Vi slo opp

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det har jo vært noen nedturer i livet mitt den siste perioden, noe jeg ikke har lagt skjul på her på bloggen. Som i alle andre tilfeller er jeg opptatt av å være så ærlig som det lar seg gjøre med dere, lesere. 

Etter at jeg og P gikk på en real smell begynte det å slukne litt for min del. Jeg gikk i kjelleren, og det samme gjorde han. Vi har det så fantastisk fint sammen at, hjelp! Han gjør meg, hands down, til verdens lykkeligste jente. Jeg har aldri blitt behandlet så fint av en gutt noensinne tidligere, og bare det snakker jo for seg selv. Problemet er bare det at når vi først går på en smell … ja, da smeller det. Vi har begge ganske så eksplosive temperament, og når vi da først har en stor krangel blir det ofte mye verre enn det det egentlig behøver å være. Med det sagt må jeg legge til at vi krangler svært sjeldent, og når vi møter på vanskelige situasjoner eller uenigheter er det aldri problem å komme overens. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I alle forhold finnes det et hav med oppturer, men også nedturer. Vi hadde en vanskelig periode for en liten stund siden, og heldigvis er det over nå. Vi har det helt fantastisk sammen, akkurat som før, og vi begge vil aldri i verden gjøre det slutt. Derimot ble det faktisk utfallet den kvelden – at det ble slutt. Det holdt i en dag, før vi fikk panikk. For hva var det vi holdt på med? Hva da slutt?! Vi møttes omsider i leiligheten min, og ordnet opp, en gang for alle. Dette er første gangen vi har gått til så drastiske tiltak som det er å gjøre det slutt. Ikke vet jeg hva som foregikk i skallene våres, men heldigvis tok vi til fornuft nokså kjapt.

Det skal sies at det var det verste døgnet i mitt liv. Det å tro at gutten du elsker av ditt hjerte, ikke lenger skal være din? Forjævlig. 

34 kommentarer
    1. Nå skjønner jeg ikke.. Gjorde dere det slutt eller var det slutt også fiksa dere det? Jeg er litt i sjokk nå😰

    2. Første gangen dere slår opp? Hvis jeg husker rett, slo dere opp for en stund også, var det ikke sånn?🤔

    3. Det er trist om det blir slutt men du er nå flink til å overdrive ? . Dere har ikke vært sammen lenge ??

    4. Tror dere har hatt toppen i forholdet deres.. Av egen erfaring vil jeg si at forhold som er under 1 år og innebærer krangling, ikke er et godt forhold, uten at det er direkte ment mot dere da. Jeg tror at det kan defineres som fjortisforhold.. Men det får bli deres greie, jeg mener bare at ustabile forhold fortsetter å være ustabil, generelt..

    5. uff! føler med deg. ble dumpa på bursdagen min 5juni etter å ha vært i et forhold 5 år. aller mest lyst til å trygle å be om at han vil ha meg tilbake. men nei.. flyttet ut idag. null kontakt! syns det er så bra du og pierre skjønner at dere skal være sammen ! of backer opp hverandre! dere to for alltid💕

    6. Alle har problemer og kranglingen i forholdet.. Trenger ikke å lage en såå jævlig stoor greie ut av det!!! Du er bare bikket rundt 20 og noe.. Du oppfører deg mer som ei på 16 år.. Som må uttrykke følelsene osv ang ditt og P sitt forhold! Ikke noe bigg deal å ha en syk krangel eller noe sånn.. ALLE har det.. For å være ærlig så er det veldig få av oss som er i tidleig i 20 åra som faktisk klarer å holde ut med sin kjære te man dør.. Noe du tror og ønsker .. Du er bare veldig naiv .. Og btw .. Likte deg mer før.. Da du var ekte.. Ikke den fake Isabell som du er nå.. Alt er operert og din personlighet har blitt helt andreledens syns jeg.. Beklager .. Men den “nye” Isabell ekkje e noe fan a..

    7. Adrian, seriøst, du kommenterer stygt på hver eneste innlegg på bloggen her. Kjenner deg igjen på måten du skriver på. Taper

    8. Folk ser dere overskriften “vi slo opp” det er i fortid og hun skriver jo “det var den verste dagen i mitt liv”. De er fremdeles sammen slik jeg tolker det.
      Isabel dere er nydelige sammen, og akkurat de følelsene du snakker om har jeg for gutten min. Elsker han av hele mitt hjerte og vi har aldri kranglet men jeg er livredd for å en gang krangle, for man vil jo aldri det. Folk sier forholdet ikke er sterkt nok om man ikke krangler mye men jeg synes dere er levende bevis på at det er det siden dere sjelden krangler og hvis dere gjør så smeller det skikkelig, men dere fikser det! Jeg håper mitt forhold er like sterkt som deres den dagen jeg og min fine skulle krangle om noe. ❤️

    9. Jeg blir så fortvilt over alle som skal lete etter dritt hele tiden. Jeg synest iallefall at innlegget ditt var veldig tydlig på hvor forholdet deres står den dag idag. Du skrev jo” Heldigvis er det over nå. Vi har det helt fantastisk sammen, akkurat som før, og vi begge vil aldri i verden gjøre det slutt”, og hva er det ikke å forstå med det? Det er helt åpenbart at dere enda er sammen.
      Uansett… Alle forhold kan gå på en smell, alle forhold har oppturer og nedturer. Det som er det viktige er at du og Pierre har funnet tilbake til hverandre. Jeg vet selv hvordan det er å “slå opp” med noen pågrunn av en teit krangel, der vi har blitt sammen igjen dagen derpå. Av og til kan følelsene en har fordi en elsker hverandre gjøre at en krangel virker som “the end of the world”. Noe av årsaken til det kan jo selfølgelig være at dere normalt sett har det utrolig fint sammen, dermed kan en krangel virke så fremmed, og på den måten klarer man ikke å takle den. Bra det ordnet seg tilslutt iallefall.

    10. Fyyy søren, så frekke mennesker det finnes i verden a :S
      RO dere ned, dere klikker som om hun har fått dere til å slå opp med dama/gutten deres, LOL! Det er hennes og P sitt liv, hun deler med oss, så stfu, burde ikke være en negativ påvirkning på oss lesere!!! Blir så sjokkert over folk, hvordan kan man skrive så frekke ting??!! Hva faen har DERE lært?
      Merker jeg blir provosert!! Jeg leser bloggen hennes hver eneste dag!! Og de frekke kommentarene hun får, i dag gikk jeg faktisk dritt lei av å lese det!!
      Og lær dere lese overskriften og innlegget hennes NØYE!!! Før dere åpner den store munnen deres!
      Leker så konge bak skjermen, i virkeligheten er dere sikkert sånn jævla nørder som ikke har noen meninger i gang!
      Masse love til deg Isabell<3 fra en fast leser:)

    11. Vrangskapen lenge leve!!!! Det står jo I innlegget at de gjorde det slutt, men ordna opp dagen etter.. Leser dere ikke hele innlegget?? Første gangen jeg kommenterer her, blir så irritert av alle negative kommentarer, har dere ikke noe fint å si/skrive så hold kjeft!!!! Skjønner ikke hvorfor dere gidder, liker dere ikke bloggen så kan dere holde dere unna!! Stå på nydelige du <3

    12. Som oftest vil jeg skrive under på at Isabell bruker overdramatiske overskrifter som er tildels relatert til innlegget, men som oftest dratt til ytterpunktet og vridd på. Det er ikke tilfelle her.. hun skriver “vi slo opp” (ergo fortid), og hun forklarer i innlegget at de er sammen igjen.

    13. Når man slår opp med noen vil man jo alltid skrive det i fortid enten “vi HAR slått opp” eller “vi SLO opp”. Tror folk blir forvirra fordi hun skrev også på Snapchat “ikke clickbait”, så de tror de faktisk er slått opp. Men står jo forklart senere i innlegget at de er sammen igjen da.

    14. Kan du bli mer spennende enn det der? Begynner å bli litt lei av disse helt tomme innleggene dine. Vedder 1000 lappen på at du rykker ned flere plasser til desember, om du fortsetter å holde på sånt. Bli som Sophie Elise, reis litt lenger enn kun til Rhodos, skriv innlegg som handler mer om “jeg prøvde å gjøre Pierre sjalu, buhu”

    15. Dette er ikke slemt ment!! :
      Føler du deg som en ekte kjendis, eller en type PH-kjendis? Du blir jo sjelden invitert på typiske kjendisfester (f.eks: Elle i går) men samtidig har du jo en kjent blogg, med mange lesere! Hva mener du selv?

    16. Herreguuud så utrolig mange tåpelige lesere det er her!! Blir faktisk sykt provosert av å lese så mange dumme og meningsløse kommentarer! Skulle ønske jeg kunne sett navnet deres og seriøst snakka til dere, men å bruke navnet sitt tør dere da selvfølgelig ikke! Ingen som skjønner det innlegge av de øverste kommentarene eller? Hun snakker om DA de slo opp, og det er jo faen ikke barnslig eller fjortis å skrive om følelsene sine eller det å krangle generelt? Altså, har dere ikke hatt kjæreste i det hele tatt eller? Hun overdriver jo søren ikke med noen ting, det er faktisk sånn her det er for noen! At kvelden de slo opp var den verste kvelden i hennes liv forstår jeg jo sykt godt hvis de virkelig elsker hverandre (noe alle ser at de virkelig gjør!) Altså jeg blir bare så sykt oppgitt over alle negative og nedlatende mennesker at, åh!! Hvorfor lese bloggen hvis den er så ille og overdrevent for så mange?? Vit at du gjør en så sykt god jobb, Isabel! Favoritt bloggen min noen sinne! Du og Pierre er fantastiske 💖

    17. Dere slo jo opp i syden også, da en jente sendte deg melding over facebook. Både du og Pierre la ut flere innlegg/bilder på Instagram, så dette er vel strengt tatt andre gangen dere slår opp? Uansett er det bra dere er sammen igjen, og har løst problemene 🙂 Fine er dere!

    18. Er det ikke andre gangen dere gjør det slutt da? Husker å ha lest et helt likt innlegg da pierre fikk noen meldinger av en jente som ville ødlegge..

    19. Hvis dere gidder å ta dere tid til å lese teksten å ikke bare overskrift så står det at de fortsatt er sammen å 😜

    20. Næj glem den kommentarn min.. no skjønne æ.. dåkker e ilag, først ble det slutt men så ble dåkker sammen igjæn og det e bra 😀 ♡ Men et forhold e mye opp og ned, så kan ende sånn flere ganga i løpe av forholde 🙂

    21. Så bra at dere ordnet opp vakkra! Trur at du får ganske mange lesere pga den overskriften haha du e god! Dere må aldri gjøre det slutt, ser at mange ønsker og venter på den dagen du skriver at det ble slutt! Dere er så fine sammen! Prøv å ordne opp, alle forhold går opp å ned det viktigste er å holde ut! Love u

    22. hva slags botox type bruker du i leppene dine?
      dårlig erfaring med restylane, da det går ut bare du bruker leppene. Har du noen gode forslag?

    23. Hvorfor skriver du at dere slo opp, og så skriver du at vi vil aldri gå fra hverandre.
      Sykt forvirrende
      Null vits å skrive vi slo opp hahah
      Stakkars

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg