PIERRE OVERRASKET MEG!

God morgen!

Jeg har sovet sååå godt i natt, ikke så rart da jeg fikk sove i mine favoritt armer igjen ♥ Kliss klass! Pierre er faktisk ganske romantisk av seg, noe jeg ble overrasket over da vi begynte å date. I går da jeg ankom ble jeg hentet av svigermor, og da vi kom hjem stod P på kjøkkenet å mekket deilige sjokolade pannekaker til meg! Hvor søt?? Fineste kjæresten min, tusen takk!! ♥ Jeg ELSKER slike små, søte overraskelser. Det betyr så mye, og jeg verdsetter det så høyt. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

NAMMMM! <3

22 kommentarer
    1. Så søt han er! Du er heldig, og dere er så søte sammen:) Men vet du hvor jeg kan få kjøpt det populære Calvin Klein undertøysettet i Oslo, i butikk? Håper du forstår hva jeg mener:) Ha en fin dag!

    2. Koselig <3
      Så du ville ha tatovering, og kommer med en liten anbefaling:
      Den Annike (Anniken) har tatt på ryggen men skrift er sååå fin!! Sjekk den ut!

    3. Hei, Isabell 🙂 Jeg lurte på om du har tatt operasjon mellom lårene for å få større thigh-gap? og hvis ja, gjorde det vondt? Har du noen arr etter rumpe,-puppe,-eller neseoperasjonen? Og hva kostet disse operasjonene! Kan du svare på disse spørsmålene i en spørsmålsrunde? Spesielt med tanke på å unngå infeksjoner, arr, kostnad, anbefaling av sted, smerteterskel ol. Er ute etter å gjøre det selv og er veldig glad for at du har stått fram med det å står på ditt slik at det slipper å være så “tabu”. Du er fantastisk og jeg elsker bloggen. Stå på, du er superflink! 🙂

    4. Du burde rette opp i orddelingsfeilene dine:) For eksempel heter det favorittarmer og sjokoladepannekaker, ikke favoritt armer og sjokolade pannekaker. Dette kan faktisk skape store misforståelser- se bare på ananas biter og ananas ringer-som det faktisk stod på boksene til ananasbiter og ananasringer før!

    5. Hvorfor skriver du seriøst nesten kun om Pierre? Har du ikke et annet liv utenom han? Må han være med i hvert eneste innlegg? Syns det blir sykt kjedelig å lese om sånt.

    6. Anonym: Hun kan skrive hva hun vil på bloggen sin. Hvis du synes at det blir kjedelig å lese fordi hun skriver om Pierre så slutt å lese bloggen hennes. Enkelt og greit:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg