Uken som gikk…


UKENS CRAVING

Biff og bakt potet med kryddersmør. Si meg den gangen jeg ikke craver det… Jeg har et stort ønske om å bli vegetar, men jeg tror jeg er for stor sucker for biff, altså. Trist nok… Kanskje en dag! Jo, en dag skal jeg klare det! Men innen den tid skal jeg spise meg lei på kjøtt og kylling. Så får vi håpe at jeg spyr av tanken etterhvert.

UKENS TANKE

Vel, forrige uke var ikke en bra uke for meg psykisk sett. Jeg var mye nedstemt og mine tanker deretter. Ikke så gøy å dele de med dere da det stort sett bare er negativt. Jeg har i det minste prøvd å fokusere på å nyte solen og sommeren og tenke på hvor heldig jeg er som har så flotte venner, kjæreste og familie som bryr seg og elsker meg for akkurat den jeg er. Det er gull verdt!

UKENS OPPTUR

Ukens opptur var i går, da jeg endelig kom hjem til mammaen min igjen. Har savnet familien uhørt mye den siste perioden da jeg har vært bortreist. Det var ekstra godt å bli gjenforent med de igjen! 🙂 Ellers fikk jeg to tlf også fra noen veldig hyggelige mennesker som jeg kommer til å jobbe tett sammen med fremover. Utrolig spennende prosjekt på gang som jeg gleder meg sååånn til!

UKENS NEDTUR

Det er at humøret ikke har vært på topp, slik som det bruker å være. Det er aldri morsomt å være nedstemt, vet du. Utenom det skulle jeg selvsagt ønske at Paradiso åpnet da vi trodde det skulle, men istedenfor ble vi ekstremt skuffet. Haha! Faen. Elendig. Jeg som hadde pynta meg så fint, da… Jeg gikk fort tilbake til hotellet for å skifte til sneakers og jeans, for å si det sånn! 😉 

UKENS MEST LESTE INNLEGG

Det er dette innlegget. Jeg åpnet meg på den personlige siden, og delte litt om vanskene vi har hatt i forholdet den siste perioden. Heldigvis endte det bra for oss! <3 Jeg blir glad av å se at dere setter pris på at jeg er åpen og ærlig, og deler ting som ikke er fult så bra, også.

UKENS LÆTTIS

At vi presterte å glemme igjen passene på hotellet. Hvordan er det mulig?!!? Det var ikke så forferdelig morsomt der og da, men nå som jeg tenker tilbake på det ler jeg godt. Det verste er jo at dette er andre gangen det skjer! Og vet du? Begge gangene har vært på samme sted – i Rhodos, sammen med Pierre. Haha, er det mulig… Flaut! Surrehue nummer en og to.

UKENS BILDE

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Eventyr med min favoritt ♥​
 

8 kommentarer
    1. Jeg synes det er flott at du deler det negative, jeg er lei av bloggere som fotballfrue som bare deler denne perfekte pastellverdenen. Vi trenger ekte bloggere med ekte liv, framstilt på bloggen. Jeg faktisk ELSKER at du deler det, ikke fordi du er deprimert – men fordi du forteller om det som faktisk skjer. Fortsett slik!
      Hilsen deprimert jente, som trenger bloggere som deg.

    2. Anonym: Dette blir jeg glad for å lese 🙂 Tusen takk! Jeg ønsker virkelig å være ærlig og fremstille livet mitt akkurat slik som det er – ingen jævla glansbilde. Slike blogger synes jeg selv er ganske kjedelige.

      Klem, og masse god bedring til deg <3

    3. Når du tenker på at kyllingen du spiser har levd et dritt liv bare for at du skal kunne spise en middag, så syns jeg ikke det burde være så vanskelig å slutte å spise det. Har du sett hva disse dyrene går igjennom, det er ikke det at de blir drept som er så fælt, selv om det også ikke er greit, men det er det at de lever ett så stygt liv, og det er bare ikke okei.

    4. Jeg syns faktisk det er kjempefint at du åpner deg om de ‘negative sidene ved livet’ også 🙂 Det gjør bloggen så ærlig! Man trenger jo selvsagt ikke å fortelle i detalj om hva det er som plager en, da det gjerne er privat – men bare det at du sier det som det er! Da blir jo vi som lesere oppmerksom på at det kanskje er derfor du trenger litt pause og div 🙂 Du er flink, og for ett søtt bilde av deg og Pierre <3

    5. Hvis du har vanskeligheter med å kutte ut kjøttet helt (noe som er VELDIG forståelig), foreslår jeg én kjøttfri dag i uken. Mye lettere å faktisk gjennomføre. Så kan du gradvis kunne ned mer og mer hvis det er ønskelig. Det gjør jeg og det føles kjempebra !! ❤️

    6. Det er noe som heter veganer-biff også, med andre ord sellerirotbiff. Så lenge du har godt med saus, poteter og grønnsaker til så smaker det nesten helt likt som vanlig biff! NAM, nå fikk jeg lyst på det:) hehe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg