jeg har alltid ønsket meg en gay BFF

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Happy pride, folks!

Jeg er en stor fan av denne dagen – det er så fint at homoseksuelle har sin dag, hvor de kan feires og settes ekstra stor pris på. Vi er alle like mye verdt, uansett hvilket kjønn vi forelsker oss i. Hadde min bestevenninne kommet til meg og fortalt at hun er biseksuell eller lesbisk hadde jeg fortsatt sett på henne på akkurat samme måte som før. Seksualitet har absolutt INGENTING å si! Det er synd at det ikke er slik i alles øyne. Jeg håper at det en dag blir slik. At det å være homoseksuell blir like vanlig og akseptert i samfunnet som det å være heterofil er. Jeg har alltid ønsket meg en gay bestfriend som jeg kan shoppe med og få kjærlighetsråd fra! 🙂 Hehe.

Jeg blir helt knust av den tragiske hendelsen som tok sted for noen dager siden. Det at noen skal måtte miste sitt liv på grunn av kjærlighet til det samme kjønn er for meg helt uforståelig og ekstremt, ekstremt tragisk. La oss feire denne dagen litt ekstra i dag, og sende varme tanker til Orlando.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå skal jeg til Tjuvholmen å spise en fin middag og nyte noen drinker i godt selskap. Og selvsagt feire denne dagen! 🙂 Husk å spre ekstra mye kjærlighet til de rundt dere, hjerter. Jeg er glad i dere!  God helg.

30 kommentarer
    1. Haha altså,dette var veldig morsomt, deles. Du er bare så politisk av deg haha

    2. “Det at noen skal måtte miste sitt liv på grunn av kjærlighet til det motsatte kjønn”
      Du mener vel kjærlighet til samme kjønn? Har du kjærlighet til det motsatte kjønn er du hetero 🙂

    3. Altså,tror du det er det eneste homofile kan? Å shoppe og gi kjærlighetsråd? Snakk om stigmatisering!! Det er tragisk!

    4. Ikke motsatte kjønn, men samme kjønn.
      Det var derfor det skjedde i Orlando, for noen er i mot at mennesker er sammen av samme kjønn.

    5. “Det at noen skal måtte miste sitt liv på grunn av kjærlighet til det motsatte kjønn”
      Regner med at du mener samme kjønn?
      Du snakker som om du synes en “gay bff” er en fashion accessory.

    6. Når leserne dine retter på feil i innlegget, hvorfor retter du aldri det opp? Det gjelder også skrivefeil!

    7. Flott innlegg. Er dog litt motsigende å si “Har alltid ønsket meg en gay BFF” og “Seksualitet har absolutt INGENTING å si!”. Om det ikke har noe å si – hvorfor ønsker du deg da en homofil bestevenn? Man putter folk i bås ved å si ting som dette. Det som gjør noen homofil er det at de tiltrukket av eller elsker noen av samme kjønn, det betyr ikke at de elsker å shoppe, etc. Ingen hadde noen gang sagt “Har alltid ønsker meg en heterofil BFF”, hvorfor skal man da si det om en som er homofil, om alle er helt like?
      Dette er ikke ment som kritikk, men jeg har irritert meg over utsagn som dette en stund nå. Ha en fin-fin kveld 🙂

    8. Creds til deg for at du klarer å holde bloggen oppe til tross for at du sånn ca har bare “haters”!

    9. Pride handler også om å bekjempe sånne forsommer dom du har om at du “alltid har ønsket meg en gay bff som du kan shoppe med og få kjærlighetsråd av”. Herregud, så stigmatiserende og parodisk du er. Homofile er mye mer enn det!! De er like forskjellige som vi hetero er.
      Kanskje du skulle brukt llitt av tiden din på å faktisk gå på noen foredrag denne uken? Du kunne tydeligvis hatt godt av det.

    10. “Seksualitet har absolutt INGENTING å si!” hvorfor skal de ha en egen homo parade da?
      Når skal hetrofile få egen parade? 🙂
      Homofile sier alltid “vi er som alle andre” så lat som det i værtfall da. Ingen normale trenger en parade for å ligge med den de vil..

    11. “Alltid ønsket meg en gay bestfriend som jeg kan shoppe med og få kjærlighetsråd fra” åja, så det at man er gay gjør at man automatisk er interessert i å shoppe og gi deg kjærlighetsråd…. Veldig fint å støtte man kanskje du kan slutte å putte folk i bokser og snakke om disse stereotypene, siden det faktisk ikke er hjelpsomt…

    12. når skal heterofile få sin egen parade.. seksualitet er ingenting og være stolt av det er bare sonn det er, jeg er ikke stolt av å være hetero, jeg bare er det fordi det er naturlig. Folk må slutte å være så jævla “stolt”, det er ingenting å være stolt av.

    13. For det første så er det ikke 1 dag, men en uke og biseksuell handler om at du tenner på begge kjønn, ikke forelsker deg i begge kjønn.

    14. Til dere som kommenterer at heterofile skulle hatt sin egen parade… Vær glade for at dere ikke trenger det! Dere har aldri blitt diskriminert, blitt behandlet som dritt og til og med drept for deres seksualitet. Dere har aldri vært utsatt for hatkriminalitet. DERFOR er det ingen “heteroparade”, dere trenger det ikke og det skal dere være ekstremt takknemlige for.

    15. Artig at du tror alle homofile er interessert i mote og gir fantastiske kjærlighetsråd 😂 Off… Er det mulig sier jeg bare

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg