DERFOR BURDE JEG BLI MED PÅ TV IGJEN!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Min første debut på tv-skjermen er, som dere allerede vet, deltakelsen på Paradise Hotel. Det var sinnsykt gøy å være med, tv-produksjon er noe jeg trivs utmerket med. I fjor var jeg mer usikker på meg selv enn det jeg er per dags dato, noe man lett kan se når man ser på fjorårets episoder. Jeg var jo ganske så frempå, bydde på meg selv og var vel egentlig ganske lik meg selv som jeg er OFF cam. Men nå som jeg har vært med en gang, vet jeg hvordan man gjør bra TV. Jeg vet hva man skal levere, jeg vet hva seerne liker. Jeg er ikke lenger redd for å gi av hele meg selv til titterne – snarere tvert i mot. 

Jeg er så giret på å delta i flere TV-program, da spesielt reality. Jeg elsker det! Jeg er tidenes reality-slave, og glor på serier hele tiden. Keeping Up With The Kardashians er min desidert største favoritt. Hvorfor? Fordi at det er så ekte. Hele familien gir hundre prosent av seg selv, og de deler så og si alt. Krangler de med sin kjæreste? Eller kanskje familiemedlemmer er i fight? Vel, da får vi det servert på skjermen. Har Kim et pinlig øyeblikk, eller driter hun seg kanskje ekstremt ut? Vi får se det! Kylie gråter – det ser vi, også. Scott er på rehab, Caitlynn skifter skjønn. Skjønner dere hva jeg mener? 

Ah, nei dere. Jeg elsker TV! Vi får se hva fremtiden bringer, men en ting er ganske sikkert – plutselig dukker jeg opp igjen. Kanskje på PH Sverige? Eller kanskje Farmen? Hva med 71 Grader Nord? Hehe. Man vet aldri når Diva-Bella plutselig er tilbake på skjermen 😉 Hold utkikk!

23 kommentarer
    1. Kardashians ekte? Du er klar over at det ikke er deres ekte hverdag som vises? Kim har jo selv fortalt at mange av mye av dramaet som skjer er nøye planlagt, slik at det skal bli bra TV. Ofte må de filme på nytt, fordi produkajonen ikke synes det er nok drama. De får beskjed om å overdrive og gjøre mer skuespill. Kim sier at dette er de nødt til å gjøre for eller så blir det ikke bra TV, og ingen hadde orket å se på. Så det du ser er ikke ekte dessverre.

    2. Er det et sted du hører hjemme, så er det foran kameraet! Du er nydelig, så skjønn, så beundringsverdig og glamorøs. Du gir så mye av deg selv, så ærlig og så omsorgsfull mot alle. DU er hva TV vil ha. Jeg vil mer enn gjerne se deg på skjermen igjen <3

    3. Jeg elsker bloggen din! Du har så fin skrift, og bilder og ja! Den er ikke kjedelig i det hele tatt. Man får lyst til å lese bloggen din hver dag og det gjør jeg! Stå på Isabel! ❤️

    4. Er dette en jobbsøknad? Jeg ble litt skuffet når du var på Ærlige Norge, det er sikkert managementet ditt som godkjente hvilke spørsmål som skulle få bli stilt? Du gjorde ingenting ut av deg og bare fniste.

    5. Hei! Vet du om det er noe sted man kan se fjorårets sesong av paradise? Jeg startet å se, men så er den fjernet/slettet fra tv3:/

    6. Åh, vil så gjerne se deg på tv igjen! Du er det fineste og se på tv <3 Håper dette var et lite hint om et prosjekt du har om å komme tilbake på tv - skjermen!

    7. Kjære deg. KUWTK er ikke EKTE tv du. Her er alt planlagt til den minste detalj og her er redaksjonen med hva som skal med og hva som ikke skal være med. Trenger de en krangel, så lager de en krangel. Er ikke produksjonen fornøyd, nei da gjør vi det på nytt. Ofte i slike serier så er det også manuser, selvom det er vanskeligere å få med seg. Ting som er filmet i serien som har skjedd, har flere ganger blitt filmet mange uker seinere enn da det skjedde. Altså, alt med dette ser kanskje ekte ut, men det er det så langt ifra.
      Hilsen ei som har jobbet som TV-assistent i USA.

    8. Jeg er også blodfan av KUWTK, og Kris Jenner + de tre eldste døtrene er faktisk producere selv på programmet. Så manus og å spille om igjen scener har jeg lite troa på. Tror mer de har bedre kontroll på hva de IKKE vil at skal bli vist. Men altså, i de aller fleste reality-program får jo de som er med spørsmål om å snakke om visse ting, slik er det jo bare..

    9. Ser på KUWTK selv, men det er absolutt brukt manus! Venninna mi (som er amerikansk og bor ved LA) hadde manusforfatteren deres som skuespillerlærer, for de som tviler på om det er ekte eller ei 😉
      Håper du blir med på Skal vi danse, tror du hadde blitt et kjempefint tilskudd på det programmet!

    10. Dere som skriver at KUWTK ikke er ekte tar feil. Det som blir filmet er som oftest ekte, men det som blir sagt “in the green room” er selvsagt nøye planlagt og “rettet på”. Det at resten av serien ikke er ekte og planlagt i minste detalj sier seg jo faktisk selv at ikke stemmer, noe du forstår dersom du faktisk har sett alle episodene.

    11. Kan folk gi faen med å rette så mye på henne?? Skjønner at folk absolutt må rette, men gjør det på en fin måte da! Blir så provosert av at folk alltid må henge seg opp i noe… Dette skal være kjekt å lese, det er ikke en rettskrivingsprøve på skolen. Chill folkens.

    12. Hadde så absolutt sett deg på tv! Du er en herlig blogger! Stå på og jobb med å fokusere på deg selv, så kan det ikke gå feil vei. Heia!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg