han har forlatt meg

annonselenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Topp her / leppestift her

_____

God morgen, fine! Denne fredagen kommer til å bli super fin, det er jeg helt sikker på. Gårsdagen brukte vi til å reparere skadene fra onsdagskveld. Det ble litt for mye champagne og vin enn vi i utgangspunktet hadde planlagt. Det skjer alltid! Haha. I dag derimot, tenker vi å være litt mer produktive enn å sitte i sofaen. Planene er fortsatt litt usikre, men to ting er hvert fall sikkert – vi skal ut å shoppe litt i byen, og senere på kvelden skal vi nyte litt rosè på Tjuvholmen. Det høres ut som en grei fredag, gjør det ikke? Vi får helt enkelt se hva denne dagen bringer! Foruten om det er det faktisk en litt trist dag, også. Pierre forlater meg, igjen. Han reiser nemlig til Sverige… Heldigvis har jeg besøk av min BFF, så det går i grunn helt fint likevel. Haha! Han har fått konkurranse. 😉 Neeeida. 
 

32 kommentarer

Siste innlegg