jeg burde få en pokal for å holde ut med disse idiotene

annonselenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kjole her / caps Gant, utsolgt – lignende her

.     .     .

Her sitter jeg å skriver og åpner meg opp om mitt forhold, og alt det tøffe vi går igjennom for øyeblikket. Selvsagt er det, beklager språket, idioter som bare ser seg nødt til å spre negativitet. Hva er greia? Jeg blir så skuffet… Når jeg er såpass åpen og ærlig med dere ønsker jeg ikke å få drit tilbake. Vi offentlige personer burde helt ærlig få en pokal i blant på grunn av alle de gangene vi må bite tunga for å ikke havne i unødvendige, energikrevende konflikter på nett med mennesker man ikke kjenner, og som man aldri kommer til å bli kjent med heller. Enkelte tror tydeligvis at sålenge man er et kjent fjes har man rett til å si hva fanken man vil. Slik er det ikke – det er bare en slem og korka unnskyldning som blir misbrukt.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Netthat er aldri OK, og det er viktig at folk lærer seg det. Det er nettopp derfor jeg tar dette opp på bloggen fra tid til annen. Jeg prøver å ikke gjøre det alt for ofte, for jeg mener.. Da hadde min blogg kun handlet om det, så mye netthat jeg går gjennom. Haha. Jeg får daglig mailer av mine lesere som går gjennom hat på nett selv, og jeg blir oppriktig lei meg når jeg leser det. Man skal ikke sitte å ta imot piss – hverken du eller jeg.  Jeg håper på å få forståelse på dette – da hadde jeg blitt veldig glad og takknemlig! 🙂 Jeg burde nesten få en pokal for å holde ut med disse negative idiotene – hehe.

På en litt mer positiv tone! Nå sitter jeg mett og fornøyd i sofaen. Jeg har akkurat spist min favorittmat – Pierres hjemmelaget potetstappe og biff. YUM! Om litt står det en ting på agendaen -bleking av tenner igjen, med min favoritt tannbleking (innlegg om det kommer senere). Ah, i dag er jeg lykkelig, dere. Det er godt å være tilbake! Det er en stund siden jeg stod opp og var i så godt humør, uten bekymringer. Jeg har jo så mye å se frem imot, og så mye å være glad for! Det må jeg bli flinkere å påminne meg selv om. Jeg har jo et så fantastisk fint liv. 

8 kommentarer
    1. Syns helt ærlig du bør stenge kommentarfeltet ditt. Er synd at andre skal skrive dritt på din egen blogg, selv om kommentarene må godkjennes. Ellers håper jeg ting ordner seg etterhvert, og ikke la noen andre komme mellom dere. Dere har vært gjennom så mye, så nå vil dere klare alt!

    2. Kjempefine bilder av deg! Mener ikke dette på noen stygg måte overhodet, men du er så mye finere uten alt det du pleier å bruke på leppene til vanlig 🙂

    3. Kan du svar meg på DM på instagram håper du gjør det?Eller skjekker du DM?Svar meg håpe du svar meg

    4. Så jævlig enig 🙂
      Send ditt navn og din adresse te min epost, så ska æ sende en pakke te dæ 💖👍

    5. ikke la det andre sier om deg definere hvem du er! det andre synes om deg er bare demmes mening, det gjør ikke det sant. keep doing you!syns du er tøff som tørr å åpne deg når det finnes så mange idioter her i verden som prøver å trekke andre ned!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg