alt om mitt hår

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg har oppnådd drømmehåret, synes jeg sevl, da. Jeg har klart å spare til et sunt, fyldig og langt hår. Selv er jeg veldig fornøyd med det! 🙂 Jeg vet hvor frustrerende det kan være når håret aldri vokser eller at det føles slitt og dødt. Etter forespørsel fra dere tenkte jeg å dele min hårpleie rutine med dere! Disse produktene har reddet mitt hår – helt ærlig. Uten gode produkter kan man egentlig bare legge sunt hår på hylla, i følge meg. Det har ALT å si!

Tidligere har jeg vært en flittig bruker av shampoo og balsam som man kjøper på dagligvarebutikken, og tenkt at dette er gode nok produkter for håret mitt. Jeg hadde lite peiling på det da jeg ikke brydde meg så altfor mye, til tross for at jeg for harde livet prøvde å få håret mitt til å vokse seg sterkt og friskt. 

Det siste året har jeg gått til Hendrix Hair Torggata, og her har jeg fått ufattelig god hjelp. Flinkeste Ann Beate har reddet mitt hår. Hun har anbefalt meg de hårproduktene som er bra for mitt hår og som gjør godt for håret. Ikke minst har jeg fått lære mye – blant annet at shampoo og balsam fra dagligvarebutikken ikke er bra for håret. Langt i fra…

Selv bruker jeg produkter fra tre forskjellige merker. Shampoo og balsamen jeg bruker er i merket Miriamquevedo. I disse er det ekte gull! Det er jo litt stas, og veldig luksuriøst. 😉 Jeg vasker håret så sjeldent det lar seg gjøre – ca. hver 3 til 4 dag. Hver tredje vask bruker jeg hårmaske fra Redken. Denne er super for farget hår.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Etter dusjen påfører jeg disse produktene i håndkletørket hår. Det er først og fremst en balsamspray, en multi-spray som tilfører masse pleie, og til slutt en “primer” fra GHD som har en varmebeskyttende effekt. Etter at jeg har fønet håret, sprayer jeg over “Color extend sun”-sprayen fra Redken. Denne er super nå på sommeren da den beskytter håret for solen! Jeg elsker denne. Dessuten gjør den at håret blir veldig skinnende, også.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Til sammen utgjør denne hårpleierutinen et fantastisk resultat. Jeg snakker av erfaring, og jeg har aldri hatt et så sunt og fint hår tidligere. Produkter har virkelig alt å si! Jeg anbefaler alle disse produktene på det varmeste. Du kan kjøpe alt hos Hendrix Hair Torggata. Håper dette innlegget forklarte det meste. Om det fortsatt er noe dere lurer på – legg igjen en kommentar så skal jeg svare så godt jeg kan. Klem!

41 kommentarer

Siste innlegg