Skal jeg gjøre det igjen?

Hei igjen! Jeg titter innom igjen litt kjapt.

På snakk om pakking! Da jeg pakket ned garderoben min fant jeg ut at jeg ønsker å kjøre en ny runde hvor jeg selger mine klær. Jeg har hatt det to ganger tidligere hvor dere bestiller gjennom nettbutikken min, og alt ble røsket bort på få timer. Det var veldig populært med andre ord, og derfor vurderer jeg å gjøre det igjen, nå.

Hva synes dere? Yey or ney? Da blir jeg eventuelt å selge så og si hele min garderobe. Vi snakker om mye av det jeg kjøpte i London, Istanbul og generelt mye av det nye jeg har kjøpt nå nylig. Hvorfor? Helt enkelt fordi at jeg blir kjapt lei av klær. Jeg bruker det noen få ganger, og så henger det bare i skapet. Da er det like så greit å frigjør plass, og ikke minst kunne selge det videre til noen andre som vil ha bruk for det, i motsetning til meg. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Er det ønskelig? Isåfall skal jeg prøve å få lagt alt ut i løpet av de neste dagene 🙂 Klem!

35 kommentarer
    1. Hei! Gratulerer med nytt hus👏 Jeg vil veldig gjerne at du skal selge klærne dine😆
      Du har så mye fint💕 Jeg kjøpte noen høyhælte sko av deg sist du hadde salg, di er utrolig fine💖

    2. Forstår du egentlig hilke signal du sender ut? Klærne er kjøpt for 1 – 2 mnd siden og du selger de… brukt en gang eller ikke brukt i det hele tatt. Skjerp deg. Dette er bare grusomt. Ikke vasker du klær heller. Huff

    3. Hæ? Skulle ikke du bli mere etisk og slutte å kjøpe så mye nye klær? Og gi bort mange av de du har til veldedig formål? Men du mente det kanskje ikke egentlig?

    4. Blir for dumt. Noen barn/voksne har bare råd å kjøpe klær ett par ganger i året. Du bare kjøper og “kaster”, vet du selger men det er ikke det som er poenget. Du sender ut feil signaler. Håper du skjerper deg snart. Dårlig forbilde

    5. Du tjener åpenbart så mye penger at du egentlig ikke har behov for å selge dine egne klær for å tjene på det. Hva med å gi de bort til noen som virkelig trenger de?

    6. Voks opp . Du eier verken moral eller etisk form for tenking.
      Er du klar over hvilke signaler du sender av å si det du sier ?
      Eller liker du å fremstå som en komplett idiot ?

    7. Jeg driver med interiør på Instagram/ homebymatilde og veldig mye av tingene mine er fra crazyimport.no de har veldig mye fint! 🙂

    8. haha! skal hun leve som dere ønsker for å skape et “godt forbilde”? dere som har råd til å kjøpe klær 2 ganger i året ser vel ikke opp til hun som et forbilde? dette blir bare for dumt.. la hun gjøre som hun akkurat vil.

    9. Altså skjerp dere med all skjitkastingen mot Isabell, misunnelsen er jo større en kjønnsdrifta Deres, at jenta har råd til og kjøpe klær er fordi jo jobber og tjener sine egne penger og kan kjøpe seg det ho vil, og hun kjøper billige klær, tenk på alle andre kjendiser som kjøper dyre klær og ikke har behov for alt🤔 Syns Isabell gjør masse riktig selger videre, og om ho kan tjene kr på sitt klesskap JA så hadde jeg også gjort det samme, det er ikke mange av kjendiser som bar gir bort av sitt uten og få fortjeneste….. Prøv og se det gode i jenta👌🏻

    10. tenker det kan være en idé å heller gi bort klærne til de som trenger det? merkeklær eller andre ting som kostet deg over 1000 kr kan du jo selge videre, men vanlige klær kan du jo gi til en veldedig organisasjon? du tjener jo så godt uansett 🙂

    11. “Noen som har brukt for det, motsetning til meg.” Hahah asså really? Du er så flink til å ordlegge deg ass, setter deg ikke i dårlig lys i det hele tatt 😅

    12. Hun er seg selv 100% og for dere som mener det er dårlig forbilde for andre så okei, men det viser jo bare at alle kan ikke være like og at hun har guts til å være seg selv for millioner av mennesker. Å
      Helt ærlig alle ønsker å leve det gode liv, ikke lat som at dere er noen engler. Ingenting er gratis her i livet og det vet dere alle akkuratt som at hun vet det. Bare for det man har litt mer penger enn gjennomsnitt betyr ikke at man kan gi vekk ting gratis da har jo man plutselig ikke det lengre da.

    13. Personlig ville jeg ikke være med på å støtte slaveholdet av barn i klesfabrikker i verdens fattigste land. Hva med å donere alle klærne dine istedet?

    14. Det er ikke av misunnelse at noen reagerer på dette. Flertallet av den norske befolkningen vet rett og slett ikke nok, eller bryr seg, om å være miljøbevisst og etisk bevisste.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg