P så på meg, jeg så på han – og der var vi enige.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Okei, jeg har herved tilbrakt en dag i verdens skjønneste, lille duppedings!

Vi gikk forbi en slik «mopedbil» i går, og da reagerte begge to helt likt. Jeg så på Pierre, han så på meg – og der var vi enige. Vi la ut på jakt etter et sted hvor de leier dem ut, og etter litt om og men fant vi stedet til slutt. Og siden har vi hatt det veeeldig hyggelig i denne mens vi har cruiset rundt. Mathias fikk til og med lov til å sitte bakpå 🙂 Dere kan jo tenke dere hvilke blikk vi fikk av pensjonistene. Hehe!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Se så søt, da!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nei, en slik må jeg virkelig ha hjemme! Synd bare at man kan bruke den sånn ca en måned i løpet av hele året med tanke på klimaet i Norge. Vi får nøye oss med å leie denne hver gang vi er her på øya. Jeg mener, hva da scooter?! At jeg ikke oppdaget denne i fjor? Ergelig, haha.

Nei, vet dere? Vi skal faktisk jakte på denne lille raceren uansett hvor vi befinner oss på ferie, fra og med nå! Pierre ble litt skuffet da han oppdaget at den ikke kjørte fort overhodet, men det fant jeg svært betryggende. Jepp, jeg er den kjerringa som klager og syter så fort man bikker 70 km/t. 😉

4 kommentarer
    1. Hei, jeg og venninnen min begynte så vidt å snakke om at vi ville på en ferie tur i sommer og jeg begynte å snakke om Rhodos etter som jeg har lest bloggen din en god stund. Alt i alt endte det med at vi bestilte oss en tur ned dit i starten av juni etter at vi snakket om temaet ferie i omtrent 20 minutter.
      Og jeg lurer bare på om du har noen anbefalinger til steder vi bør besøke, resturanter med god mat eller noen fine strender å sole seg på? Evt noe annet?
      Og tusen takk for at du gir oss lesere innholdsrike blogposter hver eneste dag, du imponerer stort! ❤️

    2. Dette begynner å bli kjedelig. Vi leser bloggen din fordi vi vil vite mer om deg og ditt liv. Jeg ville gjerne ønske at du skrev litt mer personlige ting og ikke bare om Pierre. Jeg har lest bloggen din lenge og nesten hvert innlegg er om Pierre. Vi leser bloggen din for å vite mer om deg og hva du gjør, ikke Pierre.
      Men ikke misforstå, det er hyggelig at du og Pierre har det bra sammen! Men det begynner å bli litt mye om han.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg