jeg skal endre drastisk på utseendet

Sponset behandling

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

HYL!! I skrivende øyeblikk sitter jeg i frisørstolen med bleking i håret mitt. Herre, jeg kjenner virkelig nervøsiteten krible i kroppen. Dette blir en drastisk forandring, dere! Jeg og min faste frisør, Ann Beate, ble enige om å ta dette i flere omganger, slik at håret mitt ikke tar så altfor stor skade av denne prosessen. Jeg går til MOODstudio, som tidligere var Hendrix Hair Torggata. De har byttet navn, men hele det dyktige teamet er fortsatt det samme! 🙂 Her har jeg gått i ett år snart, og det med god grunn. Som dere allerede vet er jeg veldig påpasselig med hvem som får røre håret mitt, da jeg har opplevd å få håret mitt ødelagt av tidligere frisører jeg har gått til. Det verste som finnes er å dra til en frisør, og absolutt ikke få det resultatet du ønsket deg. På MOODstudio hører de på hva jeg ønsker, for og så faktisk oppfylle ønskene mine også. De er helt fantastisk rå på både farge og klipp. 🙂 Jeg anbefaler dem på det sterkeste til alle mine lesere – jeg garanterer dere å bli like fornøyde som meg!

For å booke time: ring 22 69 61 53, eller send sms til 922 59 736. Du kan også booke tid via nettsiden her.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Fargeprosessen tar jo sin tid, så i mellomtiden driver jeg å både jobber og spiller candy crush. Bra tidsfordriv, hehe. Senere i dag skjer det noe veldig spennende, jeg forteller dere mer om et par timer.

Vi snakkes enn så lenge. Stor klem fra en soon to be blond Bella!

Wæh.

 

26 kommentarer
    1. Hvorfor skriver du så mye “ass”? Prøver du å late som du er fra Oslo eler noe? Det er jo ikke naturlig med din dialekt å si det?

    2. Så spennende. Helt ærlig syntes jeg du burde holdt deg til din fine naturlige hårfarge, syntes det kler deg best<3 kusinen min gikk fra svart til blondt og det slet utrolig mye på håret hennes, det førte til at hun måtte klippe av seg halve håret fordi det ble skadet. Farging skader mye, spesielt om du går fra mørkt til lyst. Men så klart er det ditt valg, håper du blir fornøyd<3 Blir gøy å se resultatet!

    3. Du kommer til å få så slitt hår av blekingen og fargingen. Samme om du tar det i flere omganger, du ødelegger håret ditt selv om det kanskje ser fint ut men man kan godt se når en person har bleket håret sitt.

    4. Waaw – dette blir spennende =) Smart å ta det i flere omganger ja – å gå fra sort til blond kan ta sin tid.
      Elsker kontraster jeg da =) Blå linser til sort hår – megalekkert og dine brune øyne til blondt hår – muuuah =)
      HEIDI : Selv trøndere sier “ass”. Sier ikke hele det norske land altså da og “ass” er en forkortelse på det – hmmmm – null dialektrelater mener jegt. Jeg har ikke bodd i Norge på noe år – men tror da fortsatt at jeg henger litt med =/

    5. Enn så lenge (eg. svensk) tilsvarer det norske “foreløpig”. “Vi snakkes enn så lenge” er altså meningsløst å si i denne sammenhengen. Men lykke til med forvandlingen!

    6. Ooooooo! Kuuuult!! Er blond selv! Lurer på hvordan du kommer til å se ut! 🙂 husk poste et bilde så snart du er ferdig! 🙂

    7. Trur du kjæm te og kle det men du kler også godt svart hår, det ska du vite 😀
      Men glede mæ te og se kordan det bli 🙂
      Håpe du sjøll bli fornøyd me resultate, e det som e viktigst 😀
      Klæm ♡♡

    8. Hej! Jag undrade på din nästa operation? Når kommer den och vad skal du göra med kroppen? Om jag har läst riktigt? :-))

    9. Du ville ikke høre på oss som sa du ikke burde farge håret, men men..du som får skadet håret av blekingen, når du ikke ville høre på gode råd..:O

    10. Å gjøre forandringer er greit. Jeg vurderer selv å farge underhåret lyst oppå.Tror uansett at du kommer til å kle en forandring, så lykke til ☺

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg