SHOPPING & KJÆRESTETID

Endelig er jeg tilbake på hotellet! Det har virkelig gått slag i slag siden tidlig i morges. Det klager jeg ikke over da, vi har det jo så utrolig gøy her! 🙂 Da fyker tiden som kjent avgårde. Etter soling og drinker ved poolen i formiddag har vi vært ute å spist middag, og så var i i byen for en obligatorisk shoppingrunde. Jeg vet det er mange som etterspør en Rhodos guide, og det lover jeg å fikse til dere! Jeg vil si at jeg er nokså kjent og rutinert her nede nå, og da må jeg selvsagt dele de beste tipsene med mine lesere. Men jo, tilbake til shoppingen! Jeg fant sååå mye fint på Zara. Jeg har ikke pakket med meg klær som er spesielt egnet for livet her. Jeg mener, kofferten min er stappet full med fine kjoler og hæler. Ikke akkurat det jeg vil gå iført i på barstreet, for å si det sånn. Inne på Sephora klarte jeg å svi kortet enda litt mer, kan man vel si. Hvilken jente klarer egentlig å beherske seg der? I så fall – all creds to you!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Alt i alt har det vært en super dag. Jeg sitter å smiler for meg selv mens jeg oppdaterer dere – da vet man at man er fornøyd. He he! Nå skal jeg skifte og løpe ut å være sosial med resten av gjengen. Vi skrives, fine. Stor klem!

14 kommentarer
    1. Pierre virker så trist om dagen 🙁 Men det er kanskje bare fordi han ikke blogger lenger, så man ser ikke han side av ting/leser hans tanker.. 🙂

    2. Det er vel under to uker siden du skrev at du skulle slutte å kjøpe klær, etter du hadde sett sweatshop.
      Hva skjedde med det , egentlig?

    3. Tenker du på at det er arbeidere som har en lønn på 120$ i måneden som sitter og syr alle klærne du kjøper på Zara? De sitter å syr hver minste søm på klesplaggene dine. Se på Sweatshop, så kan du kanskje ta med deg noe positivt derifra.

    4. Det er viktig å ta seg tid til sånne stunder 🙂 Jeg tenkte meg en tur til byen i morgen for å shoppe litt. Har litt jeg tenkte å få unna, å så får jeg se om jeg finner noe til meg selv.

    5. Er ikke vanskelig å la være og handle. Jeg greier fin med å bare se på ting som sko og klær. Håper du fant masse kule nye klær og stæss.

    6. Hvorfor skriver du “Pierre har forlatt meg”??? Når han fortsatt er der nede?? Skjønner at han snart drar, men da har han jo faktisk ikke forlatt deg enda?? Unødvendig å lyve for å få lesere på den måten.

    7. Hei er dette i Rhodos? Jeg og en venninne skal dit i sommer og lurer egentlig på OL dette er i sentrum av Rhodos og hva slags butikker som er der :)?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg