SØSKNENE RAAD

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

· GAMENIGHT WITH THE FAM ·

I går var vi på Megazone og ble små drittunger igjen! Hvertfall jeg og storesøss. De andre to er jo alltid det, heheee. Neida 😉 Vi storkoste oss med ulike aktiviteter som Rodeo, hinderløype og sumobryting. Konkurranseinstinktet var høyt i går, for å si det sånn! Jeg koser meg alltid sånn når jeg er omringet av mine søsken, og selvsagt Pierre. Det er så fantastisk å se hvor godt P går overens med resten i fammen – det varmer hjertet mitt uhørt mye ♥ Han er så god med kidsa! Leker, tuller og har det gøy sammen med dem. De er veldig glad i han, og han i dem. Det er lykke, det!! 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Well, hello there!

Nå har vi akkurat kommet hjem fra en lang dag på shopping til hjemmet. Jeg holder på å sulte i hjel! Heldigvis er middagen på gang nå, og søsknene mine er på vei hit for å se leiligheten for første gang. Dette skal bli en koselig kveld! 🙂 

Vi skrives om litt, dere. Kyss!

11 kommentarer
    1. Jeg får rett og slett tårer i øynene av å se at du og dine søsken er lykkelige sammen. Jeg har 4 søsken og en mamma…alle sammen har forlatt meg som om jeg bare er luft for dem! Det varmer hjertet mitt så mye av å se at dere stråler. Det samme med Pierre og båndet deres. Fantastisk rørende for meg å se på <3

    2. Christina: Åh, men Christina 🙁 <3 Dette var trist... Håper det ordner seg mellom deg og din familie. Om det er til trøst så har jeg virkelig ikke hatt et så bra forhold til min tidligere heller, men det har kommet seg med tiden. Det ordner seg til slutt! Stor klem <3

    3. Fine bilder 🙂 Og det er moro å kunne dra frem barndommen igjen, for vi har jo alltid den med oss selv om vi blir voksne 😉 Ønsker deg en fin kveld!

    4. Vel, eg har alltid me meg min mann selvom eg ska finna på ting med mine søsken. Har d någe å sei? Sålenge Pierre komme godt overens med de så e d jo bare bra det 🙂

    5. Er du kurder? Eller kurder fra Iran? Hvis ja, forstår du kurdisk? Elsker bloggen din og håret ditt!! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg