Jeg beklager

annonselenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

God kveld, fine lesere. Jeg beklager så mye for super dårlig oppdatering her på bloggen i dag, men det har virkelig vært en ræva dag. Jeg har ikke tatt frem mac-en før nå. Alt jeg har gjort i dag er å ligge i senga, og sitte i dusjen frem til varmtvannet tok slutt. Som dere kanskje har skjønt er det litt trøbbel i paradis, og det er ingenting som gjør meg så lei meg som det. Jeg vil bare ha det bra. Det er det eneste jeg ønsker, så vi får se hvordan jeg skal få det til på best mulig måte.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Sko her / jeans her / topp Topshop 

29 kommentarer
    1. Søte deg Isabel.Ikke vær lei deg du fortjener ikke å være lei deg jeg elsker deg du er den beste bloggeren jeg har lest jeg elsker innleggene dine og noen ganger så orker man bare ikke å blogge så utrolig mye og jeg forstår deg kjempe godt men skal jeg si deg en ting du fortjener ikke å være lei deg jeg vet ikke akkurat hva som er problemet men jeg mener selv at du burde tenke på deg posetive vennen❤️Jeg er stor fan av bloggen din du vet ikke hvor mye jeg elsker bloggen din jeg må skjekke den hvert minutt tenk alltid på dey posetive jeg er også som deg jeg har ikke det så bra noen ganger men jeg tenker bare på det posetive vennen min❤️Du har en kjæreste som elsker deg og du elsker han tilbake og du har en kjæreste som støtter deg i alt vennen og du har en kjæreste som gjør dagene dine bedre tenk hvis ikke du hadde han?😔Dere er utrolig søte og jeg vet godt at Pierre aldri aldri aldri i livet sitt kommer til å såre deg jeg elsker dere begge dere to fortjente å vinne PH sammen men jeg vet ikke hvorfor dere ikke vant jeg heia på dere siden dag en jeg elsker dere utrolig mye❤️❤️Tenk posetive vennen

    2. Hei, kan ikke du bare fortelle det som har skjedd?!! Trenge ikke detaljer,men veldig unøvendig å hinter det på hver innlegg du legger ut at det er noe mellom deg og pierre! Så enkelt er det. Eller så prøver du å late som om det har skjedd noe for å få oppmerksomhet, det er så typisk deg.

    3. Synes det virker som deres forhold er som en berg og dalbane. I det ene sekundet er det bare drøm og grønne skoger og dagen etter rett i bånn. Jeg mener overhodet ikke noe vondt med dette jeg skriver til deg,men hva med at dere setter dere ned sammen,prater ut. Om hva dere vil her i livet,tanker og følelser rundt dette. Problemer blir overhodet ikke løst ved å kjøpe seg nye ting til kontoen blir tom (satt på spissen) jobb med dere som et par og individuelle personer. Vil dere det samme i livet klarer man å overkomme alle hindringer og nedturer.

    4. visst det er problemer mellom deg og Pierre igjen, så bør dere vurdere hele forholdet . unnskyld for å si det men det er sant, for man skal ha noen nedturer i ett forhold selfølgelig! men når det blir flere nedturer enn oppturer da er det noe galt kjære deg. Så du bør tenke litt for deg selv og kanskje holde litt avstand fra han for å samle tankene. Og finne ut av hva du synes er det rette for deg <3 men sånn som du har det nå ser det virkelig ut som du har det bedre alene.

    5. Wow. Det må jeg bare si. Dette var virkelig fine bilder. Ikke bare flas. Slik er livet. Ikke bare glitter og glam. Fortsett på denne måten. Hvil deg. Du er utslitt av alle operasjonene dine. Pen var du før, og pen er du nå, men livet er ikke bare pent.Ikke vær så opptatt av å være “perfekt”. Alle har kjærlighetsorg. Det går over. Du er bare 22 år

    6. Tror ikke det gjøre noe at du droppe en dag,når du lage innlegg flere ganger til dagen ,du burde heller roe ned antall innlegg daglig

    7. Så utrolig kjipt.. Det er så trist når det blir sånn! Uansett hva dette gjelder, så håper jeg det løser seg raskt og at alt går bra! Du får slappe av og holde ut 💕 Klem!

    8. Hei. Lurer litt på hvorfor du linker til lignende klær, istedenfor link direkte til de klærne du faktisk har på deg? Lurer kun fordi jeg ser pene antrekk og da er det kjedelig å ikke vite hvor de er fra, men heller til noe som ligner.

    9. Til Silje
      Hun linker til lignende fordi akkurat de klærne hun bruker da er utsolgt. Hun linker jo til de originale så og si alltid, men når hun har linket til lignende så har hun også skrevet “utsolgt” ved linken..
      Jeg er glad i deg Isabel -E

    10. Du var veldig pen på det nederste bilde.. Du er kjempe pen med sminke, men skal jeg være ærlig så er du mye bedre uten.. Ikke frekt, men det er ikke så veldig mange som er pene naturlige, men det er du

    11. Jeg får helt vondt inni meg av å høre at du har det slik. Jeg håper at tid for deg selv og tid til å klarne egne tanker gjør susen etterhvert. Gleder meg til å se mer fra deg på bloggen 🙂

    12. Håper for din egen del at du etterhvert innser hvordan et kjrælighetsforhold skal være. Man skal ikke være med lei seg enn glad. Samtidig har jeg vært der selv å vet sååå godt at det ikke spiller noen rolle hva alle endra rundt deg sier, man må bare finne ut av ting selv.
      På bildene ser du helt STUNNING ut!!!

    13. Enig med mange av de andre over her, synes du er kjempefin på bildene! Det kler deg å være deppa xD neida.. huff, men virkelig! Du er så sinnsykt nydelig med mindre sminke, det blir liksom litt mer personlig og mer av “deg”. Fine, fine du!
      Stay strong <3

    14. Bästa Isabel!
      Alla som följer dig har förstått att du har det tungt och jobbigt just nu.Samtidigt finns det önskemål att du lite mer delar med dig av vad som har hänt och som fått dig på denna tunga nedtur. Dina följare har stor medkänsla med dig men är också i behov av lite mera öppenhet från din sida. Du vill att det skall vara din personliga blogg och inte en “dussinblogg”. Det är vad dina följare också uppskattar. Det svåra kan då vara att du måste vara öppen med vad som händer i ditt liv. Tänk på detta och bestäm dig sedan hur öppen du vill och orkar vara.
      Du vet att jag vill ditt bästa och jag tänker på dig väldigt mycket.
      Kram
      Henrik

    15. Hei, forhold er ikke lett. Men jeg stusser litt over at dere har hatt så mye problemer så tidlig i forholdet. Begynnelsen er jo den beste tiden, så etter et par år kommer utfordringene. Kanskje dere begge har så sterke personligheter eller ulikheter at dere ikke er en så god match langsiktig? Jeg ville tenkt, for det er ikke godt å ha det sånn her.. Lykke til med alt!

    16. Hei Isabel!
      Jeg har observert at du opplever opp og ned turer veldig ofte. Det viktigste er å ha en balansert emosjonell tilstand- noe som gir sjelen ro.
      Det at du analyserer kroppen din og utseende ditt så mye, legger ut gamle bilder av deg før operasjoner osv viser at du fortsatt leter etter den “sanne deg”: hvem er jeg?
      Suksess med bloggen kan kanskje oppleves for deg som noe litt forvirrende? Selv om det er det du elsker, kanskje alt skjer altfor fort og derfor opplever du nedturer selv om du kanskje ikke har noe stor grunn til det?
      Vurder å ta en tur til psykolog eller dra til mer alternativ terapi for å kanskje finne den roen du mangler.

    17. Du er alltid såååå fin på bilder der du ikke har sminke eller hvor du ikke har på så mye øyensminke. Hvor heldig kan man være liksom!! 🙁 haha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg