heldigvis sover jeg naken!

annonselenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Goood morgen superstars! Morgenen min startet med å surfe på Side2 som vanlig, og der kom jeg over en artikkel om ulike grunner til hvorfor man bør sove naken med kjæresten. Haha, så morsomt! Man skal blant annet bli lykkeligere, sove bedre pluss ha mer sex. Ja takk! 😉

Dagen i dag går til forskjellige ærender. Jeg er på vift i hele formiddag, håper bare at jeg rekker alt som må gjøres. Vi filmer hele dagen, forresten! Jeg føler at mitt liv har blitt videokameraer det siste året. Litt av en omveltning, dere. Men det er veldig, veldig gøy da så jeg skal absolutt ikke klage. Jeg elsker å være foran kameraet som dere kanskje har skjønt. Om ikke hadde det blitt litt tricky å blant annet drevet en blogg hvor man må ta x antall bilder av seg selv hver eneste dag. Den delen er easy peasy, men det å ha kamerateam på slep er en helt annen story. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Topp utsolgt – lignende her / jeans her


Vi skrives om ikke så altfor lenge. Episode 1 av “Hjemme Hos Isabel & Pierre” kommer ut i løpet av dagen, så husk å titt innom her senere. Stor klem fra meg! 

18 kommentarer

Siste innlegg