ROADTRIPPIN’ IN GREECE

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

· roadtrippin’ with my very good friends ·

Hello! Herrefred så fornøyd og glad jeg er! FOR en fantastisk dag jeg har hatt sammen med en crazy gjeng. Vi tok GG-bilen og la ut på roadtrip tidlig i dag. Vi endte opp litt overalt, blant annet på Quinn Bay beach og i Lindos. Her må dere virkelig dra dersom dere befinner dere eller om dere skal til Rhodos. Det er riktignok et stykke unna, men det å leie en bil og sette av en dag til utflukt anbefaler jeg på det sterkeste. Det er helt uforståelig for meg at jeg ikke har gjort dette tidligere? Man lærer så lenge man lever, ikke sant? 😉 

Uansett! Vi (de..) badet, solte oss, kjørte med taket nede og sang for full guffe til gangter rap. Jeg har hatt det så fantastisk hyggelig fra morgen til kveld, dere aner ikke hvilken fin dag dette har vært. Ubeskrivelig deilig med en slik avkoblende og eventyrlig dag. Dette skal gjentas – helst i morgen! He he.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Til slutt.. Jeg har vært ganske så aktiv på mystorien min på snapchat i dag (isabelSraad heter jeg), og det har ført til at jeg har fått en del kommentarer på at jeg tydeligvis prøver å gjøre P sjalu, og at jeg er dum som henger med andre gutter. Det har seg sånn her! Alle disse guttene jeg har vært sammen med i dag, og alle andre dager for så vidt, er gode venner av både meg og Pierre. Så det er ingen fare der – man har jo tross alt lov til å ha guttevenner selv om man har kjæreste! 🙂 

15 kommentarer

Siste innlegg