29 kilo

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

God morgen! Jepp, morgen, faktisk. Jeg var ikke hjemme før 06:20 i morges etter en litt for lang flyreise. Flyet ble som sagt forsinket. Finnes det noe kjipere? Jepp – når man i tillegg reiser alene. Haha! Yes, da. Jeg kom meg omsider hjem med min blytunge koffert som jeg tydeligvis har pakket hele mitt liv nedi. Jeg mener, HVEM pakker med seg 29, tunge kilo for EN UKES ferie?! Jeg er ikke god, ass. Jeg overtaler meg selv om at jeg behøver tre rettetanger, 27 par sko, 89 forskjellige kjoler (gjerne de jeg ikke har brukt en eneste gang også), femten kilo sminke og 14 Kvikk Lunsj. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå er jeg hos mamma, har akkurat spist frokost og nå kom søskna mine hjem fra skolen. Det var den morgenroen, dere. Haha, neeeida! Jeg vet ikke hva jeg skal oppta dagen min med enda, men det heller mot å ta med med kidsa på et eller annet. Hva nå enn det er. Jeg har savnet dem så! Vi får se.

Håper dere får en fantastisk start på uken! Kjærlighet fra meg 

15 kommentarer

Siste innlegg