Jeg har aldri vært så sjalu før

WOW, for en dag! Altså, smilet mitt har gått rundt siden 08:30 i dag tidlig. Vi har storkost oss fra morgen til kveld, jeg kan virkelig ikke beskrive lykken jeg føler akkurat nå. Herregud, så glad jeg er for at vi har en hel uke igjen i dette paradiset! Det har vært full fres non stop, så jeg kan med god grunn si at vi er en gjeng slitne dyr som akkurat har kommet tilbake til hotellet. Vi har nytt mesteparten av dagen ved bassengkanten, og så tok vi en strandpromenade. Vi har visst fått en greie for bademadrasser hele gjengen, etter at vi spottet noen kule i poolen. Vi la på jakt etter de feteste luftmadrassene ever, og jeg trodde jeg virkelig hadde funnet den beste av dem alle. Døds fornøyd var jeg da jeg kjøpte den med meg, for å så møte opp de andre. “Er du sjalu?”, spurte jeg Pierre arrogant da jeg kom gående mot han med min freshe madrass. Vel… Det tok ikke lang tid før han dukket opp med en selv. Vi kan vel bare oppsummere det hele med at min ikke var så kul, likevel. Han dukket opp med en fuckings flytende kinostol x2560, liksom. Herre, jeg skal vise dere bilde av den i morgen. JEG hadde plutselig all grunn til å være sjalu – ikke han. Haha, er det mulig. For en gjeng! På kvelden spiste vi en nydelig middag, før vi tok turen på tivoli. Plutselig var jeg 12 igjen! 😉

Jeg har knipset litt bilder med mobilen i dag (sorry for litt crappy kvalitet), da jeg la kameraet igjen hjemme. Heldigvis har jeg foreviget minnene, likevel. 🙂 Mobilbilder er vel okei en sjelden gang? Jeg lover at det ikke skal bli en vane, haha.

Her er bildedryss fra dagen vår, fra morgen til kveld!

 

24 kommentarer
    1. Når det gjelder ting (noe å ta på), heter det missunderlig og ikke sjalu.
      Sjalu brukes når det stort sett handler om forhold og personer.

    2. Følger deg på snapchat, hvor du filmer lillesøstra di. Hun er helt NYDELIG og jeg håper hun aldri aldri aldri følger dine fotspor og operer seg.

    3. Jeg har noen spm til neste spm runde😉
      -kan du fortelle mer om forholdet ditt til biologiske og fostet familien din?
      -har du noen gang vært blond? Hvis ja kan du vise bilde?
      -tenker du og Pierre å gifte dere i fremtiden?
      -hvordan var du på skolen og hvordan var karakterene dine?
      -hvor høy er du?
      -har du angra på noen av de operasjonene du har tatt?

    4. Elsker når du poster mange ting på Storyen din! Det er interresant å se på 🤗 ikke slutt med det <3 hilsen fast leser❤️

    5. Ååå sååå gøy 😀
      Å sykt bra kamera te og være iPhone, kan gjærne fortsætt sånn før min del, bildan på kamera bli no ikje bedre såe 😀
      ❤❤❤

    6. Norsk lærer: Kan godt hende du er en norsk lærer, men en norsklærer er du i hvert fall ikke. Har du hørt om komma og stor bokstav?

    7. Hei, Isabel. Har fått med meg at du hadde eit lite “utbrot” på snapchat, angåande eit innlegg skriven av StyleConnection. Kunne du tenkt deg å skrive eit innlegg, gjerne eit debattinnlegg, der du kjem med dine synspunkt når det gjeld denne saken? Elles kunne eg godt tenkt meg å sett litt fleire innlegg frå deg der du tek opp meir samfunnsrelaterte saker, trur du kunne hatt nokre interessante synspunkt å kome med.

    8. Må bare spørre =)
      Hvilken operasjon synes du var verst- bryst eller nese ?
      Jeg vurderer å operere nesa, men er litt pysete dessverre =/
      Jeg la inn silikon i brystene for tre år siden, men vil ta det ut igjen – visst er de fine, men liker det ikke lengre – synes de er for store =/ Jeg bruker D – DD cup og vil ned til B som jeg hadde før (tror jeg ).
      Kan jeg spørre hvilken cup du bruker og er du fornøyd ?
      Kos deg videre i Bulgaria btw =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg