what’s in my purse!

annonselenker

Jeg drar med meg vesken uansett hvor eller hva jeg skal. Den veier ofte litt for mye, for jeg har en tendens til å slenge alt mulig oppi. På en god dag kan man finne tre par sokker, fire paraplyer, en stekepanne og tre tennisballer. Det er nesten ikke tull, liksom. Jeg er ikke til å tro. MEN nå som jeg dro på en miniferie, passet jeg på å rense oppi veska, og kun ta med meg det som er nødvendig. Det var på tide, for å si det sånn.

Her er hva jeg vanligvis har med meg, som jeg ikke kan være foruten! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Pudder og tilhørende børste, concealer og min favoritt lipliner fra Dior. Essentials når jeg behøver en liten touch up i løpet av dagen!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Michael Kors lommebok (her), nøkler, eos, bankbrikke og linseetui. Denne frøkna er blind, vet dere!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Tyggis, ørepropper fra Dr. Dre og selvsagt mobilen min. 
_______

Når vi først er inne på veske-kjøret… Jeg har falt pladask for merket Malene Birger den siste tiden. Det har blitt så populært, og det er fullt forståelig. Hennes vesker er virkelig til å dø for. Jeg synes at de minner litt om Louis Vuitton, bare at de er mye rimeligere i prisen. Det takker man jo aldri nei til! Helt siden jeg så en svensk blogger bære på weekendbagen, var løpet kjørt. Herre, så fin! Nå får jeg se når jeg finner en unnskyldning til å skjemme meg selv bort litt. Haha, jeg er så nørd… Disse nedenfor her, er de jeg vil investere i – hvor lekre er ikke de? 

1. Stor veske, her. Denne er perfekt som for eksempel skoleveske da den har stor plass til en eventuell mac og bøker. 

2. Liten og nett håndveske, her. Denne er genial til byturer hvor man bare behøver ha med kamera, lommebok, litt sminke og mobilen.

3. Weekendbag, her. Denne er super for meg, når jeg reiser såpass mye. Håndbagasjen tar mye plass, og da hadde en større bag gjort susen.

 

15 kommentarer
    1. Hærlig innlægg 🙂
      Æ e enig, de e sååå fin 😀
      Å disse hær –
      Artikkelnr – 636998-5953.
      Artikkelnr – 636873-2219.
      Ska sååå ha ei sånn ! 😀
      Æ smeeeeellltteeee 😍❤

    2. Vi har Marlene Birger i butikken våres på ARG Fashion på Gardemoen 🙂 det er så populært vi selger masse , vesker,bag,lommebøker,nøkkelring,og ikke minst klær og skjerf!!!! ITS so Nice 🙂

    3. Jeg gikk faktisk til innkjøp av weekendbagen tidligere i sommer da jeg også reiser en del, og det er virkelig et kjøp du ikke angrer på! Passer perfekt for litt kortere turer, typen min bor i Gøteborg og når jeg drar dit for noen dager er størrelsen perfekt 🙂

    4. Har ikke noe imot deg som person, men skjønner overhode ikke hvorfor så mange synes disse veskene er fine?? Vet du i det hele tatt hvor mange dyr som har måttet lide for dette her? Skjønner virkelig ikke hvorfor så mange vil betale for å gå rundt med dyrelik. Du skal bare vite at du støtter en forferdelig industri ved å kjøpe feks disse veskene, så håper dette kommer i tankene dine hvis du faktisk går til innkjøp av dette.

    5. Kkis 🙂
      16.08.2016 kl.21:34
      Hærlig innlægg 🙂
      Æ e enig, de e sååå fin 😀
      Å disse hær –
      Artikkelnr – 636998-5953.
      Artikkelnr – 636873-2219.
      Ska sååå ha ei sånn ! 😀
      Æ smeeeeellltteeee 😍❤
      ——-
      Glemte og skriv korr…. haha !
      Men på Nelly 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg