mitt ansikt er fikset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hei! Nå er jeg på vei hjem fra Drammen igjen – jeg dro med med mamma og storesøsteren min på en aldri så liten oppfriskning hos Marit på M klinikken. Det er hun som fikser på ansiktet mitt, for dere som lurer. Hun er helt fantastisk! Jeg fikset litt på formen på leppene mine, og fikk bort sinnarynken. Jeg går til henne med jevne mellomrom for å vedlikeholde resultat – ikke nødvendigvis for å fylle på mer. I dag for eksempel fylte vi ikke på volumet, men fikset kun litt på formen. Både mamma og søsteren min fikk litt behandling, de også. Stor fornøyde alle tre! 🙂 Dette er ikke sponset, til dere som lurer på det. Jeg betaler for behandlingene selv. Jeg vil bare tipse dere om henne da hun er super dyktig med det hun gjør! Dere når henne på tlf nummer 414 054 07. Jeg viser resultat senere – akkurat nå er jeg lite fresh. Heh!

Resten av dagen går til kvalitetstid med søsteren min! Usikker på hva vi skal finne på da været er kjedelig… Har dere noen forslag? 🙂 Vi skrives etterpå! Klem.

27 kommentarer

Siste innlegg