Paradise-søsteren min!

Jeg er i et enormt godt humør! Denne dagen har vært super stressende (som vanlig). Jeg har fått bryna mine fikset, fikset regnskapet, fotografert alt som skal selges i nettbutikken og planlagt mammas bursdag som er i morgen. I tillegg har jeg hatt besøk av hele familien og vist frem leiligheten til dem. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

· Fra det ene til det andre ·

Jeg kom på å tenke på en ting. Dere vet hvordan vi jenter ofte ser på hverandre som konkurrenter og er redde for at den andre skal være bedre, flinkere, penere? Det synes jeg er trist. Jeg synes at vi skal heie på hverandre, løfte hverandre opp og heller samarbeide. Være glade på hverandres vegner, og ønske den andre godt. Med det sagt er jeg så ufattelig stolt over Eileen. Hun har virkelig fått det til, både med bloggen og generelt med hvordan hun har tatt seg ut på TV-skjermen. Den jenta er fantastisk! Jeg blir så glad av å se hvor høyt oppe på listen hun har klart å holde seg i over en lengre periode nå. Det er bra jobbet!!

Jeg elsker at vi nå er to «Paradise-søstre» som troner på topplisten. Hehe! Ja, det er kanskje lett å komme seg til topps mens PH går på skjermen, men det å holde sin plass er ikke barebare. 

Så nå skal vi rule sammen! 😉

14 kommentarer
    1. Skulle trodd formålet med livet deres er å holde dere på en eller annen bloggliste 😂😂😂 haha dæver.

    2. Kjære Isabel ! Så utrolig hyggelig å lese . Tusen hjertelig takk<3 Det satt Jeg pris på ! Godt å ha mennesker som kan løfte hverandre opp, isteden for å prøve å trykke hverandre ned ! Du er flott du<3

    3. Dere er de to jentene jeg har likt mest fra paradise begge er hyggelige på hver sin måte og begge dere to er helt nydelig aldri gi opp elsker dere begge❤️

    4. Har noen sagt at du ser ut som en breiflabb i kjeften Sraad ?
      Ig Eileen, hun ser ut som hun syrer dagen lang !

    5. Men vi må tenke litt på hvor du er i denne diskusjonen og! Du kommer inn som et godt inntrykk på veldig mange! Og det er du!! Du er en av de flotteste personene som finnes! Du må ikke bare skryte opp på andre! Skryt litt på deg selv også! Det fortjener du så veldig!!!❤️ Stå på du og eileen! Heier på dere i livet❤️

    6. Du og Eileen er mine absolutt ph favoritter over laaang tid! Synes begge klarte seg fantastisk bra på TV:-) og dere virker som to utroooolig snille og søte jenter! Stå på videre begge to – jeg heier på dere❤️❤️
      Oog ikke minst.. Dere er utrolig vakre!
      Klem jente 20, fra Sarpsborg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg