10 spørsmål og svar

annonselenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Sko her / shorts Levis, utsolgt – lignende her / genser her


Kan du beskrive deg selv med 5 ord?
Positiv, utålmodig, omsorgsfull, følsom og snill.

Hva har du alltid i vesken?
Mobil, lommebok, tyggegummi, kameraet, nøkler, hårbørste, lipgloss og pudder.

Hvilke nettsider/apper besøker du daglig?
Blogg.no, min egen blogg, instagram, facebook og snapchat, også er jeg alltid innom Nelly for å se hva som er nytt.

Hvem ringer du til når du er sint/lei deg? 
Liker egentlig ikke å ringe når jeg er lei meg, men sender melding til kjæresten, en god venninne eller mamma. Det kommer veldig an på situasjonen. Som regel bruker jeg å prate med noen etter at jeg har fått roet meg ned, og det ikke lenger er like følsomt. Da har jeg nemlig en tendens til å få et sinneutbrudd. Haha. 

Hva bestiller du på café?
Hmmm… På café er jeg ikke så ofte, men de få gangene jeg er bruker jeg å bestille enten varm sjokolade eller smoothie/juice. Problemet mitt er at dersom jeg skal ha kaffe eller kakao gønner jeg på med 34 kilo sukker oppi, og da blir det lite nyttig, ass. DEN sukkebomba… 

Hva var det siste du skriblet ned på papir?
Ulike kategorier på små post it-lapper, som jeg organiserte mine kvitteringer med forskjellige kategorier som skal sendes til min regnskapsfører.

Hvilke uvaner har du?
Er alt for mye på mobilen. Heeele tiden, selv om jeg er midt i en samtale. Det er nok fryktelig irriterende, men til mitt eget forsvar; jeg får med meg alt du sier likevel! Og det er helt sant.

Føler du deg ung eller gammel for alderen?
Her sitter jeg da, på flyplassen på vei hjem til Oslo etter en real fylletur med mine bestevenninner. Jeg føler meg veldig ung igjen, etter disse dagene. Haha! Neida, men sånn generelt sett føler jeg meg veldig, veldig ung for alderen. Husker dere hvilken angst jeg hadde på bursdagen min, da jeg fylte 22 år? Det forklarer nok saken.

Har du en eller flere sanger du aldri går lei?
Everything av Lifehouse er en låt jeg aaaldri noensinne kommer til å gå lei. Den er så fantastisk fin! Jeg hører dog kun på den når jeg er nedfor og behøver litt deppemusikk, hehe.

13 kommentarer
    1. Jeg tviler ikke på at du er sånn som du beskriver deg selv. Skulle bare ønske at bloggen din kunne gjenspeile det.
      Ellers så håper jeg alt ordner seg for deg, godt å høre du koste deg på palmesus! Syns selv det var gøy.

    2. ÅH for et sammentreff! Everything med lifehouse har vært yndlings-deppesangen min i så mange år! haha, den får alltid tårene til å trille litt ekstra.
      <3

    3. Elsker bloggen din! Du må stå på videre og aldri gi opp❤️ har fulgt bloggen din helt fra starten og følger enda med i spenning på et nytt innlegg ❤️

    4. Jeg føler du legger deg litt flat for de negative leserne dine.. Du unnskylder deg med at jeg er “overfladisk” og jeg er ditt og datt for å få lesererne dine til p holde kjeft.
      Jeg syns du bare skal stå på ditt og være som du er..
      Ikke unnskyld deg for den du er.
      Så lenge du er bra nok for deg selv.. Kan du gi faen i hva andre mener. For det er bare en Isabell Raad.. Og så lenge du liker deg selv vil andre bare akseptere det tilslutt.. Du er ikke noe mer overfladisk enn andre…
      Alle vil jo alltids kommentere dritt uansett hva du gjør. Så stå på ditt.
      De skriver at du er ditt og datt og bruker energien sin på å skrive dritt.. Det gjør dem ikke til noe. Bedre enn drittet de driver å skriver. Jeg liker deg veldig godt fordi du nettop er en person som virkelig klarer å nyte livet, positiv, smart jente.
      Det er ikke alle som tørr å leve som du gjør pga frykt. Men du har klart å komme igjennom den grensen folk sliter med.
      Jeg syns du er veldig fin Isabell !
      Forsett med ditt.. Ikke la idioter tråkke ned på deg.
      Det er ikke noen som har skrevet dritt her nå. Men ville bare du skal vite det !

    5. Om du sitter på mobilen i samtaler med folk, burde du slutte med det. Selv om det ikke virker som en big deal for deg, og du sier du liksom hører alt det den andre personen sier, så er det faktisk helt sinnsykt irriterende for den du har en samtale med. Den du snakker med føler at du er totalt uinteressert, og mennesker gidder faktisk ikke en slik enveiskommunikasjon.

    6. Alltid gøy med slike innlegg! Kanskje jeg må stjele den av deg etterhvert, til min egen blogg 🙂 Jeg hadde akkurat en 36- spørsmåls, men like gøy hver gang 😛 God sommer, fina <3

    7. Hei!
      Er du sikker på at det er samme genser på bildet som på lenken? Den ser så dypere ut i utringningen på lenken enn på bildet. Har så lyst på den på bildet nemlig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg