NÅ BLIR DU NOK SJOKKERT

· DID YOU KNOW? ·

· Jeg er 1994 modell. Det er så mange som tror at jeg er eldre enn hva jeg er, overraskende nok. Det tror jeg dere hadde trekt tilbake om dere hadde sett meg IRL, da jeg er 160 små cm. Hehe!

· Jeg klarer ikke å legge meg for å sove om ikke hele leiligheten er shinet opp først. Følelsen av å våkne til et ryddig og rent hjem er alfa omega for meg. Heldigvis er Pierre lik på den fronten!

· Jeg kommer til å legge meg under kniven igjen innen snareste fremtid. Jepp, du leste riktig. 

· Min favorittbil er Range Rover, men også Mini Cooper – den er liten og søt, akkurat som meg. Høhø!

· Det jeg bruker mest penger på i måneden er definitivt taxi. 

· Jeg har 103 par med sko. Jeg har ikke plass til alt, så mesteparten ligger nede i kjelleren. Shoeholic? Guilty.

· Jeg går alltid kun iført undertøy når jeg er hjemme. Jeg har typ en fetish for fint undertøy – jeg elsker å kle meg opp i sexy sett. Helst med lange stockings!

74 kommentarer
    1. Kos deg masse<3. Helt ærlig så må du være den eneste bloggeren som jeg faktisk liker. Du virker utrolig hyggelig, det er ikke alltid jeg kommenterer men jeg ønsker deg virkelig alt godt<3❤️

    2. Jeg er 161 og alle mine venninner er også det +|-, men vi har aldri ment vi har vært så små som du vil ha det til. Ingen har sagt det om oss heller. Vi er helt normale hele gjengen for mange er som oss. Ikke en gang min datter på 155 tenker på at hun er lita da flere hun omgås er på samme høyde, så jeg forstår ikke hvorfor du stadig nevner høyden din. Du er helt normal, ikke for høy og ikke for lita 🙂 og så lenge du når ned til gulvet er du lang nok, hehe:)

    3. Mammatilmichelle la ut ett innlegg hvor hun fortalte leserne sine at hun tjente 2,3 mill i 2015. Hun skryter ikke om hvor mye penger hun bruker osv osv. Hun tjener garantert mye mer enn deg, men du skryter og later som du er mange millionær.

    4. Våkne til et rent hus? Haha hvorfor liker du å fremstå som en perfekt frue? Se på deg selv a isabel! Herrejesuz, rommet ditt er fult av klør, overalt;) Åjadaa,jeg husker godt hvordan du hadde det på paradiset hotel, så ikke komme her å skrive at du er liker å “rydde” og å ha det rent, for det er bullshit. Vær deg selv,slutt å leke noe du ikke er i det hele tatt!!
      Og ja, alle vet at du komme til å legge deg under kniven igjen, ikke noe sjokk, hvor mange operasjoner du har gjort nå? 7-10? Og du er bare 22. Haha folk ler av deg når de ser på deg.. Mehee spyr

    5. Å guuud 103 par med sko! Heaven sier jeg bare. Drømmen å ha mye sko som deg😀 har bare 12 par med sko til nå. Men one day it Will be more…

    6. Jeg syns den nye rumpa di ble skikkelig bra i forhold til mye annet! Er du like fornøyd med de andre operasjonene dine?

    7. Tror de fleste vet at du er 94-modell og at du er 160 høy (som er en rimelig ordinær høyde for en jente å ha i Norge), da det blir nevnt hele tiden.

    8. Hvorfor nevner du hele tiden at du er så lav? Så deg i Rhodos og du var langt ifra en dverg liksom, så ro deg ned. Haha

    9. O :
      du burde virkelig finne bedre ting å gjør på enn å slenge dritt i et kommentarfelt. absolutt ingen bryr seg. man trenger ikke å prøve å fremstå som en perfekt frue kun fordi man ikke legger seg i en rotete leilighet, veldig mange personer er slik. meg selv inkludert. er også morsomt å lese at du påstår hun er noe hun ikke er. hva faen vet vell du om hvordan hun er ? du kjenner henne ikke. Det er haters som deg folk ler av. ta å voks opp, netthat er ut.

    10. Hahhaha ingen hadde trodd du var eldre, se på deg selv, du oppfører deg som en fjortiss men også en perfekt kone som tror hun er selvstendig og ansvarlig, men sannheten er at du ikke klarer deg 10 sek uten din “perfekte kjæresten” som ikke er så perfekt likevel

    11. Grow up girls!
      Å spy ut negativitet gir deg ikke noe godt, så hold det for deg selv! Alle vet jo at dere snakker så stygt til Isabel siden dere er sjalue!
      Jenta er 22 år og rikere enn de fleste foreldrene deres, så hun har definitivt oppnådd noe stort her i livet! 🙂
      Eneste bloggen jeg gidder å lese! Du er dønn ærlig med leserne dine, å det elsker jeg med bloggen din!
      Stå på fine du 🙂

    12. Flott at du legger ut alle typer kommentarer, slik at alle kan se dritten du må tåle. Burde vært mulig å oute folk som spyr ut så mye vonde ord. Lev livet ditt og tro godt om deg selv, og la aldri la noen ta fra deg egenverdet.

    13. Du ser ikke ung ut fordi du er lav. Du ser gammel ut fordi du har operert deg til det ugjenkjennelige. Plastiske operasjoner får deg til å se SÅ mye eldre ut.

    14. Netthat har aldri vært inn heller, men er 100% enig i det du sier. Kjønner ikke hva folk prøver å oppnå med sånt. Finn på annet å gjøre enn å slenge dritt på nettet anonymt. Kommentar feltet er ment for enten motiverende kommentarer eller kritikk ikke mobbere i 4. Klasse. Ta og så ta deg sammen.

    15. Morsomt innlegg! Kjør på med flere sånne:-)
      Du er sååå pen, gash! Elsker og sprade rundt i undertøy selv… Men lagt på meg så mye at jeg haaater det, såå synd:-( tips til å holde formen? Hihi
      Hva skal du opere neste? <3 ha en fin kveld!

    16. Du snakker om at du skulle ønske du kunne vært lengre i høyde, og det går ann å opere seg lengre hvis du ikke visste det! Det er en helt enormt brutal og smertefull opperasjon, men det går

    17. Hei! Hvis du går så mye i undertøy, hvorfor shopper du så mye klær da? Når det er sagt, så har du jo veldig mye fine klær da! Håper på en ny runde med bloppis da du la ut masse fine klær for salg forrige gang 🙂

    18. Gjennomsnittshøyden i Norge for kvinner er 167 centimeter, så jeg syns du er “liten” og har helt rett når du selv sier du er liten. 🙂 Og i mine øyner er jenter under 165 små. Ikke negativt.
      Klem fra 171 cm.

    19. Ro ned ang høyden hennes folkens! Greit nok det er ikke sååå lavt, men lavt er det, litt under gjennomsnittet værtfall😊

    20. DIGGER hvor ærlig du er!
      + trenger tips til fint undertøy, kunne du noen gang tipset om det? hehe, om det ikke blir for dumt.

    21. Det skulle faen meg vært umulig å nå noen plass sånn som du holder på. Du har ikke noe annet å lokke med enn at du er en levende jævla klump med plastelina. JEEEZE så lite personlighet du har. Dra til helvete og forsvinn fort. Har latt være å klikke innpå noe av drittet med det jævla modifiserte trynet ditt på, bare for ikke å gi deg klikk – men nå er jeg her ene og alene bare for å lire av meg dritt. Jævla taper. God natt.

    22. Du vet ikke hva sexy er ass x)
      Med den usikre skallen din er jeg overrasket over at du klarer å kle dæ i bikini
      Gjesp.

    23. Prøver å ikke kritisere, men: Hva mer kan du operere? Etter alt du allerede har fikset på deg, har du flere muligheter? Jeg klarer bare ikke skjønne det.

    24. jeg er også 160 cm høy, føler meg absolutt ikke lav? så å si alle jenter er jo rundt den høyden?

    25. Blir trist av å lese at du skal operere deg igjen… du er mer enn fin nok! jeg tror det sitter i hodet ditt. livet blir ikke automatisk lettere om man opererer nesa, sprøyter lepper og gir rumpa et løft. virker som du trenger en runde med psykolog sett fra utsiden i hvertfall…

    26. Herregud så mye latterlige mennesker som sitter der anonyme og slenger ut dritt. Skjerp dere!
      160 går for å være lavt og nei de fleste jenter er ikke på den høyden. Og dette med å kommentere operasjoner hele tiden. Er det mulig å bli mer sjalu?
      Herlig at alle klikk du får gjør deg bare enda mer rik og famous Isabell. Det fortjener du 🙂

    27. Jeg er 155 høy og er 23 år så alle tror jeg er yngre enn det jeg egentlig er, hehe 😊
      Kos deg masse i Rhodos! ❤

    28. Åå fine svar om æ kan kalle det det 😀 Jaja men samma det, du e fin sånn som du e og du gjør som du vil og vi vil like dæ sånn som du e 💖

    29. Kjøpe du bare mærkeklær eller kjøpe du billige klør også ? 🙂 Du kjøpe vel ikje kvær dag klokke te 2000 kr ? Eller klær te 3000 kr ? 🙂

    30. Skjønner virkelig ikke at du er så usikker at du må operere bort absolutt alt som gjorde deg til Isabell.

    31. Off, her var det mange stygge kommentarer – ALT skal tydeligvis kritiseres. Spiller det virkelig noen rolle om hun syns 160 er lavt? I Norge så er det 7 cm under gjennomsnittet, så da vil man ofte være lavere enn andre man møter. Hvis man syns bloggen hennes har kjedelig innhold, så er det jo bare å IKKE lese den? Hun tvinger ingen til å gå inn på den. Jeg vil også påstå det er nok av folk som klikker seg inn, så er jo noe ved bloggen hennes som gjør at leserene stadig vekk kommer tilbake for å lese hva hun skriver. Man trenger ikke alltid være enig i alt det hun skriver, men må da være mulig å gi litt konstruktiv kritikk istedenfor å slenge ut masse dritt.

    32. Elsker slike innlegg med facts vi ikke allerede vet! Er forresten helt lik som deg når det gjelder å ikke kunne legge seg uten å shine leiligheten først. Hater å våkne til rotete leilighet! Ha en fin torsdag, fine <3

    33. Ikke for å lage diskusjon om høyde, men alle de som sier at 160cm i høyde er gjennomsnittlig og helt vanlig tar jo feil. Snittet i Norge i 2015 for kvinner var på 167cm og vi blir bare høyere. Er selv 165, og føler NEG ikke fryktelig lav men er jo mange kvinner som er høyere enn meg. De fleste vennene mine er det, selv om jeg har noen få som er lavere enn meg og.
      Artig lesing forresten Isabel. Ikke bry deg om hatkommentarer.

    34. Kan du ver så snill å lage en SMINKEVIDEO, en everyday makeup tutorial? Din sminke er on fleek! Jeg vil virkelig se en sminkevideo.det elsker alle!

    35. Tror neste operasjon enten er noe med at du har fått kapsel i silikonpuppene, eller at du skal endre hårfeste.. Håper du bare tuller da, for du er definitivt pen nok allerede 🙂

    36. Heia 🙂 kan du legg ut en innlegg der du vise ka du pleie å bruke når du er hjemme? trenger tips .. undertøy når man er hjemme

    37. synes egentlig du burde oppsøke noen som kan hjelpe deg med å forstå at du er god nok som du er, og hjelpe deg å se at du ikke behøver å operere deg enda en gang, istedet for å legge deg under kniven nok en gang. for du er bra nok akkurat som du er, og du TRENGER absolutt ikke et nytt kosmetisk inngrep! håper ting ordner seg for deg, slik at du ser det selv etter hvert. klem.

    38. Jeg må bare si til alle dere som snakker om at hun er så rik og at hun tjener så veldig fett.
      – Har dere tenkt på at hun må tenke 24/7 på bloggen, ta bilder til bloggen, kle seg fint til bloggen, sminke seg og fikse seg til bloggen, reise for å ha noe å skrive om på bloggen osv?
      Det er ikke så fryktelig godt betalt at f.eks mamma til michelle tjente 2,5 millioner i 2015:
      – Hun jobber døgnet rundt
      – har aldri ferie og aldri helg.
      Mest sannsynlig ville en vanlig butikkansatt tjent like mye om det var lov i forhold til arbeidsmiljøloven å jobbe like mye 😛 Flere av dere er virkelig så utrolig vondt dumme og jeg blir helt paff av at dere ikke kan tenke selv eller bare google.

    39. ALTSÅ NÅ SOM VI LEVER I 2016 SYNES JEG DET ER RART AT FOLK FORTSATT IKKE KLARER Å LA VÆRE Å TRYKKE SEG INN PÅ BLOGGER BARE FOR Å KOMMENTERE UNDER INNLEGG OG VÆRE JÆVLIG FREKKE.
      JEG SKAL ABSOLUTT IKKE SNAKKE PÅ VEGNE AV ISABEL, DET KLARER HUN HELT FINT SELV, MEN JEG BLIR SÅ SYKT FLAU AV Å LESE MANGE AV KOMMENTARENE DERES DER DERE FOR EKSEMPEL SKRIVER “OMG SKAL DU OPERERE DEG IGJEN, SYNES DU VAR SYKT MYE PENERE FØR” ELLER “HVA MED PSYKOLOG I STEDET FOR OPERASJON” SLIK SOM TO PERSONER HAR SITTET OG SKREVET OVER HER.
      ALTSÅ HVA FAEN. HAR DERE IKKE NOE BEDRE Å GJØRE I LIVET DERES ENN Å SKRIVE DRITT TIL EN ANNEN PERSON? ER DERE SÅ MISUNNELIGE OG SÅ SJALU AT DERE ER NØDT TIL Å SKRIVE NEDLATENDE BESKJEDER PÅ INTERNETT FOR Å FØLE DERE BEDRE? DERE BURDE FAEN SPY AV DERE SELV.
      DETTE ER EN OPPFORDRING, IKKE EN BØNN, SLUTT Å KOMMENTERE NEDSETTENDE TING TIL ANDRE MEDMENNESKER OG KOM DERE UT FOR Å SPILLE POKEMON GO ELLER NOE SÅNT I STEDET. DET ER SÅ MYE BEDRE FOR HELSA Å BEVEGE SEG ENN DET ER FOR SJELA Å KOMMENTERE DRITT. TAKK FOR MEG
      ISABEL: KOS DEG SÅ JÆVLIG MYE I RHODOS. JEG SYNES DU SER SMASHING UT, OG DEN BADEDRAKTEN ER – ON POINT! PEACE OUT

    40. 160 cm er veldig lavt! Gjennomsnitt Norge på kvinner er 167 cm! Går an å operere seg høyere, men veldig smertefullt og koster veldig mye!!

    41. Du trenger en runde med psykolog Isabel, ikke en operasjon
      Gud har skapt deg fin, du trenger ikke å fikse på alt du misliker
      Flaws is what makes you YOU.
      Ikke vær så usikker på deg sjøl

    42. Hehe, visste faktisk at du er 94-modell! Lo litt da jeg hørte intervjuet Morten Hegseth gjorde med Sophie Elise, der de snakker omdeg, og han presterer å si at “selv om Isabel er mye eldre enn deg …” 😉

    43. Himmel og hav!!!
      Her må det helt klart være en flokk mennesker som ikke kan ha det godt med seg selv, med tanke på alt oppgulpet de klarer å lire av seg!!! Hjalp det???? Føler dere dere bedre nå????
      Tipper dere føler dere like usle nå, som før dere lirte av dere all dritten. Og om dere tror at dere klarer å smitte over noe av denne usle bedritne følelsen deres på Isabel, er dere virkelig så dumme som jeg antar dere er!!! Å prate dritt om andre! Eneste grunn for at man gjør det er for at man har ett ønske om å føle seg BITTELIITT bedre selv, en liten stund iallfall …. Kanskje bedre å få seg ett liv selv, og ha det bra med seg selv istedenfor å rakke ned på andre for å håpe at det hjelper på sitt egne bedritne liv???
      Ett lite råd til selvhjelp for alle dere med oppgulp!!: Hva med å starte med å tenke positivt , si positive ord! Kjenn på DEN følelsen!! Jeg lover!! Dere vil føle dere bedre!!
      Sånn! Bare MÅTTE få det ut!!
      Kos deg på Rhodos Isabel ! Ta vare på deg selv!
      Hilsen godt voksen mamma til både en 96 og 93 modell. ( som jeg forøvrig er utrolig stolte av, blandet annet fordi de snakker godt om sine medmennesker! En god og viktig egenskap i livet!).💞🌸💞

    44. 160 er høyere enn meg, ikke veldig lavt men heller ikke noe høyt 🙂 Hva skal du operere nå? Håper det kun er en reoperasjon av dine tidligere operasjoner og ikke enda en..

    45. Den badedrakta var ikke fin på deg altså. Når jeg er på en strand vil jeg ikke se rett inn på noen bryster. Begynn å kle deg fint og respektabelt.

    46. Blir skuffet over hvor mye negativt det kan komme fra folk, og når de i tillegg må gjemme seg bak anonymitet blir det bare ekstremt flaut.
      Ja, Isabel er nydelig akkurat som hun er, men hvis hun ønsker enda en operasjon, så er det fullt og helt opp til henne! Ettersom vi ikke vet hva slags operasjon dette er, så gir det folk enda mindre grunn til å angripe henne. Folk tar operasjoner for flere forskjellige grunner, og det er absolutt ikke noe galt med det. La henne leve livet sitt akkurat som hun vil. Måten Isabel har valgt å leve livet sitt går ikke utover dere på noen som helst måte. Hun har valgt å være ærlig med leserne sine, og det er noe vi bør sette pris på og respektere.
      Og til alle dere som mener hun bør oppsøke psykolog; tror heller det er dere som bør ta dere en titt i speilet og heller være de som oppsøker psykolog. Finnes ikke noe feigere enn folk som gjemmer seg bak anonymitet for å dra andre ned. Er nesten 100% sikker på at dere aldri hadde sagt dette til ansiktet hennes eller kommentert det her hvis det ikke var mulig å være anonym.
      Stå på Isabel! Jeg beundrer deg for ærligheten din, og det at du føler at du kan være ærlig mot oss.

    47. Jeg er snart 30 og “bare” 153 cm.
      Folk tror jeg er mye mye yngre, må fortsatt vise bevis osv. Men jeg bryr meg ikke om jeg er liten, jeg har alltid vært det, kommer alltid til å være det og det er jo ikke akkurat noe hemmelighet at jeg er LITEN 🙂

    48. Artig at flertallet reagerer på at hun skriver om høyden sin, og få på at hun har 103 par sko hvor mesteparten ligger i kjelleren.. 🙈

    49. Hva gir dere hatere rett til å mobbe på den måten der? Er dere klare over hvor fæle ting dere klarer å få spyttet ut eller? Herregud hun er en ung jente og fordi hun har en blogg og litt silikon gir dere ingen rettighet til å mobbe på den måten der. Jeg er virkelig ikke en type til å legge igjen kommentarer eller i det hele hatt komme inn på dette kommentarfeltet,men ble faktisk sjokkert!! Altså noen her burde virkelig gå inn i seg selv,Øsj blir dårlig av slike mennesker.

    50. heihei! kan du linke til badedrakten? den var utrolig fin:) og hadde satt pris på hvis du linket til litt fler av klærne dine btw:)

    51. Dette er ikke ment som kritikk eller noe, egentlig bare rein nyskjerrighet.. Men hva kan du muligens ha å operere nå? Du har alt fikset leppene, nesen, fjeset generelt, puppene og rumpen såvidt jeg har fått med meg? Hva mer er det å operere? Det kan virke som at du har blitt ganske obsessed med å operere deg, slik sophie elise har skrevet om at hun var for en god stund siden. Håper for din del at det er noe som vil ta av fort med tanke på at du kanskje vil angre, at det må være veldig slitsomt å ha det slik og med tanke på at det er vanskelig å slutte fordi du uansett vil finne feil ved deg selv. Jeg tror du trenger å vokse og bli mer trygg på deg selv, lære å være komfortabel med deg selv (for du er virkelig fin som du er, du var det før også, og du trenger ikke å fikse mer) ellers vil nok ikke dette gå over. Og dette kommer ikke fra en som er fornøyd med seg selv. Jeg har og store komplekser med mange av de områdene du har operert, og har selv vurdert det og gjør det vell egentlig litt enda, men håper på å klare å bli komfortabel slik jeg er før jeg evt gjør noe slikt, og prøver hardt på det 🙂

    52. OPPSØK PSYKOLOG A! Du kan faen ikke annet enn å opperere, tenk deg dine etterkommere! Du får en liten datter, en skjønn liten jente, hun vokser opp å spør hvorfor hun ikke ligner på deg. Og hva skal du svare? “Nei du lille jentami, du ligner på mitt tidligere meg. Bare at jeg ikke var fornøyd, men du ligner på den jeg var før jeg la meg under kniven og opererte på ALT! Men du er veldig fin”
      Det er faen ikke sant.

    53. Hei Isabel! Ville bare høre om du har et innlegg hvor du snakker om neseoperasjonen din? Tenker veldig mye på å operere nesen min selv så ville høre litt om hvordan det var, eller evt om du vil snakke med meg og fortelle meg om det.
      Takk på forhånd <3

    54. Hei, jeg prøvde å finne lenke eller en kommentar her om hvor jeg kan få kjøpt en slik lekker rød badedrakt:) noen tips? Hadde blitt mega glad!! – XO

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg