Isabel tipser – fargelinser!

Et nytt innlegg til spalten «Isabel tipser!» – wuhu. I denne spalten tipser jeg dere om alt mellom himmel og jord, helt av egen vilje – altså ingenting reklamebasert. Jeg håper dere setter pris på slike innlegg i ny og ne, hvor jeg helt enkelt bare anbefaler, eller tipser dere om mine favoritter.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

· THEM BLUE EYES ·

Jeg har i utgangspunktet lysebrune øyner. Men dere kjenner jo meg – jeg liker forandringer, og jeg liker å eksperimentere med utseendet. Til og med øyenfargen! Jeg synes at blå øyner til svart hår er fantastisk nydelig, og derfor bruker jeg blå linser så og si hver eneste dag for tiden. Prøver å leke Megan Fox da, vet du 😉 Haha, neida.

Jeg kjøper mine på Krogh Optikk hvor jeg bestiller de inn i ønsket farge. Det jeg gjorde første gangen var å booke en time hvor jeg fikk teste de ulike fargene de har som man kan velge mellom, slik at jeg kunne se hvilken farge jeg syntes så best ut på meg. Personlig synes jeg at det er forferdelig usjarmerende med den typiske halloween-looken mange får når de bruker fargelinser (da spesielt blå), og derfor er det noe jeg ønsket å styre langt unna. Dere vet når det blir sånn unaturlig og overdrevet blåfarge? Når man ser med en gang at det er fake? Det hører til halloween, og bare da! He he.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
De jeg bruker er fra merke Air Optix, og jeg har i fargen «Blue». Et par varer i en måned og koster 499,- kroner. Disse kan man også få med styrke, noe jeg selv har. Jeg er jo blind, vet dere. Nesten, hvert fall.

17 kommentarer
    1. De ser jo fortsatt brune ut? Virket ikke så brå ut spør du meg. Du burde teste noen andre merker også!!

    2. Du kan få Air optix fra Alcon i 2 forskjellige blå farger – Blue og Sterling Blue.
      Disse fargelinsene fungerer ikke så veldig godt når det gjelder å “skifte” farge på iris. Den fungerer mer som en (forsterker), da om du alt har grønne øyne som jeg bruker jeg en farge som heter Gem Stone green og får knall grønne øyne. Da den forsterker bare den fargen du har. Å legge blue eller Sterling blue oppå dine kraftige brune øyne bli et mer grålig resultat, da fargen din overdøver den lyse blåfargen.
      Linsene er veldig lyse og nærmest gjennomsiktig da de som sagt fungerer som et forsterkende lag, enn mer å forandre fargen.
      Men visst du har vært inne om Krogh optikk så har de sånne prøver som viser resultatet når du legger de forskjellige fargene oppå din øyenfarge.
      Alcon er ledende produsent når det gjelder linser og er fantastisk kvalitet.
      Men negative med disse linsene er at du kan få litt tåkesyn, har erfart det selv og hørt det fra kundene mine.
      Hilsen Optiker fra Synsam, fører de samme merkene som krogh både linser og briller 😉

    3. sjekk ut desiolens. Søk dem opp på insta, der tror jeg de heter desioeyes og legger de ut bilder av personer som bruker linsene deres. de har de fiiiineste linsene og de varer i 3 mnd av gangen for 370 kr 🙂 bruker derifra selv og fargene er helt nydelige. Både med og uten styrke

    4. Enig med Lise over her. Disse linsene passer for de med allerede lyse øyne, og ikke så bra til de med mørke øyne. Dette burde optikeren du sier du var hos, informert om og kommet med et bedre alternativ til deg. Man kan så vidt se at det er noen farge overhode på de når du bruker de, og jeg har tippet av det må være en slags gråfarge, for det ser nesten litt sånn ut hvis man skal i det hele tatt si at det er en farge på de. Så det var et tips som kanskje funker for de med lyse øyne, men et meget dårlig tips til de med mørke øyne som deg selv. Du bør lete etter noen nye, for disse synes jeg ikke ble noe fine på deg.

    5. Ikke prøv desiolens, de ser utrolig unaturlige ut. Men solotica derimot, du kan rett og slett ikke se at de er naturlige. Selv bruker jeg ett par fra de hver dag, i lysebrunt og INGEN kan fortelle at det er linser. Anbefaler deg å prøve de, de varer alt fra 3 mnd til 1 år. Bare søk opp på youtube så ser du hvor naturlige de er. Du hadde sett unreal ut med ett par blå linser fra solotica( topazio hidrocor)

    6. For en liten stund siden tipset du om en bok som du tror passer for de som liker 50shades of grey, men jeg finner ikke igjen innlegget. Hva het den boka?

    7. SOLOTICA LENCES!
      Støtter Kristina! Solotica er det beste du kan finne !! Seriøst! verden mest naturlige fargelinser, det er de samme som Paris Hilton og Kylie Jenner bruker liksom!
      Du kommer til å bli avhengig av hvor naturlige de ser ut og hvor lyse og fine de er !!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg