JEG ER FORELSKET

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

· how freaking cute ·

Da jeg var på en aldri så lite shopperunde her i Rhodos tidligere i uken, var jeg selvsagt innom Zara. Jeg elsker Zara! Mest i sommersesongen, da har de så masse fint! Uansett! Da jeg var der endte jeg opp med ganske mye, men disse to jakkene er mine største favoritter. Ever. Se så fine, da? Jeg har en fetish for skinnjakker, om jeg skal være ærlig med dere. Jeg aner ikke hvor mange jeg har hengende i skapet, men jeg vet med sikkerhet at det er et par (for mange…). Av en eller annen grunn er det alltid noe jeg går meg svak for. Den rosa har jeg forresten i en fin blåfarge også – like nydelig. Den finnes i gult og sort også, mener jeg.

Et lite tips til deg som kanskje er på jakt etter en ny sommerlig og fin jakke! 
 

8 kommentarer
    1. så nydelige jakker 😀 elsket den lyse rosa. ønsker deg en fin helg 😀 digger bloggen din. du er skikkelig inspirerende og vakker.
      ønsker deg en fin helg 😀

    2. søkte etter denne nå, ville nemlig ha den i gul – the hype!! skulle ønske du kjøpte den i gul, hadde kledd deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg