i min handlekurv!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

· DAGENS HANDLEKURV ·

Nok en tur på butikken.. Vi prøvde å innføre kun én dag med mathandel i uken hvor vi handler inn til de neste 6 dagene, men dere kan jo tenke dere selv hvordan den planen gikk.. Rett i dass! Det blir fort småturer, selv om vi har det vi trenger. Vi må bli flinkere, altså! Det kan da ikke være så vanskelig. 😉 Uansett! Her har dere resultatet av dagens handletur. Litt frukt, litt pålegg, litt nødvendigheter som plastfolie og oppvaskmiddel. Og så handlet vi blant annet inn ingredienser til den beste woken i verden – det kommer oppskrift på bloggen etterhvert! Herlighet – noe så godt! NAM. 


OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Er dere slik som oss, som løper unødvendig mange ganger på butikken? 

28 kommentarer
    1. Hei! På neste spørsmålsrunde, kan du svare på hva pierre jobber med? Er han hjemmeværende og deler dere din inntekt, eller har han enn jobb og tjener sine egne penger?Det virker som om du er den eneste som betaler for dere begge, noe som virker en smule “golddigger” fra hans side?
      Mvh nysjerrig økonomi student

    2. Kyllingwok er bare kjempegodt😊jeg eter bare pink lady epler,de andre eplene får nesten ikke komme i hus.hehe.det med vaniljesaus var ikke dumt.må prøve ut det engang.vi handler(vi prøver)2 ganger i uka.mandag og fredag.får penger på en mandag.prøver å tenke ut sunne ting.fredag da er de helgekos handlinga.mn så er det noen lørdager vi ikke bare gidder,så da blir det bare noe kjempe enkelt.

    3. Skal den maten holde i en uke? Er jo bare mat til en middag der? Og spiser dere ikke noe frokost, lunsj og kveldsmat? Er det all frukten for en uke, ikke noe brød? Ikke noe pålegg? Skjønner ikke, hahaha syns det så så lite ut. Vet du spiser mye ute, men syns der var så lite uansett. Ikke snop og snacks?

    4. Hei fineste Isabell!
      Så nettopp Snapchat story’en din og ville bare si: ta det som ett komplement at andre bloggere skriver om deg, har du noen hatt sett noen skrive om noen som ikke er suksessfull og som de ikke er sjalu på? Akkurat 😀

    5. Så akkurat mystorien din, og jeg digger virkelig hvordan du reagerer på det styleconnection skrev! Må si jeg ikke skjønner helt hvorfor hun bryr seg. De innleggene hun skriver på bekostning av deg, er ofte de innleggene som gjør at hun hopper noen hakk opp på topplista, noe som ikke er ubevisst, så dette er vel en del av årsaken bak innleggene? Hun må jo finne seg noe bedre å gjøre snart! Jeg mener at bloggere skal få skrive hva de vil, og provosere så mye de vil. Alt ligger jo i leserene. Jeg har aldri blitt påvirket av hva en blogger har skrevet, og hva så om jeg hadde blitt det? Hva så om jeg hadde blitt påvirket til å operere meg? Det går jo absolutt ikke utover noen andre enn meg selv. Selvfølgelig, hvis en blogg er det du lever av, så er det jo selvfølgelig best å promotere det på den måten som tiltrekker flest lesere. Dvs overskrifter som henter inn lesere og bilder og innlegg leserne har lyst til å lese og se. Bloggerne på toppen av topplisten er der for en grunn; dere leverer det leserne har lyst til å se! Når det er sagt så må jeg si at jeg digger bloggen din! Ikke fordi du opererer deg eller har mye penger, men fordi du skriver om det, noe jeg finner interessant å lese om. Jeg har aldri blitt påvirket av hva du skriver, og jeg mener at hvis en leser blir det, så sier det mer om leseren enn deg!

    6. Anonym: AMEN! I like you 🙂 Hun er jo latterlig bitter, ut ifra hennes innlegg på innlegg å dømme. Men men, det skal hun få lov til å være, også. Hehe! Man kommer ikke så langt med å rakke ned på andre, og det burde man kanskje lært seg i en alder på over 30. Takk for fin kommentar, stor klem til deg! <3

    7. Jeg så og akk mystoryen din, du er best. Det er en grunn du er på topplisten. Du rakker ikke ned på andre. Du har kjempe bra blogginnlegg heletiden. Du oppdaterer oss hele tiden med nye bra blogginnlegg. Stå på!

    8. Hva skjedde med at du ønsket å ta mer hensyn til dyr, og kanskje spise mindre kjøtt? Hører gjerne mer om det😊

    9. Haha YAS, jeg spretter opp i lykkerus bare jeg ser en matbutikk lism! Mat mat mat. Alle penger går til mat. Jeg blir helt vill i blikket av å se en grønnsak! Men så er jeg helt into slanking og da, Lolz. Verste er at kjøper jeg inn for uken, så føler jeg at jeg må spise opp alt MED EN GANG, mens det ennå er ferskt. Så jeg bare hiver meg over det som er slik at kjøleskapet er tomt til neste dag. Nei herregud, jeg høres helt psyko ut :p

    10. 30.07.2016 kl.17:53
      Guri K! Du er en ekkel stalker! Blir nervøs av ditt forrige raid!
      —-
      INGEN STALER, ELSKE BARE ISABEL SIN BLOGG OG ELSKE OG LEGGE IGJEN KOMMENTARA TE EJ SÅ FANTASTISK JENTE, IN LOVE ♡ IKJE NO GALT I OG KOMMENTERE BLOGGEN HÆNNES VÆR DAG, E JO EN GRUNN FØR AT HO HAR BLOGG, NÆTTOPP FØR OG KOMMENTETE DEN OG LÆGGE IGJÆN FINE KOMMENTARA, MAN E JO IKJE HÆR FØR OG SKRIVE DRITT, DET BLI FØR DOMT 🙂 SÅ TÆNK LITT FØR DU SKRIV VETTU 🙂 SÅ BLI KOMMENTARFELTE TE ISABEL MYE BEDRE ♡♡♡

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg