant er veldig kleint

    33. Hvorfor er Pierre på tinder egentlig? Han har matcha med typ 4 i min omgangskrets. trodde dere hadde ett ganske så seriøst forhold? Eller ikke..?

    34. Blir det ikke litt klisjé å skrive om drømmer og sånn? (Kanskje bare meg). Er også enig i at det kunne vært enda kulere å skrive noe på norsk! Noe som er internt, så du kan ha en bakhistorie når folk spør!

    35. Arabisk skrift virker ganske random om du ikke er knyttet til det på noe måte, det vet jo ikke jeg om du er hehe. Jeg hadde gått for engelsk, da kan alle forstå hva det står og. (Om du vil folk skal forstå)

    36. Jeg har ikke tatovering, men jeg synes det er utrolig fint og har lenge vurdert å ta selv faktisk, men dessverre sliter jeg med det samme som deg, jeg vet ikke hva jeg vil ha! Mitt råd er å vente til du er 100% sikker på hva du vil ha, finn litt inspirasjon og se om du finner noe du virkelig liker. Deretter burde du kanskje tenke på det en stund og “smake” på tanken, før du gjør det. Det er utrolig dumt å ta dersom du angrer, så jeg ville anbefalt å vente til du er helt sikker, siden du ofte forandrer mening som du sier. Jeg tror det hadde sett utrolig fint ut på deg, men du burde bruke tid på det og ikke hoppe inn i noe som er så omfattende.

    37. Ta en tatovering som betyr noe for deg og som du vet du kan være stolt av i senere tid. Jeg personlig synes man bare skal ta tatoveringer som har en mening, ikke en typisk mainstream tatovering som alle har. Hvis du er usikker på hva du skal ta hadde jeg ventet hvis jeg var deg. Dette er noe som skal være på kroppen din for resten av livet og det er viktig at du er fornøyd. Jeg tok en veldig personlig tatovering da jeg var 15 og jeg angrer ikke i det hele tatt, og kommer aldri til å gjøre det heller, nettopp fordi jeg vet hva jeg gikk gjennom på den tiden og den betyr veldig mye for meg. Du har operert kroppen din flere ganger så smerte har du vært gjennom og trenger ikke være redd for i det hele tatt. Det gjør mye mindre vondt enn man tror. Lykke til og håper du blir fornøyd dersom du ender opp med en eller flere tatoveringer 🙂

    38. Jeg har tatoveringer så og si overalt, sleeve osv, men den jeg angrer desidert mest på er en tekst jeg har tvers over låret. Så tenk nøye over hvilke tekst du vil ha, er veldig lett å angre der. Ellers har jeg flere jeg angrer på, da mange ble tatt på impuls. Smerter varierer fra sted til sted, vondeste for meg var bakside legg og underarm:) Lykke til!

    39. Jeg elsker ideen!! Skrift tatovering er såå fint, og jeg skal definitivt ta det snart. Det står mellom skrift langs siden på magen, låret eller på foten (rista). Jeg er ihvertfall sikker på at det blir en tatovering med skrift

    40. Enig med flere over her at det å tattovere seg på et språk med egen skrift- type, er ganske tacky med mindre du er knyttet til det. Med tanke på hvor stolte de fleste Arabere er, tror jeg også du kunne ha fornærmet folk med måten du kler deg på.
      Jeg lot min samboer tattovere meg når vi ble sammen for 5 år siden, og angrer på min nå. Synes enda den er vakker, men angrer på at jeg merka foten min istedenfor å få et bilde til veggen.

    41. Hei, ja jeg og syntes du burde ta den på arabisk, de er ikkje mange som har de her og det gjør den/deg litt ekstra spesiell, litt mistenksom og sexy side ikke alle forstår det og skriften er veldig fin.
      Engelsk er de veldig mange som har så de blir liksom de samme gamle alle andre har😉 Klem

    42. Stemmer definitivt for arabisk! Nydelig språk og skrift! Synes også tatoveringen vil bli litt mer personlig, men til syvende og sist er det jo du som må følge magegølelsen😊! -Jente 20 år

    43. Jeg har alltid synes at engelsk har vært veldig fint, og det er det alle har liksom. Men nå i de siste har jeg virkelig fått sansen for norske tatoveringer, er ikke det kult å vise frem over alt liksom, ”hey cool tatoo which language is it” hahahaa, jeg mener det tho, sykt kult å si ”its norwegian” liksom, skjønner du? norske tatoveringer med sykt fin krusedullskrift eller noe. jeg har sykt lyst på ”elsk deg selv først” med fine bokstaver på låret. åååh jeg synes det høres sååå fint ut

    44. Hei! Først av alt, er du arabisk? Hvis nei så er det ganske merkelig å skrive et sitat med arabisk skriftspråk. Jeg er arabisk av opprinnelse, og kunne aldri skrevet noe på spansk? Hvorfor skriver folk sitat på språk de ikke skjønner? Aldri catcha det der. En annen ting…vær så snill å ikke ta slike typiske jentemotiv. Du blir bare en i mengden. Hun der med et sitat tatovert på låret, slik som veldig mange andre jenter har. Jenter som minner om deg. Er så klassisk kvinnfolk å ta drømmefangere, sitat, fjær, sitat, små fugler, sitat også skal det ofte stå noe om drømmer, gripe livet, eller noe så dumt som live love laugh.. Hvorfor jenter? Kan dere ikke ta noe originalt? Noe som vil fascinere andre folk? Noe som vil få dem til å tenke KULT! Hvorfor skal dere ta det samme… Blir oppriktig oppgitt når jeg ser det samme kleine sitatet for 67 gang. Det er ikke unikt. Jeg har lest blogger i sikkert 7-8 år. Og har ALDRI kommentert på en blogg. Men tatoveringer digger jeg. Jeg er en kunstner og skribler gjerne på kroppen min med permanent blekk. Grunnen til at jeg legger igjen denne kommentaren er for at du forhåpentligvis skal bli litt oppmerksom på at dersom du tar en slik tato så tar du noe veldig mange andre JENTER har, noe som er totalt uinspirerende og på ingen måte unikt. Du blir bare en i mengden. Ta noe annerledes. Finn en stil du liker og prøv å være litt kreativ. Nei huff når jeg ser de samme type jentene med samme type tato så blir jeg bare trist på deres vegne(om 20 år)

    45. På min tattovering så står det believe, den minner meg om at jeg skal tro på meg selv. Noe jeg ikke er så flink til. Men hver gang jeg ser den så tenker jeg positivt, altså den betyr noe for meg.
      Syntes ikke den er så fin. Men det står der, å betyr noe for meg, så tenker ikke over at den er stygg.
      Digger bloggen din forresten😚❤️

    46. Jeg synes Selena Gomez sin arabiske, “elsk deg selv først” på arabisk er veldig fin. Kanskje du vil ta samme?
      Kjenner meg veldig igjen i usikkerheten rundt tatovering. Jeg tenkte i tre år før jeg tok romertall på innsiden av bicepsen. Ikke vondt i det hele tatt, lover.

    47. Har selv tre tatoveringer.. En på armen, en på halsen og en på brystet. Smertene varierer veldig fra sted til sted. Brystet kjente jeg det ikke, armen svei det litt og halsen var forferdelig.. Det er gjerne vondt i starten, med etterhvert som huden hovner litt opp, så blir det mildere. Det er virkelig verd litt smerte!:)

    48. Jeg har 4 tattoveringer og skal ta en til før jeg er ferdig. Den eneste jeg angrer på er tribalen jeg har på korsryggen, som jeg tok når jeg var 14, haha!
      MEN for å være helt ærlig, så synes jeg ikke at du skal ta tattovering. Du har en ganske classy stil, og da synes jeg det er penere uten tattoveringer faktisk, selv om jeg elsker dem. Men det er min mening, du må gjøre det du du føler for! Nydelig er du uansett <3

    49. Jeg tok tatovering for 2 år siden på ankelen, det gjorde selvfølgelig vondt siden det er jo en nål som blir stukket i huden. Men på låret kan det godt hende er bedre enn ved ankelen for der har man endel bein og det er vondest når de var ved beinet. Så tror ikke det kommer til å bli så ille for deg. Men bare hver flink til å rense den for jeg gjorde ikke det og fikk en kraftig infeksjon, veldig ubehagelig. Jeg angrer absolutt ikke på at jeg tatoverte meg, men man blir litt avhengig 🙂

    50. Jeg sløste bort 22 000kr(!!!!) på tattovering + fjerning? tattoveringen kostet 900kr ? NI HUNDRE!!!? resten av pengene brukte jeg på å fjerne. Du kan jo tenke deg hvor patetisk det var.
      Tenk deg nøøøye om! Det gjorde ikke jeg! Angrer helt sinnsykt!!!

    51. Synes du er helt nydelig uten tatoveringer!! blir på en
      måte noe “spesielt” med deg da- de fleste
      Idag har en eller annen tatovering (ikke negativt ment).

    52. Den nederste var absolutt finest ! 🙂 tror arabisk skrift der hadde gjort en smashings tatovering ! Har selv tatovering på ribbbeinet og på underarmen, og “smerten” er absolutt verdt det ! 🙂 lykke til.

    53. Når jeg var på din alder var tribal tatoos populært, og nå er det blodharry. Nå er det veldig populært med skrift som du viste på bildet. Tidene forandrer seg og er redd du vil angre om noen år.

    54. Selv om du virker fast bestemt på å ta tatovering, burde du kanskje tenke deg om et par ganger, særlig siden du ikke en gang vet hva du vil ha. Å bare velge noe du finner på google, eller skrive noe på arabisk bare fordi det er fint blir kanskje litt dumt. Man endrer seg hele tiden, og det gjør moten også. Uansett har jo alle sånne sitater nå.
      Men for all del, det er du som bestemmer! Lykke til! 😀

    55. Jeg har 7 tatoveringer nå, og angrer ikke på noen av dem. Alle har en spesiell betydning for meg, og selv om jeg ikke mener det er det viktigste, har det nok hatt litt å si for at jeg ikke har blitt lei av dem 🙂 Om du skal ha arabisk eller engelsk må du avgjøre helt selv, gjør det du tror du blir mest fornøyd med! 🙂 Selv synes jeg smerten har vært stor på noen, spesielt den jeg tok over en del arr, men man vet jo at resultatet blir bra og at man får noe ut av smertene, så det er absolutt verdt det. Lykke til! 🙂

    56. Neei!!!! Ikke gjør det!! Det passer ikke deg!! Du som har då fin kropp nå,må ikke ødelegge med blekk :// pleeease ikke gjør det. For din egen del i fremtiden!!! Og iallefall ikke tekst – på låret…. det vil ikke passe den classye kroppen din.

    57. Ta ei tatovering på arabisk du! Det bli noe annet + at det kan symbolisere litt av identiteten din 😊

    58. Nei isabel værsåsnill! jeg tror ikke du blir noe mer glad av å fikse og fikse og fikse. Stopp her, og vær fornøyd, liksom. Hvis du fortsetter å gjøre slike “unaturlige” ting så er det ikke deg til slutt?? Please hør!<3 IKKE GJØR DET! Du er NYDELIG!!!

    59. Isabel jeg synes absolutt at du skal ta den med arabisk skrift den er unik og veldig fin skrift 😘 Arabisk er elsk mykkje bedre enn engelsk thats just boring 😉 Vil gjerne høre hva du mener! 👌

    60. Jeg har veldig lyst til å tatovere meg, men desverre kommer religionen i veien. Har lyst på tatovering på håndleddet på arabisk/urdu (det er nesten den samma skriften)

    61. Jeg hadde gått for Arabisk tekst det skiller seg litt ut! 🙂 Jeg har selv 4 tatoveringer, og angrer ikke ett sekund 🙂

    62. Jeg har tatovering på urdu, nesten samme som arabisk. På armen, navnet til mamma. Angrer ikke, synes du skal gå for det! Bare å ta laser hvis du angrer. Ta arabisk, det er fint

    63. Jeg har selv 7 tatoveringer, og den første jeg tok var for første gang i Tyrkia en alder av 17 :)) Men jeg angrer ikke på noe av de jeg har tatt! (Kanskje jeg er for ung til å angre på slike ting, haha). Personlig syntes jeg ikke at det gjorde vondt i det hele tatt, men kanskje på den jeg tok på øvre delen av armen (halv sleeve). Det gjorde kanskje litt vondt, pga. det ble tatovert over samme sted flere ganger, men siden du skal ha skrift, så tviler jeg på at tatovøren går over samme sted flere ganger. Det kan være litt ubehagelig fra starten av da tatovøren setter nålen på huden din, men etterhvert vil du kanskje vende deg til det 😀 Og hvis tatoveringen betyr noe for deg, så kan jeg godt si (ikke med hånden på hjertet, haha) at du ikke kommer til å angre på det. Så kjør på 😀
      PS: Med engang du har begynt, så vil du bare ha flere! Det er som KOKAIN! haha.. Lykke til 😀

    64. Tok min første i utlandet. Jeg skulle egentlig ta bare en, men så ble jeg så fornøyd at jeg tok 4 tatoveringer på 3 uker 😅 hahaha…. det var i 2012, og nå har jeg 7 stk. Har tatovert det arabiske ordet eshgh foran albuen og synes den er helt nydelig! Angrer ikke på noen av mine tatoveringer 🙂

    65. Jeg syns du skal tatovere den arabiske skriften. Den var kjempe fin! Jeg har også tatovert meg på kragebenet, fransk skrift. Gjorde faktisk ikke så vondt som jeg trudde, trudde jeg skulle støkke når nålen traff huden. Men nei det gikk helt fint 🙂 Og tok bare ca 15 min, haha jeg trudde det skulle ta rundt en time.

    66. Tok min første tatovering nå i mai, under kragebenet. Jeg trodde først det bare var kødd/falsk tatovering siden det ikke gjorde vondt i det hele tatt?? Var som om noen “pjuska” litt borti huden bare? Har hørt at jeg tok på den minst vonde plassen da. Men forberedte meg på det verste – og å ta tatovering er virkelig ikke ille, selv om mange sier det

    67. Jeg har tatovering på innsiden av underarmen, og alle sier det er et av de vondeste stedene å ta, men det gjorde ikke vondt at all! Jeg er også skikkelig pingle på smerte, haha.. Tror det kommer til å få helt fint å ra tatovering på låret, man har så mye “kjøtt” der, som på underarmen 🙂 tror det er mye vondere å ta på f eks ribbena, ryggen osv, hvor det ikke er noe særlig kjøtt mellom skjelettet og huden 🙂

    68. Er ikke du halvt persisk også da? Ville nok tatt det i stedet, det er et finere språk (det vet jeg siden jeg har mange persiske veninner og språket er kjempevakkert!). Du kler tatoveringen uansett hvilket språk 🙂

    69. Hei Isabel 🙂
      Jeg tok min aller første tatovering for litt over et år siden på låret, og har virkelig ikke angret et sekund!! Er såå fornøyd med den. Har en tekst på en linje på ca 20 cm som rekker over hele fremsiden. Er også veldig fornøyd med plasseringen jeg gjorde, da jeg har den akkurat under ‘skjørtekanten'(den vises ikke når jeg har skjørt). Jeg valgte et engelsk ordtak som betyr veldig mye for meg, og synes egentlig engelsk er veldig fint. Smerten tror jeg ikke du skal bekymre deg så mye over, for det går nok helt fint. Jeg husket jeg gruet meg så mye og var skikkelig forberedt. Jeg har også et lite hjerte på ribbebeina, og den var myye vondere, og da varte det i bare et halv minutt. Hehheh. Så det var ikke like vondt med den på låret som tok 15 min. Så det er bare å kjøre på, du kommer ikke til å angre!! masse lykketil, klem <3

    70. Hva med navnet til din mor i arabisk skrift? Eller evt fødselsdagen hennes, kanskje noe om din bror eller søster? Dette er nok en tatovering du ikke kommer til å angre på senere i tid!

    71. Jeg har selv 5 tatoveringer, inkludert en på fremsiden av låret. Vil si at det gjør noe vondt, men det er dog ikke den vondeste.Og det var såabsolutt verdt det, er kjempefornøyd! Et tips er å ha med deg noen du kan klemme hånden til eller ha med noe som kan distrahere deg (jeg spilte candy crush i 1.5 timer).

    72. Jeg mener selv at ingen skrift er “verdt” å ta på kroppen, men selvfølgelig er det opp til deg 🙂 min tatovering har ingen spesiell mening for meg, men om det er en skrift mener jeg også at det burde være noe bak den, som er viktig for deg. Jeg tåler ikke mye smerte, og gruet meg derfor veldig!! men det er ikke så ille. min er på øverst på ryggen opp mot nakken, og den tok 1 time. kjennes ut som om noen drar en nøkkel ganske hardt over huden – veldig verdt det, angrer ikke!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg