Forhåpentligvis sier han ja

annonselenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

· MANDAG, VELKOMMEN SKAL DU VÆRE ·

Tidligere har fredag og lørdag vært mine favoritt dager i uken, men nå tror jeg jammen at mandag begynner å utkonkurrere de. Det er noe med mandager som gjør at jeg føler meg så lett og super motivert! Motivert på en ny uke med nye giv og utfordringer. Det elsker jeg. De første timene av denne dagen har gått til diverse jobbing og regnskap – med regnskapsføreren min på tlf. Det er så godt å få hjelp med hele den biten – dere aner ikke hvor mye det er å gjøre, og alt man må huske på. Jeg hadde gått på en reeeeal smell om jeg skulle tatt meg av alt selv, det er sikkert og visst. Det er ikke barebare å ha et eget firma, altså. *Snikskryt* 😉 Hehe.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bukser her (laget hullene selv) / sneakers her / jakke House Of CB / veske lignende her

Jeg er i full planlegging til helgens festligheter. Jeg vurderer å enten dra til Stavanger, eller til Rhodos. Sistnevnte har jeg sååå lyst til – ikke fordi jeg vil til Rhodos sånn egentlig, men jeg vil på Hardwell som skal spille på Paradiso på fredag. Jeg har lengtet etter den dagen helt siden i fjor. Det er en av de gøyeste kveldene i hele mitt liv! Så vi får se da, hva det blir til. Pierre er ikke særlig begeistret over å dra dit, men jeg gir ikke opp! Jeg har prøvd å mase og bestikke han i noen dager nå, og det skal jeg fortsette med helt til jeg forhåpentligvis får et ja. Fingers crossed!

19 kommentarer
    1. Hvis du har så lyst til å dra til Rohdos så gjør nå det da! Du må ikke gjøre alt med P hele tiden. Tid fra hverandre er bra 🙂

    2. Kära Isabei!
      Senaste turen till Rhodos med Pierre slutade ju inte så bra. Osämja och missade flyg.
      Hoppas att Pierre verkligen vill åka om du lyckas övertala honom!
      Ta hand om varandra.
      Kram,
      Henrik

    3. Har du lyst har du lov, eller hva? Blir sikkert utrolig kjekt uansett hvor du ender opp. Ha en fin dag, skjønne!

    4. Kan dere ikke gjøre det dere vil på hver deres kant, da? Han foretrekker kanskje å være hjemme eller ta det rolig med venner og familie, mens du foretrekker harry-fylla i charterparadiset. Er det ikke da bedre å bare akseptere at han er litt over tenåringsfylla og rælete musikk?

    5. Kanskje du kan dra ned og ha det festelig alene/med venner? 🙂 Hvis ikke så håper jeg du koser deg uansett hvor du ender opp <3

    6. Du er faktisk den mest fantastiske bloggerne jeg vet om! Snakk om jordnær jente, som står får det hun mener! You go girl ❤️ Elsker bloggen din!!

    7. Dra til Rhodos! Har du tenkt på et spesielt sted der?
      Jeg skal til Rhodos i høstferien😍 Hotel Epsilon, kallithea og Faliraki! Anbefales på det sterkeste, og i høstferien er det tilbud!

    8. Jeg hadde gjerne blitt med til Rhodos..
      Er en jente på 19 som ELSKER å feste og skulle gjerne kommet meg til Rhodos.
      Gi meg et hint hvis du vil ha en reisekamerat! :DD

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg