I DAG SKJER DET!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Har jeg fortalt dere om Paradiso tidligere? Jeg husker ikke, men jeg gjør det i tilfelle! Det er altså et sted som heter Paradiso Beach/nightclub som ligger rundt 10 minutter unna selve Rhodos by med taxi. Hver fredag fremover er det et opplegg der hvor det er booket inn store DJ-er fra over alt i verden. Vi snakker Hardwell, Alesso osv. Store, verdenskjente navn. Hele i fjor dro vi på dette hver eneste fredag, og vet dere? Det finnes ingenting gøyere! Altså, jeg og Sara lever for Paradiso, helt ærlig. Haha! Det er så sinnsykt bra trøkk og euforisk stemning at dere aner ikke. Det er noe man bare MÅ oppleve om man er i Rhodos. 

Vel, hvorfor skriver jeg egentlig om det nå? Jo, for i dag er det ikke hvilken dag som helst. Det er nemlig «the grand opening»!!!!! ALTSÅÅÅÅ – dere skjønner ikke hvor giret vi er. Vi har ventet på dette helt siden i fjor sommer, så dere kan jo tenke dere selv hvor etterlengtet denne dagen er. Det er derfor jeg velger å bli igjen litt lenger, slik at jeg får det med meg da jeg uansett mistet flyet mitt. 

SHIT SHIT SHIT – jeg gleder meg sånn! Nå gjenstår det bare å booke bord, og gire seg opp til kvelden. Dette blir så bra!

16 kommentarer
    1. Jeg synes det er rart hvordan folk idag generelt bruker så kraftige ord og utrykk for alt mulig. Jenter skriver til andre venninner “you are my world” selv om de ikke har vært med denne venninnen på flere år, kaller alle for verdens beste venn når de først har bursdag osv. Du skriver at dette har du ventet på et helt år og kan ikke vente, men egentlig skulle du hjem her om dagen og hadde tydeligvis ikke tenkt til å dra dit. Tar meg i selv av slik ordbruk selv noen ganger, men det er litt rart hvordan vi holder på. For meg er alle “verdens beste..”. Hva er grunnen lurer jeg på.. 🙂

    2. Kan jeg spørre om hvor du har kjøpt kameraet ditt og hva mer det heter enn Olympus? Var vanskelig å tyde fra bildet. Men jeg syns alltid bildene dine har så sykt god kvalitet når det er tatt med – ikke webcamera – hehe, så er kjempenysgjerrig da jeg har tenkt å invistere i nytt kamera om ikke altfor lenge 🙂

    3. Jeg håper du setter pris på hvor heldig du er, for det er jo helt utrolig!! Haha:p Du spiser så mye godteri og junk samt alkohol, men du er jo like tynn. Du har liksom drømmekroppen og kan spise alt du orker. I tillegg til det håret!

    4. Hvor er den svarte Adidas t-skjorte/kjolen fra? Den du hadde på deg på snap i stad 🙂 sykt kul 😀

    5. Hei Isabel 🙂 Jeg skal til Rhodos med en venn om ca en uke, lurte på om du hadde noen tips til hvor vi burde dra osv? Hvilke strender, spisesteder, utesteder som du kunne anbefalt? Hadde satt pris på svar!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg