jeg har gjort det igjen

annonselenker

På leppene har jeg blandet to produkter – denne fra Clarins og denne fra Ciaté.

_________

· I BLAME IT ON THE RAINY DAYS ·

Hei superstars! Hvordan har dere det i dag, på denne ellers så triste fredagen? Er det bare her i Oslo det regner? Blæh, blir så matt av dette været, jeg. Vi skulle jo ut å shoppe i byen i dag, men det kan jeg trygt meddele at vi droppet da regnet aldri ga seg. Istedenfor har vi sittet inne og nettshoppet, haha. 

Her er hva jeg klikket hjem! Nelly har fått så latterlig mye fint inn nå, at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg selv. Som dere ser ut ifra hva jeg har klikket hjem, gjør jeg meg klar for høsten. Jeg elsker å gå iført løse kjoler som jeg lett kan style til et kult antrekk. Hva tenker dere om de sorte bootsa, forresten? Jeg har aldri hatt slike før, men jeg tror at de kan bli veldig freshe til et hverdagslig antrekk. 



1. her / 2. her / 3. her / 4. her / 5. her / 6. her / 7. her

29 kommentarer

Siste innlegg