SUUUURPRISE!

Hva synes dere om overraskelser? Liker dere det? Selv elsker jeg å bli overrasket, men dessverre er jeg ikke enkel å overraske… La meg fortelle dere en i utgangspunktet fantastisk romantisk historie som endte opp i en fiasko.

Vel, dette skjedde på Valentines i år. Jeg skulle egentlig fått den fineste feiringen i hele mitt liv, men det visste jeg lite om. Denne helgen hadde jeg besøk av min bestie, Michelle, fra Stavanger. Jeg booket oss inn på hotell for anledningen, og planen var å tilbringe mest mulig tid sammen. Naturligvis ønsket jeg at Pierre og Michelle skulle møtes mer enn den ene gangen, da begge to er noen av de viktigste menneskene i livet mitt. Det passet i grunn aldri for alle, men i løpet av Michelles siste dag i byen måtte vi jo få til en lunsj. Jeg avtalte med Pierre. Etter en stund fikk jeg melding om at han ikke kunne likevel da han ikke var helt i form. Hva da ikke i form?? Jeg ble fly forbanna over hans “dårlige unnskyldninger”. Lite visste jeg om at han slettes ikke var i dårlig form, men at han drev å ordnet med planleggingen til Valentines dagen etter. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det endte opp i en rimelig irritert Isabel, og en oppgitt Pierre som ikke kunne si hva som egentlig pågikk. En Hummer-limmo var innleid, en fotograf på Operaen var booket og bord på Oslos fineste restaurant var ordnet. I tillegg var suiten på mitt favoritt hotell booket, og det var pyntet med masse hjerteballonger, bamser, sjokolade, varmt bad, spa og champagneflasker og gaver. Selv om det ble en fiasko med tanke på mitt utbrudd (til mitt forsvar: jeg visste jo ikke…), ble det likevel en super hyggelig aften med verdens fineste kjæreste. 

Stakkars P… Jeg fikk så dårlig samvittighet i etterkant. Tenk at jeg ble så sur når alt han gjorde var å planlegge det mest romantiske jeg kunne tenke meg? Når alt han gjorde var å gjøre en fin ting for meg? For å gjøre meg glad? Han konkluderte med at jeg ikke er den letteste å overraske, og at han kanskje skal komme på bedre “unnskyldninger” til neste gang. Heh!

15 kommentarer
    1. Kan du si hva den sangen heter??? Er ikke rart folk blir forbanna på deg, du holder jo ikke det du lover. Dårlig gjort å ikke svare leserne sine, du godkjenner kommentarene selv, så du leser jo hva vi spør om.

    2. du er så classy!! når leserne dine blir sure og frekke og klager på deg, har du alltid hyggelige og classy svar tilbake!! godt gjort, det er sikkert vanskelig å holde alt inne når folk blir for komfortable og sier ting de ikke burde si. applaus og respekt fra meg 🙂

    3. Lettere å bli overasket hvis du slutte å tenke at du er den viktigeste her i verden siden du blir sur når han sier han må noe annet ,du virke ut som en person fra helvete

    4. Må innrømme at du ser utrolig mye bedre ut med den nye nesen, det høres kanskje litt frekt ut men før hadde du skikkelig “tyrker” nese, den var lang og gikk nedover.. Jeg liker ikke nesen min, men jeg tror aldri jeg hadde turt å fikset på den, det er noe av det man legger merke til med en gang på en person. Det var vertfall veldig tøft av deg, for du ser en stooor forskjell på hvordan den var før og er nå 🙂

    5. Åå så søtt ♡ Du har virkelig mannen i ditt liv som er både kjekk og flink til og fikse i stand ting og lage mat 🙂 Det er det du trenger, flott at du har han i ditt liv ♡
      ♡ i ♡ u ♡

    6. Hærregud Mina, du træng ikje og bli så sint… vær snill med Isabel, ho har d ikje gjort dæ nåkka som gjør at du ska bli så sint… lol.

    7. 17.07.2016 kl.23:52
      Lettere å bli overasket hvis du slutte å tenke at du er den viktigeste her i verden siden du blir sur når han sier han må noe annet ,du virke ut som en person fra helvete

      Skjærp dæ, kordan klare du og vær så frækk ? – Har ikje mor lært dæ kordan man behandle folk uansett kor det e ? :-S Sånner som dæ sku ikje hatt mulighet og hatt nætt en gang 🙂

    8. Æ bli heilt sattut av folk me dårlig oppførsel.. sånner sku ikje hatt mulighet og hatt internætt en gang, de kan jo ikje behandle folk me respækt en gang… :-S

    9. Til K. Kan du plis slutt å kommenter frekt på andre sine komemntara? La folk få meine ka de vil! Utifra det æ les høres det ut som om du e under 10år?. Bare ro dæ ned å kommenter dine meininga, men slitt å kommenter andre sine!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg