dagens liste

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

· TODAYS LITTLE LIST ·

Dagens tanke: Familie betyr ikke alltid alt. Selv om man er i familie skal man fortsatt behandle hverandre med respekt. Om ikke er ikke dette såkalte “familiebåndet” sterkt, likevel. Man skal ikke ta i mot piss bare for at man er i familie.

Dagens «wants»: Jeg vil ha en ny Chanelveske. Boybagen i lys rosa. ÅH – jeg må unne meg den snarest…

Dagens «wtf»: en nettbutikk kontaktet meg og ville ha et samarbeid. Det de tilbydde var en t-skjorte til 149,- gratis mot at jeg promoterer for de på blogg og instagram. Jeg takket fint nei, og fortalte at jeg ikke jobber gratis på lik linje som de ikke jobber gratis. En t-skjorte til 150 kroner mot promotering? Ærligtalt. Vi er i 2016.

Dagens glede: Jeg har vært nedfor i hele dag da min morgen startet med en tragisk nyhet, og det å se hvor mye Pierre bryr seg og jobber for å få humøret mitt opp i løpet av hele dagen varmer hjertet mitt. Min elsk!

Dagens obsession: denne (annonselenk) kåpen fra Malene Birger. Den er så fin! Men er den verdt det? Hmm… Jeg legger gjerne noen tusenlapper ekstra på en veske, men med klær er jeg noe mer vanskelig.

 

12 kommentarer
    1. Det er godt du har en støttende kjæreste.
      En tid tilbake hadde du et innlegg der du ville høre hvem leserne dine var. I den sammenheng skrev jeg en veldig personlig mail til deg, fordi jeg ikke turte å poste den i kommentarfeltet. Men jeg fikk aldri noe svar. Bruker du aldri mailen din?

    2. Har den triste nyheten og “familie betyr ikke alltid alt” en sammenheng? Er det trøbbel med Pierres familie pga Ariel? Vet jo at moren hans også har vært med Daniel og Ariel. Det var min første tanke, i hvert fall… Virker ikke som om du skulle bli “uvenn” med din egen familie med det første, dere virker jo så nære.

    3. Hej!
      Pierre har vuxit i mina ögon och är en riktig klippa.
      Gläd dig åt att ha honom vid din sida.
      Ta hand om er.
      Henrik

    4. Du bør seriøst gi kortene dine til noen som faktisk klarer å bruke penger som en ansvarlig voksen. Jeg er like dårlig som deg med penger; og jeg har ikke en dritt igjen, fordi jeg sløser det bort på bullshit!
      Blir flau på både DINE og MINE vegne, vi bør skamme oss som SLØSER penger på materalisme.
      Det kalles overhodet IKKE å “unne seg” noe, det kalles å være grådig.
      Tenk litt på det!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg