VI KAN IKKE HA SEX

Inngrep er ingen dans på roser, det har jeg erfart. Jeg skriver kanskje ikke så mye om det her, men det er egentlig fordi at jeg vet at alle opplever det forskjellig. Men nå som det har gått en stund, og jeg har virkelig fått smake på noen av de verste baksidene ved en rumpeforstørring.

1. Jeg må gå kledd i en sykkeldrakt-lignende greie, med et innsydd korsett. Denne må jeg gå med døgnet rundt. Den er lite attraktiv og moteriktig, for å si det sånn. Kremt! Dessuten ødelegger den alle antrekk… 

2. Det verste av alt: vi kan ikke ha sex. På en måned! Nå er heldigvis den måneden snart over, takk og lov!! Det har ikke vært enkelt, dere… Ha ha! 

3. Det gjør VONDT og det kjennes ut som om at jeg har to betongklosser i rumpen. Det er merkelig å sitte, ligge, gå.. Alt er uvant.

24 kommentarer
    1. hvorfor heter ikke innlegget “ulempene ved rumpeforstørring”? Det hadde passet innlegget mye bedre. Overskrift skal ha en sammenheng med selve teksten 😊

    2. Nydelige Isabel! Kan du ikke skrive om hva slags inngrep du tok i forhold til lårene dine? (Mener du nevnte en gang at du hadde fikset på dem☺️)
      Hilsen spent leser💕

    3. Kanskje du kan begynne med litt mindre misvisende overskriften? 🙂 Blir like teit som Anna Rasmussen

    4. Overskriften har da en sammenheng med teksten, hun skriver om at de ikke kan ha sex. Det er jo klart at hun må lage overskrifter som lokker litt, dette er jo levebrødet hennes. Bloggen er jobben hennes, hun må jo gjøre det hun kan for å lokke lesere. Dere hadde nok gjort det samme selv. Jeg synes overskriften har en sammenheng, og er interessant. Bra jobba, Isabel! Stå på videre❤️

    5. Kjempefint du deler erfaringer. Du er en utrolig flink blogger som tilpasser deg hva leserne dine spør om. Din åpenhet settes stor pris på

    6. Hva heter behandlingen du får på BrowRehab, hva “inneholder” den og hva koster det ? Har såå lyst til å fikse bryna mine der 😍😍

    7. Kan du fortelle litt om litteratur du liker/komme med anbefalinger? Og hvilke aviser du leser? Musikk du hører på?

    8. Jeg har noen spørsmål angående sex livet du sikkert ikke vil svare på, men uansett:
      1. Er Pierre flink i senga?
      2. Suger du ham?
      3. Hvor ofte gjør du det?

    9. Man Kan ikke Trene seg til en Kardashian rumpe.
      Noe Miss Kim Kardashian +Khloe definitivt IKKE har trent
      seg til…. sjokking news….

    10. Man Kan ikke Trene seg til en Kardashian rumpe.
      Noe Miss Kim Kardashian +Khloe definitivt IKKE har trent
      seg til…. sjokking news….
      Merkelig nok så gjelder ikke tyngdekraften for disse to søstrene..
      Lurer på hvorfor…
      (Det var shade til Miss Kardashians bytheway)
      Uansett håper det går bedre med deg etterhvert, ingen fortjener
      å ha smerter etc.

    11. Følte det var ille nok da jeg tok silikon, kan ikke forestille meg hvor fælt det må være å ha vondt i rumpa og ikke kunne sitte på den i så lang tid. Jeg hadde helt sikkert hatt ett par mental breakdowns, haha. 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg