ready set go

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hello superstars! Hvordan har dere det?

Selv har jeg det supert. For øyeblikket er jeg i full sving med å pakke kofferten (hvorfor har jeg alltid med meg så forbanna masse?!!?), og ordner meg ferdig. I kveld reiser jeg nemlig hjem til mitt kjære Oslo igjen! Jeg ser frem i mot å være tilbake – masse spennende skjer fremover! Både på jobbfronten, men også på privaten. Mamma forsikret meg om at sommeren står sterkt i tigerstaden også, så det er absolutt ingen sure miner her 🙂 Jeg lengter etter mammas mat, Pierres armer og mine fine søsken som jeg savner halvt i hjel. Storesøsteren min kommer også hjem i morgen, det blir så godt å få ekstra mye kvalitetstid sammen igjen. Akkurat som gamledager!

Det har vært ti fine og fartsfylte dager her i Rhodos – jeg har storkost meg. Jeg merker dog at jeg kanskje er litt for prippen for selve fyllerølpet på bargaten, men så lenge man har gode venner der er det jo hyggelig, likevel. Jeg kommer fortsatt ikke over hvor mye jeg har forandret meg på bare et år. I fjor var jo dette livet det absolutt gøyeste jeg visste om. Vel, det har endret seg! Nå er jeg mer fokusert på karriere og jobb, og fremfor alt; familie, kjæreste og venner. Fest og fyll er morsomt i blant, men det er jammen ikke en like stor prioritering som det var tidligere.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg skal se til å få gjort meg ferdig her! Jeg ser ikke frem til å fly alene… Kremt! 

Vi skrives, fine. Nyt de siste timene igjen av denne nydelige søndagen ♥ 

15 kommentarer
    1. Du festet nå til kl 06.00 fredag ( natt til lørdag ) og det er jo ganske heftig med “angst” dagen etter. Hehe. Sikkert godt å komme hjem. Borte bra, men hjemme best:-)

    2. Hei. Lurte på, kunne du laget en sminkevideo, kanskje hverdagsminke og fest sminke? Dette er bare hvis du har tid og mulighet.

    3. når kommer innlegg om londonturens handlings?? du lover og lover. når skal du prioritere det? gode bloggere prioriterer det de lover!!!

    4. Hun skal gjøre det, men kan ikke når hun er i Rhodos. Hun gjør det når hun kommer tilbake til Oslo.

    5. De er fortsatt sammen, hvis du leste ordentlig så hadde du gått med deg at de slo opp, men angret like etter og gjorde dercderetter bra igjen

    6. Hei hei!! Jeg lurer på når det innlegget om Rhodos guide kommer? Reiser om litt over en uke og lurer på om hvilke butikker som er? Kan du eventuelt skrive det til meg på face Christine klementsen 🙂

    7. Hei hei!! Jeg lurer på når det innlegget om Rhodos guide kommer? Reiser om litt over en uke og lurer på om hvilke butikker som er? Kan du eventuelt skrive det til meg på face Christine klementsen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg