en annerledes lørdag

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Lørdag. 

Det er lørdag og her ligger jeg. I den store, myke hotellsengen omringet av deilige, svære puter. Til høyre for meg finner jeg chipsposen, og til venstre er det strødd masse godteri. I fanget har jeg mac-en hvor jeg ruller serien Glamourama. Og vet dere? Her har jeg ligget i hele dag, foruten da jeg spiste lunsj og da jeg hadde middagsdate med Sara og Jens. Jeg har hatt den der søndagsfølelsen i hele dag, men jeg oppdaget nettopp at det fanken meg er lørdag. Panikken, dere. Jeg kan da ikke ligger her å råtne på en lørdag? I selveste Rhodos? Det blir egentlig for dumt, men jeg er sååå sliten i dag. Vi hadde som sagt en ganske så heftig kveld i går, og jeg var faktisk ikke i seng før ved 06-tiden i morges. Jeg er glad jeg ikke ble igjen like lenge som Sara, hun fistpumpet og shottet frem til 09. Haha! Og jeg som trodde jeg hadde retten til å klage med middagsbordet. Vel… Partyqueens – det er vi definitivt! Den ene verre enn den andre. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dagens festantrekk. Stylish og fæb på en lørdagskveld! 

Jeg skal ligge her å revurdere livet mitt i en halvtime til. Skal jeg oppleve noe annet enn senga i kveld, eller skal jeg dra ut å være sosial? Det gjenstår å se. Det er ikke ofte jeg er så her kjedelig, men herrefred – er man tom for batteri så er man tom for batteri 😉 

17 kommentarer
    1. Hei! Alltid hatt lyst til å operere rumpa selv, men har alltid trodd at man må ha nok tilgjengelig fett å fjerne fra kroppen og derfor tenkt at det er vanskelig å få til dersom man er tynn. Var det slik med deg også?

    2. Er det slik du ønsker at bloggen skal være? Korte upersonlige innlegg, med kun bilder av deg selv? Hva du har spist, hva du har shoppet, hva du gjør, har gjort og skal gjøre. Festing, middager, soling og shopping. Det er jo som å lese en Facebook oppdatering, eller brev til mammaen din om hva du gjør.. Tydelig at du heller har kvantitet framfor kvalitet. Du burde heller bruke litt tid på hvert innlegg, lage et skikkelig “produkt”, for å inspirere og vise at det ligger JOBB bak dette.. Å knipse to selfies og skrive ti setninger klarer alle.. Gjør deg fortjent til det du har fått…

    3. Glad for slike innlegg 🙂 du viser deg selv som person og fremmer sin personlighet på bloggen. Det er bra!

    4. Egentlig det er noe jeg ikke skjønner. Du mista flyet, hvorfor tok du ikke en fly noen timer etter eller en dag etter? hva gjør du fortsatt der? lurer på om det var et løgn det hele.

    5. Hei! Lurer veldig på hvor du får arr fra rumpeløftet? Har du arr på lårene og siden de er strammet litt inn? Og er arrene synlige?

    6. Herregud du blir værre en TCNM nå! Og hva har skjedd med lårene dine?! De er jo syltynne, ikke noe former 🙁

    7. Synes ikke det er mange dagene siden du skrev at du hadde blitt så voksen og slutta med å feste til morgenen jeg? Hehe, well well..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg