plutselig er jeg her, da

annonselenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Blazer her / jeans Topshop, lik her / topp her / heels Zara

________

Og vipps, så var vi brått hjemme i Oslo igjen! Det er bittersweet, men jeg er helt sikker på at så fort vi får landet litt, vil jeg nok være tilfreds med det, også. Jeg har tross alt mye gøy som skjer fremover, så jeg har i grunn ingenting å klage over, selv om sol og et eksotisk land frister ekstremt mye akkurat nå. Jeg mener, det å komme hjem til pissregn er jo ikke så veldig motiverende. Kontrasten er stor! 

Jeg klarer ikke å komme over hvor latterlig fort disse åtte dagene har flydd forbi.. Aldri før har tiden gått SÅ fort! Det er et godt tegn, da. Det betyr jo bare at vi har hatt det gøy, for det er jo da tiden flyr. Eller hva? 🙂 Dagen så langt har gått til å vaske klær, rydde ut av kofferten og betale regninger. Nå gjenstår kun en kjapp tur på postkontoret før jeg kan slappe helt av. Jeg mistenker at det er lipkits fra KylieCosmetics som venter på å bli hentet. Er det noen som er giret på video/innlegg om det? Kanskje reviews? Let me know! 🙂

31 kommentarer

Siste innlegg